Jump to content

Lucas Leonard

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 / 320 D/ 177 Cp.

Lucas Leonard's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Astazi dupa ce am venit de la servici , seara , nu prea se vedea bine ) m-am gandit ca nu are cum sa fie termostatul deoarece furtunul de jos care pleaca din radiator este rece drept urmare trebuia sa fie ceva in plus care dadea drumul la caldura in habitaclu . Am urmarit furtunele pana la pompa auxiliara acolo erau mai multe furtune dintre care unul pleca la sirocou altul habitaclu etc . langa pompa auxiliara mai este ceva ce seamana cu un motor dar este mai mic dupa ce am cautat pe net se numeste changeover valve sau Heater Control Valve era fierbinte rau dincolo de ea furtunele reci am asteptat sa ajunga temp motor la 80 de grade incepuse sa bage caldura inauntru dupa care am oprit motorul / cheie scoasa din soclu scos firele care o alimenta .... eh acum se comporta ca o masina normala incalzeste inauntru odata ce se incalzeste motorul. Am verificat cu rheingold cum era de asteptat eroarea a aparut dar .... partea buna a lucrurilor este ca acum am caldura . Acum din cate am citit am inteles ca se curata. Trebuie sa imi dau seama in zilele urmatoare ori este defecta s-au de ce deschide strict la 80 de grade poate asa este comandata de calculator , daca este asa inseamna ca cel dinainte a umblat in soft sau poate asa se comporta cele care au sirocou . Rog daca stie cineva un mecanic care sa se priceapa sa repare sirocou in apropiere Constanta.
  2. Clar inseamna ca este ceva o electrovalva care lucreaza aiurea din moment ce numai cand ajunge temperatura motorului 80 incepe sa bage caldura apoi cand scade opreste caldura. Am verificat termostatul am probat furtunul pana nu ajunge apa la 90 grade furtunul de jos din radiatorul mare (din fata) este rece
  3. Multumesc pentru raspunsuri , dar stie cineva la E90 este o temperatura anume la care incepe sa bage caldura in habitaclu sau pe masura ce se incalzeste motorul caldura data inauntru este mai puternica ? La skoda octavia 2 asa este pe masura ce se incalzeste motorul caldura este mai puternica .... nu stiu cum este la E90 nu o am demult .
  4. TL,stiu ca are 2 termostate dar pe unde or fi asta nu mai stiu totusi inclin sa cred ca ar fi ceva electronic parca ar fi o electrovalva, prea din scurt da drumul la caldura la 80 de grade apoi se opreste instant pana ajunge din nou la 80 grade.
  5. Salutare tuturor, daca ma poate ajuta cineva . Odata cu venirea frigului am observat ca baga foarte foarte greu caldura in masina (dureaza foarte mult), ajunge apa la 80 de grade incepe sa bage caldura foarte slab scade temperatura motorului rapid si din nou baga rece pana ajunge la 80 de grade si tot asa, a intilnit cineva probleme de genul asta ? Astazi erau -1 mai aveam putin si faceam promoroaca ma gandesc poate este normal sa functioneze asa .... masina este cu webasto care din pacate nu este functional (nu gasesc unde sa ma duc sa il fac in orasul meu).Masina este E90/ 320D/ 2008/ 177Cp.
  6. Salut si la mine scapa fum pe la partea care intra in chiulasa , nu stiu cum vine la tine , din cate stiu acele clapete care spune mecanicul nu este ca la motoarele cu "M" (eu am N47d20a) ca sa le "inghita" asa usor este alt sistem unii le anuleaza acele clapete se mai numesc si swirl flaps. La al meu motor ca sa le anulez am nevoie doar de un dop la motoarele cu "M" am inteles ca trebuie 4 , am sa desfac sa ma uit ce pot face. Mai multe detalii nu stiu posibil chiar sa gresesc cine stie mai bine poate sa spuna cum este mai exact . Asta cu swirl flaps este o problema foarte foarte comuna la BMW motoarele pana in 2009 chiar unii au facut o afacere din asta gasesti o groaza de anunturi in afara si la noi cu aceste dopuri anulatoare din admisie pericolul este sa se rupa axul iar clapeta respectiva sa cada spre supapa , sa o blocheze pistonul o loveste ..... iti dai seama ce se intimpla . cum am zis posibil sa gresesc cine cunoaste mai bine poate sa zica exact.
  7. Salutare tuturor, stiu ca acest subiect sa discutat de mai multe ori pe acest forum, am masina de foarte putin timp la rece scoate fum negru la cald mai putin . Am inlocuit releul bujii incandescente dar se pare ca nu a influentat prea mult ... am fost la mai multi mecanici fiecare a dat pareri diferite sau .... ridicatul din umeri . Rog daca poate cineva sa ma indrume la un mecanic ( Constanta / Ovidiu )care intradevar se pricepe la aceasta marca / motor pentru o diagnoza , ma ganseam sa ma duc si la reprezentanta am vazut pareri pro si contra .
  8. La mine stiu ca este electronica (motor electric langa caseta), nu stiu daca am acel filtru.
  9. Salut , nu am nici o problema dar am zis ca daca am facut revizia , schimbat toate filtrele m-am gandit ca este necesar si acela . numai ca nu il gaseam . Dupa ce am scris pe forum acest topic am citit ca acel filtru este pe viata , fiind alt sistem decat la celelalte nu se schimba cu toate ca ma indoiesc, ms pentru raspuns .
  10. Salut , am cautat se pare ca vine numai cu acel capac, am sa incerc sa desfac (mecanicul) sa vedem daca are vre-un cod pe el.
  11. Salutare tuturor , poate cineva sa ma ajute , am fost pe la 3 magazine de piese auto , am cautat pe realoem dar nu am gasit . Am Bmw E90 / 320 D/ 2008 / 177 Cp. Am schimbat toate filtrele printre care am auzit ca BMW mai are un filtru "filtru epurator sau in engleza oil separator". M-am gandit sa il schimb si pe acela numai ca nu gasesc am fost la 3 magazine mi-au spus ca acel filtru vine doar cu , capacul de la culbutori sau acel filtru nu exista la masina mea ... rog pe cineva daca s-a mai lovit de problema asta , daca a schimbat asa ceva , poate sa imi dea un cod m-i se pare stupid sa cumpar un capac intreg care costa 1400 lei pentru un filtru care de fapt nici nu il stiu daca il are . Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.