Jump to content

Curcan Stefan

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    curcanstefan

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 TDS '94

Curcan Stefan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. M-ati convins: Service, eventual test
  2. Din pacate nu am acces la masina acum. E la tata si e plecat din tara. Am gasit 2 poze care seamana cu a mea. Una vad ca are ceva langa schimbator. Cutia aia mare e ASC-ul? Bordul meu e ca in poza BMW_int_0 cu diferenta ca e manuala, nu automata. In rest e identica. Este posibil sa fie modificata si ascunsa pe undeva? La urma urmei, nu stiu ce a facut fostul proprietar. Nu cred ca nu am ASC deoarece simteam functionarea eficienta la inceput. Ambreajul nu cred ca este deoarece nu se invarte pur si simplu, se aude zgomotul de control a tractiunii. Daca ar fi ambreiajul, s-ar invarti linistit, nu cu paraituri. In plus, la plecarea de pe loc nu am probleme, abia la treapta a treia, stiu ca trebuia sa spun, dar e greu sa concentrez toate informatiile deodata. Mai uit si eu :) Intre timp mi-am adus aminte ca la un moment dat intre functionarea corecta si cea incorecta, am ajuns intr-un noroi de 10 cm adancime. Pana am reusit sa ies din el, am dat inainte si inapoi vreo 10 minute, nu credeam ca mai ies. Era intuneric si luminile orasului nu erau aprinse, o ploaie torentiala, si singurul loc disponibil, bineinteles, in parcarea de pamant... :) Este o balaceala care ar putea explica acoperirea unui senzor? In continuare sustin ca exista ASC. Sper sa nu va suparati pe mine, nu subestimez experienta voastra; fara voi nu aflam nici de disproportia cauciucurilor (pentru care astept sa aflu masuratorile) Si inca ceva... Zgomotul se aude din partea spate a masini, acolo unde este diferentialul.
  3. da, ideea e ca m-am uitat sa fie la fel
  4. Cred ca ai dreptate. Am schimbat cauciucurile pe spate. Dar parca ma uitasem sa fie la fel cu cele din fata. Si parca tot Continental sunt si pe fata si pe spate. Trebuie sa verific. Se poate sa nu fie corect, dar ASC-ul il simteam, acum (nu as vrea sa il mai simt :)), dar la frane de urgenta se blocau rotile de n-aveau aer... :)
  5. Nu am buton ASC. Mi-aduc aminte ca l-am cautat mult. Stiu ca la inceput am incercat sa vad ce tractiune are si simteam cum rotile se suprainvart si cum ASC-ul le oprea. Motorul nu are nimic in sine, el trage, se tureaza, doar ca nu se transmite aceeasi turatie la roti. Dupa cum am zis mai sus, parca as fi pe zapada: motorul se invarte, dar rotile mai putin. ABS-ul a fost aprins dintotdeauna. Am vrut sa il repar, dar la scurt timp dupa ce am luat masina, am ramas fara bani si nu am mai facut nimic la ea. Si in prezent, martorul de ABS sta aprins. M-am uitat dupa senzor, poate mi-l indicati intr-o imagine de pe realoem, ca sa il localizez. Este foarte probabil sa fie senzorul murdar sau cu pilitura, intrucat am mers destul prin praf. Deci eu teoretic merg fara ABS de la inceput, dar ASC-ul nu mi s-a aprins si a functionat bine un timp.
  6. BMW E34 525 TDS touring din '94. A mers bine (cu stricaciunile de rigoare) si incet incet ASC-ul (controlul tractiunii in caz ca gresec) intra in actiune mai repede si treptat a ajuns sa nu imi mai dea destula forta la roti. Parca am un motor de dacie pe el. Cand accelerez, intra ASC-ul si in loc sa se miste, paraie. Parca as fi pe zapada. Parerea mea e ca senzorul de la ASC ar fi tocit, dar nu am reusit sa il localizez. As vrea sa incerc fara el. Teoretic, fara el as avea toata puterea la roti si apoi as putea sa il schimb. In mod ciudat, nu am gasit aceasta operatiune descrisa pe forum si nici altundeva pe internet. Ca si cum nu ar fi destul, cand consumul depaseste 12 (am ac pentru indicarea consumului instant) motorul sare la relanti (de obicei cand e pe tempomat). Nu stiu daca aceste doua comportamente au legatura unul cu altul, dar s-au manifestat cam in aceeasi perioada. Am cautat si nu am gasit nici un topic sa imi raspunda la vreunul din comportamente. Daca totusi exista, va rog sa ma indrumati spre ele.
  7. Ma bucur ca sunt numai speculatii, incepusem sa ma ingrijorez. Multam fain.
  8. Se speculeaza ca masinile inmatriculate pe Bulgaria vor fi confiscate. In ce masura este adevarat? Stiti ceva?
  9. pentru ca nu tragea motorina din rezervor, i-am atasat un rezervor improvizat langa motor( ca sa aiba de unde lua mortorina sa mearga motorul) si am mutat furtunul de motorina in bidon; daca ati avut dacie, probabil ati facut asa ceva la un moment dat, macar ca sa vedeti cat consuma; de ulei cum as putea sa vad? acum nu mai face urat, doar atunci am avut probleme; precizez ca eram la o manastire, si locul este renumit prin a face probleme necredinciosilor <_< (adica eu)
  10. Am un bmw 525 tds din 94. La un moment dat nu a mai vrut sa porneasca si pana la urma i-am pus un bidon de 5 litri langa motor, ca trebuia sa ajung acasa. Din acel moment, din cand in cand, mai ales cand porneste aeroterma, elimina un miros de "ars". Aveti idee ce poate fi? are legatura cu momentul aparitiei?
  11. imi cer scuze, am scris in alta parte, nu stiu cum am reusit...
  12. Ar trebui sa aiba patru gaurele in colturi; bagi ceva prin ele si impingi clemele spre interior. Nu stiu ce ar putea fi destul de rezistent.
  13. eu am dat jos ambreiajul si s-a desfacut, asa ca am stat o zi si am completat cu lichid de frana si am aerisit ambreiajul. Acum merge mai bine ca inainte sa il stric; probabil e acceasi problema si al altii. Ambreiajul isi ia lichidul din acelasi rezervor cu frana, dar mult mai de sus, deci daca nu e lichid pana in gura rezervorului, poate sa traga aer in loc de lichid. Aerisiti si vedeti.
  14. Am cumparat un BMW 525 tds acum 4luni si intre timp mi s-a stricat volanta( mai exact coroana); electromotorul invartea, dar cand ajungea la dintii tociti, se invartea in gol. Am gasit alta volanta buna, dubla, ca a mea, dar dupa ce am pornit motorul se tura singur. abia azi am vazut ca vechea volanta avea niste bolturi pentru citirea turatiei, iar cea noua nu are. motorul se tureaza pe la 3000rpm, dar imi indica 600-700rpm; uneori mai si oscileaza turatia, bineinteles, tot de la senzor. Ce este de facut? pot ramane cu volanta aceasta? Sau trebuie neaparat alta cu bolturi? As mai putea sa dau eu gauri in ea sa ii bag bolturi, dar e o pozitie foarte rea pe motor, ar trebui sa o dau din nou afara...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.