Jump to content

oli

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

oli's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, aveti idee unde pot gasi segmenti pentru aripile spate la un E46, 4 usi din 2000? fara facelift. Am incercat la aproape toate firmele de piese auto si nimeni nu aduce Merci
  2. haha. eu de vreo 50 de mii il am. nu se rupe nimic atat ca e suparator...ai o masina de lux (teoretic) care suna ca un tractoras
  3. e o problema de joc la iesirea din cutia de viteza. e nereparabila. orice ai schimba o sa apara iar dupa un timp. e un defect al E46 care e si recunoscut de bmw si acceptat. pe forumuile de afara e denumit rattle noise si apare la diferite motorizari. asa ca traiti cu asta si nu va mai fierbeti creierul. dar daca cumva cineva rezolva problema eu dau o lada de bere
  4. oli

    Intra apa

    io mi-am comandat la reprezentanta chederul. nu a fost scump si a venit destul de repede
  5. oli

    Intra apa

    la mine chederul de jos de la geamul din stanga fata era mancat de rugina (in cauciuc este o tija metalica) in partea din fata de sub oglinda. nu stiam de ce era putin umflat dar am descoperit cand l-am scos. pe acolo intra apa si la mine cand ploua. l-am schimbat si gata. am scapat de apa in masina.
  6. deci..dupa toate sapaturile facute pe tema asta cu zgomotul, dupa o conversatie cu un tip din canada care a avut si el aceeasi problema si care a zis ca a schimbat absolut tot la transmisie inafara de cutia de viteze eu am ajuns la concluzia ca e din cutie. eu aveam ceva o mica scurgere de ulei la iesirea din cutie. am fost la transilvania la service si dupa ce au schimbat acolo ce au avut de schimbat si au strans la loc suruburile alea zgomotul sa schimbbat ca intensitate si sunet. e altfel. asa ca io zic ca e din cutie. acolo ceva se uzeaza si apare chestia asta. si io m-am saturat de el si am inceput sa-l ignor. pana nu crapa ceva sa vad ca-i inflorit nu ma mai chinui. dac avreunu dintre voi descoperiti cauza o sa deveniti eroi
  7. salut, nu stiu daca ma aceeasi problema ca si voi dar si eu am un sunet. pe franna de motor, pe curba de dreapta se aude un clomcanit de undeva de pe transmisie. am tot sapat pe forumurile de afara si din cate se pare e o problema comuna. sa ajuns la concluzia ca e un defect de design la modelele mai vechi de E46 care duce in timp la sunetul asta. cica nu e un defect, e doar ''uzura''. oricum pe mine nu ma satisface raspunsul. din pacate nu se poate simula cloncanitul daca ridici masina si o testezi in aer pt ca nu exista aceleasi forte ca pe sosea. asa in aer merge perfect, nu se aude nimic pe frana de motor. io mai sap si daca mai aflu ceva va zic. daca rezolvati voi cumva scrieti aici ca e super enervant sa ai o masina premim care suna ca un tractoras. aici un raspuns de la un service din state si e dat unui posesor de M3. chestia e ca sunetul apare la aproape toate modelele de E46 mai vechi. I’m with BMW of North America, LLC. The M3 is a refined version BMW’s race cars. It is designed to provide optimum power and performance in a street legal package. In order to transmit engine torque to the rear wheels instantaneously, without any time lag, the whole M3 power train was designed with maximum torsional rigidity. To achieve this maximum torsional rigidity, the flywheel mass and its damping capability has been reduced to a minimum. As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise. The acoustic feedback characteristic is not a symptom of a failure, and does not compromise long-term reliability of drivetrain components (clutch, transmission, differential), nor does it adversely affect performance of the vehicle. If you have any questions, you can phone us at 800-831-1117.
  8. si eu am avut aceeasi problema si de vina era chederul de jos de la geamul soferului. aveam nishte umflaturi in partea din fata si cand l-am dat jos am vazut ca era ruginit metalul din interior. am luat cheder de la autotransilvania, l-am schimbat si gata, nu mai intra apa
  9. si eu am avut probleme cu miros de gaze in masina. la mine era spart un furtun de sub filtrul de polen care cred ca evacueaza gazele din motor in valva pcv. si de la furtunul ala imi tragea in masina gaze de motor. vezi daca nu ai aceeasi problema. dai jos filtrul si carcasa de plastic si verifica furtunul ala de sub. la mine era distrus in partea de dedesubt pe vreo 5 cm
  10. si eu dupa ce am schimbat valva am mai observat mici oscilatii dar eu stiu ca si debimetrul mie obosit si trebuie schimbat. poate si la tine e acelasi lucru
  11. (E46 2000 318i) si eu am avut oscilatii si sunt doua surse pentru asta: valva asta si debimetrul. valva am gasit-o pe stoc la cluj la bmw si costa ceva in jur de 100 de ron. am schimbat-o si oscilatiile aproape au disparut. cred ca si debimetrul e putin obosit dar il mai las. asa ca eu te sfatuiesc sa incepi cu asta si sa o schimbi mai ales ca masina are 9 ani. nu e prea costisitoare si poate iti rezolva problema.
  12. fate rog poze si daca rezolvi arata-ne care-i de vina acolo in interior....merci
  13. ai gasit exact acelasi model cu aceleasi caracteristici la dezmembrari? eu stiu ca modulul ala gestioneaza mai multe chestii si ca trebuie sa fie luat dupa nr de sasiu...
  14. trebuie sa desfaci torpedoul si in spatelel lui o sa gasesti un modul din plastic alb...e singurul acolo. scoti mufa din spate si il tragi afara. dupa asta trebuie sa il deschizi si sa sapi pe acolo pana dai de problema. daca reusesti sa-mi zici simie care e problema exact..spor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.