Jump to content

geocrys

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bmwclub.ro
  • Yahoo
    geocrys

geocrys's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am o "mica" mare problema cu un E 36 316 i daca stiti un service sau un mecanic priceput la bmw (da' nu din auzite, adica sa fie testat :twoup: ) si care sa fie prin zona sucevei as vrea sa-i aflu si eu numele, adresa ,telefonul etc etc multumesc anticipat PS. pt moderatori: poate nu ar fi lipsit de interes pentru forumisti un topic care sa contina astfel de informatii (verificate in practica chiar de membrii forumului) cu privire la service-uri, mecanici din anumite zone ale tarii/ grupate pe judete sau regiuni
  2. Introdu ultimele 7 caractere din serai masinii la adresa asta... http://www.realoem.com/bmw/select.do Apropo de discutia generata in topicu asta: masina ema e din decembrie '93 pe realoem.com imi da urmatorele informatii: P E36 Lim 316i M43 ECE 19931200 L M asta inseamna ca am motor M43? ca pe aici parerile vadca-s impartite, M43 doar dupa 95 etc etc
  3. Baietii de la tester spuneau ca eroare apare la "Idle speed acuator", dar eu nu am gasit asa un reper pe realoem.com ( :blink: ?). Eu am tradus eroare asta ca fiind "regulator de relanti" sau ICV.... nu stiu daca am interpretat corect. In fine, baietii cu testeru' nu mi-au lasat impresia ca s-ar pricepe ce si despre ce vorbesc.
  4. Date informative: E36 Lim 316i, M43, 1993.12, cutie manuala Fratilor, care stie prin zona suceava un mecanic care se pricepe la bmw. Pana acum am fost la 3 service/uri si niciunul nu s-a priceput sa-mi spuna de ce nu tine relantiul la masina. De fapt, la pornirea la rece motorul are tendinta sa moara, dupa care se stabilizeaza la 800. Dupa ce se incalzeste, relantiul sta constant la 1200. Si e mult mai zgomotos decat il stiam. Noroc de cautarea prin forum unde am aflat ca ar putea fi de vina (dupa simptome) ICV. Nu mai povestesc aventurile de la un "meserias" cu scule de testare super-noi blablabla, care dupa 2 ore de teste, a ajuns la concluzia ca ar putea fi vorba de regulatorul de relanti despre care ii spusesem si eu chiar de la sosire... nah, meseriasi. Dupa vizita asta la el, imi cade motorul cu totul, in timpul mersului. Trebuie sa o calc tare ca sa treaca de momentul ala (injectoarele sa fie?). :blink: In fine, IS DISPERAT!!! Masina nu merge bine si nu gasesc un meserias adevarat. Daca stiti pe cineva care se pricepe, din zona suceava, va rog sa-mi dati un semn si mie. *YM: geocrys@yahoo.com* Multumesc!
  5. Sambata, in curte, mi-am agatat masca stanga fata.:blink::bashwall: Buuun... In consecinta am urmatoarele daune: -masca metalica stanga fata usor infundata -masca din plastic ( nu stiu care e denumirea exacta, dar cam asa arata reperul asta ) iesita din cele doua suruburi de pe stanga -proiectorul pe stanga spart NU am fost inca la service sa ma interesez de preturi. Chestia e ca masina e din '93 si masca aia din plastic e cam imbatranita saraca... i se mai poate face ceva oare? In momentul in care a iesit din suruburile de fixare, saibele au forfecat materialul barei antisoc si acum gaurile respective sunt cam marisoare. Am reusit sa o fixez la loc, dar arata jalnic. As schimba-o. Stie cineva ce scoruri sunt pt reperele astea? Noi sau la dezmembrari... Eventual, are cineva, din dezmembrari, ramas prin garaj, vreun reper din asta? Multumesc si aveti grija cu marsarieru', ca eu nu am avut :)
  6. Am uitat sa mentionez...sunt din Suceava. Numele service-ului..nu mi se pare elcovent. Ca peste tot parca-s la fel.
  7. nu am factura la indemana... da' daca te intereseaza..o sa le postez cat de curand
  8. Dreapta spate era rupt. Pe stanga spate l-am schimbat ca sa nu apara dezechilibre cauzate de diferenta de uzura.
  9. Salutare, Sunt incepator intr-ale automobilismului, asa ca apelez la comunitatea BMW... PROBLEMA: Masina: BMW (evident :) ) 316i, M40, 1994, relativ bine intretinuta. Am bagat masina in service din cauaza unui zgomot, pe spate, dreapta, la denivelari mare. Dupa ce am luat cu spatele o groapa, intr-un municipiu, vorba vine ( :blink: ). Constatarile mecanicului au fost urmatoarele: 2 telescoape spate plus 2 protectoare 2 flans spate 2 arcuri spate 2 bucse brate fata (astea le-am schimbat ca aveau un joc mic) Constatarile celui care a dat comanda pt piese: 9,5 milioane lei (ROL) INTREBAREA MEA (ca nu ma pricep...nu am punct de reper pt genu' asta de cheltuieli) e mult, e putin.. ma trag astia in piept??? MULTUMESC ANTICIPAT!!!!
  10. tocmai asta e problema, cred ca nu se faceau poze in '98, ca nu aveau dotarile de azi. eu ma refeream la momentul 2004, la a 2a inmatriculare, cand a fost necesara identificarea. si i-au facut o identificare....
  11. totusi masina asta a circulat din '98 cu aceasta, sa-i zic, problema. acu imi trebuie expertiza RAR ca sa imi spuna pe banii mei ca RAR e plin de tembeli. plus faptul ca am platit asigurarea, rovigneta si impozitul... :blink: in '98 cand a fost inmatriculata in tara poate nu aveau tehnica cu care erau dotati in 2004, la a 2a inmatriculare. am stat vreo ora atunci sa-i faca poze din toate unghiurile si pozitiile. ce rost mai au toate pozele alea daca nu sunt in stare sa citeasca o serie??? fostul proprietar mi-a dat brief-ul din Germania al masinii. acolo seria e corect trecuta. ajuta la ceva oare faptul ca am documentul acesta? MULTUMESC MULT DE SFATURI !!!!!!
  12. asta nu cumva inseamna CIV modificat si certificat de inmatriculare nou? iar la politie... :blink:
  13. salutare, am o mare, mare, mare problema!!!! apelez la experienta comunitatii bmw din romania, ca doar in romania se poate petrece asa ceva, pentru a afla ce se mai poate face intr-o situatie naspa ca a mea. DESCRIERE SITUATIE NASPA: am cumparat in vara lui 2004 un bmw E36, de la un tip pe care il stiam oarecum, fiindu-mi recomandat de un prieten. masina, in stare perfecta, era intrata in tara in 1998, tot atunci fiind si inmatriculata prima data in Romania. am facut tranzactia in conditiile legii, am inmatriculat masina, cu identificare si tot ce inseamna asta, destul de rapid si fara nici un fel de probleme. cautand un reper pe realoem.com (un concitadin binevoitor mi-a furat un bandou) introduc ultimele 7 caractere din seria masinii (VIN) si ...surpriza... masina nu exista!!!! ma uit in certificat, ma uit in CIV, aceeasi poveste. imi aduc aminte ca fostul proprietar imi daduse brief-ul nemtesc al masinii. confrunt seria din CIV cu ce scria in brief si constat ca idiotul care a inmatriculat masina in '98 a scris la VIN in loc de litera "L" numarul "1". asa ca acum am acte perfect legale, eliberate de RAR si politie, da' pe o serie de masina care nu exista.... in puii mei de romanie cu "r" mic ati mai auzit de cazuri din astea? ce se mai poate face? va rog sa-mi dati de stire, daca ati auzit de asa ceva multumiri anticipate si acordati-mi circumstante pentru prostia crasa, bruta de a nu verifica seria P.S. recunosc ca in prostia mea de sofer incepator (bmw asta e prima mea masina :blink: ) nu am confruntat seriile CIV cu sasiu, da' ma gandeam ca daca fac identificarea RAR e suficient, ca doar cu asta se ocupa RAR-istii cand nu sunt beti
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.