Jump to content

mos_teaca

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    E46, 318 D

mos_teaca's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca nu imi pierd serviciul in urmatorii doi ani probabil ca tot BMW, daca mi-l pierd..... un timp cu tramvaiul.
  2. Nu ma pricep foarte mult la electronice insa asta este ceea ce am avut eu: http://data.motor-talk.de/data/galleries/6.../bild-22976.jpg Pe fostul E36 in combinatie cu o statie Blackmaxx si cu doua subwoofers Crunch pot sa spun ca isi facea foarte bine treaba. Avea cum spui tu despre Blaupunkt tot felul de reglaje insa din lipsa de cunostiinte nu le pot detalia asa cum ai facut tu.
  3. No offense dar nici un HU aftermarket nu merge ok cu linia bordului la E46. Eu imi rod unghiile de ciuda ca nu au putut sa faca si ei o gaura normala acolo in bord. Pana acum am pus si eu un Alpine dar l-am dat jos cand am vazut cat de nasol arata in locul celui de fabrica care a revenit pe pozitie. La ce sunet imi scoate nu stiu cat mai rezist sa-l las acolo. Cat despre sunet Blaupunkt vs. Alpine e prima data cand aud ca se descurca mai bine Blaupunkt-ul. Am sa fiu putin mai atent la ce aleg daca ma hotaresc sa-l schimb pe cel original cu un aftermarket.
  4. In acele fabrici sunt doar asamblate masinile, insa componentele ei sunt produse probabil in zeci de tari. De exemplu: cablajele electrice pentru E90 sunt facute in Timisoara.
  5. Omul nu a specificat ca o ia de la Bavaria ci doar a spus ca a gasit una second. Asa am inteles eu cel putin. In nici un caz nu se poate face comparatie intre o masina second rulata in Germania <_< si una second rulata in RO..... :)
  6. Eu am la 316-ul meu 216.000 de kilometri. Motorul nu da semne de oboseala si singura uzura ce se vede la masina este uzura din interior - scaune, volan etc. Cu o ingrijire corespunzatoare 200.000 km nu m-i se par multi.
  7. piesa cu tepi exact, 4.400.000 acum 3 zile la BMW.
  8. Am inteles. Sper sa-ti rezolvi problema. Oricum vad ca nici pe la Bucuresti nu prea au raspunsuri pertinente cei care ar trebui sa le aibe. Sunt doar uimiti ca si cei de pe aici.
  9. M-i s-a intamplat si mie ceva asemanator, ajungea foarte greu acul la mijloc si cand statea masina la relanti nu mai baga caldura. Cei de la Banat Car au zis ca e din cauza ca e infundat radiatorul de incalzire si trebuie schimbat. La cati bani mi-au cerut pe el bineinteles ca nu l-am luat. Asta s-a intamplat iarna trecuta. Vad ca intre timp s-a rezolvat de la sine. Nu mai am problema asta. Merge totul ok si nu i-am facut nimic.
  10. Nu am dat atatia bani pe ulei si l-am cumparat de la repr. BMW. Sper macar sa-l fi luat concentrat la banii astia.
  11. mai bine un 1.6 pe benzina decat un 1.8 motorina. zgomot, costuri de intretinere mai mari etc. daca nu faci multi km cu ea dieselul nu renteaza.
  12. Cred ca totul tine de gusturi. Mie personal imi plac mai mult cele galbene, deci am votat pentru cele galbene.
  13. Eu am folosit la un golf rasina epoxilica ( deci ceva poxipol ) pentru o problema similara tot la radiator si functionat fara probleme. Aparent se intarea foarte repede dar nu trebuia miscata masina 24 de ore.
  14. sorry daca a mai fost, am dat search dar nu mi-a dat nimic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.