Jump to content

mrdj

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

mrdj's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. mrdj

    e46

    Am si eu un E46 benzina an fabricatie 2001 climatronic oglinzi electrice si incalzire permanenta la ele
  2. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente :blink:
  3. Frumoasa masinutza ..Sa ai noroc la ea :blink:
  4. Chiar asta ziceam ca nu suport sa vad cum muncesc aia la service lovesc cu barosul tot ce nu se poate scoate ..dar bucsa a fost scimbata de mine si introdusa cu vaselina ca de lovit nu ai ce sa lovesti am avut MBW-ul ala din 84 acolo se scotea cu presa doar bucsa inelul nu era din aliaj de Aluminiu .In schim la modelul din 2001 inelul in care e fixata bucsa e din aliaj ,si se schimba cu totul chiar asta m-a mirat asa ca nu ai ce bate pe ea .....Se schimba usor
  5. La mine se auzeau batai pe fata doar cand drumul avea denivelari marunte (drum pietruit sau gropi marunte ) in rest totul era ok ,cel de la magazinul de piese zice ca au in interiorul busilor un gell lichid care cand se scurge bucsa incepe sa bata ,si intradevar asa este dupa ce le-am schimbat am vazut spatiul gol in care se gasea candva gelul respectiv >>>Drumuri bune ati doresc !!!
  6. Sunt un fan BMW :blink: si cred ca nu are sa ami schimbe cineva parerea despre AUTO BAVARIA Totul a inceput prin ani 97 cand normal aveam si eu o DACIA 1300 "buna" ptr invatat mecanica in rest no coment ,am vazut la un prieten un BMW318 din 84 " vestitul ursulet cu 2 usi ,atunci cred ca am facut lipeala la "inimioara" cu acea masina bine inteles dupa muuulte insistente i-am si cumparat-o . Era ceva mirific fara cuvinte,nu-s daca merita facuta comparatia intre dacia 1300 si micul meu ursulet , au coexistat impreuna aprox 1 an dupa care am vandut dacia. Pana in 2005 am ajuns sa cunosc adevarata valoare al micului ursulet, eram singurul ei mecanic ptr ca,din pacate inca la noi se mai lucreaza cu "BAROSUL" si ma durea sufletul sa ma duc cu ea in service,experinete povestite de prieteni de ai mei .Ani au trecut si in 2005 am cumparat un 316i berlina din 2001 cu mot de 1900 cm*,un vis de masinutza... ursuletul a trebuit sa al vand din motive financiare desi recunosc am "plans" cand am vandut-o (si barbatii plang cateodata ) dupa 2 ani au aparut primele probleme .Sa nu uitam ca in romani drumurile sunt cum sunt si normal a aparut prima "bataie" pe fata verificand am ajuns la conculzia ca sunt de vina bucsile trapez ,normal am achizitionat altele noi ptr o suma de 220 ron setul si le-am schimbat prin luna mai anul curent bucurandu-ma de faptul ca era stantat pe ele made in germany dar surpriza sapt trecuta am incremenit ma deplasam cu vreo 20-30 km pe ora si normal ca fara sa observ am dat intr-o groapa in acel moment am auzit o pocnitura puternica in fata si masina parca inebunise. am oprit si cand ma uit bucsa schimbata cu 4luni in urma s-a rupt, soclul de aluminiu din care este turnat suportul ptr bucsa s-a rupt pur si simplu.eliberand bucsa de cauiciuc .cei care stiu cum arata asi dau seama, am sa postez si poza sapt viitoare e de ne crezut .VA DATI SEAMA ce s-ar fii intamplat daca aveam viteza mai mare(roata ramane doar intr-o singura rotula si nu m-ai poate fii controlata ) si sigur nu m-ai postam aici pe forum aceste randuri.Sincer nu ami vine sa cred ce proaste sunt piesle de schimb. Ami vine sa fac pachet piesa respectiva si sa o trimit repr BMW sa vada ce piese se vand ptr auoturismele lor in romania (Ma costa viata un "rah..t de bucsa daca aveam viteza ) Cu scuzele de rigoare dar sunt f mahnit .... Am postat aici pe main aceste randuri in speranta ca cei care utilizeaza aceste "minunate masini sa aiba mare atentie la piesele de schimb ptr ca o banala bucsa poate distrugr acest farmec de a conduce o masina ca BMW ...va multumesc.....
  7. mrdj

    Intrebare

    Am facut schimbul de ulei la masina si am resetat contorul de oil inspection dar nu reusesc sa stabilesc alta valoare de 25000 de Km .Stie cineva cum stabilesc alta valoare din cate am inteles uleiul recomandat ptr BMW 316i este un Castrol 5w40 TXT ful sintetic si merge c-am 20000 de km, bine inteles cu un cartus de filtrare al uleiului nou.Toate setarile de reset le-am descoperit din intamplare apasand butonul din stanga de pe bord instrumente dupa care am pus contact .Stie cine-va ordinea corecta de lucru in meniul computerului de bord si ale celorlate specificatii ce apar in meniu..?
  8. mrdj

    intrebare

    Am un BMW 316I din 2001 cu motor de 1900cm si mi se tot aprinde becul galben ulei din bord desi am schimbat uleiul singura modificare este ca dupa 4sec se aprinde galben si ramane vreo 5 secunde dupa care se stinge A intalnit cineva acest caz..? E vreo problema majora ..?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.