Jump to content

traian'80

Members
  • Posts

    158
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    traian_brumusescu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320I

traian'80's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj vasul de lichid de frana e pe partea soferului se aude in spate bolborosind, in fata nimic....efectiv se aude bolborosind in spate cand calc pedala de frana placutele de frana + discurile de frana brembo si le-am schimbat acum 15k kilometrii, deci nu are cum sa fie uzura deja .... nu am zis ca e din placute sau discuri verifica sa nu pierzi lichiduol de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor ps ai schimbat vreodata lichidul de frana? ca se schimba obligatoriu la 2 ani Iti dai seama ca nu, nu? A venit unul la mine la service sa ii schimb niste bucsi si m-am uitat asa in treacat la discuri si mai aveau putin si ajungeau la cativa mm sa crape discul, unde mai pui ca nici lichidul nu l-a schimbat de cand a cumparat masina (4ani). Daca pierdea lichid de frana era avertizat de martorul din bord, de aici intelegem ca nu a pierdut lichid ci poate a prins aer in instalatie! Exista un martor pentru nivelul lichidului de frana???? Care este, cum arata....stiam ca e doar pentru uzura placutelor de frana. Ce ar trebui sa se aprinda pt nivelul lichidului de frana? Mie nu mi se aprinde absolut nimic. Lichidul de frana nu l-am schimbat de aproape 2 ani de zile, e adevarat, dar mi se pare suspect sa pornesti cu masina in regula, si dupa jumatate de ora de mers sa devina pedala de frana foarte moale si sa tina doar jos de tot si apasata tare.....o sa caut maine sa ma uit la nivelul lichidului de frana ....ideea era daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva sa-mi dea un sfat....daca eram bun la mecanica nu mai intrebam aici si probabil ca as fi remediat deja problema. Imi e si frica sa ma mai urc la volan, poate raman naibii fara frane deloc, nici macar asa putin cum tin.
  2. poate pierzi lichide de frana pe la etrieri sau cilindrul receptor de la ambreaj vasul de lichid de frana e pe partea soferului se aude in spate bolborosind, in fata nimic....efectiv se aude bolborosind in spate cand calc pedala de frana placutele de frana + discurile de frana brembo si le-am schimbat acum 15k kilometrii, deci nu are cum sa fie uzura deja ....
  3. ai mai putea verifica si senzorii de pe axul came, este unul de admisie si unul de iesire...
  4. Salut! e46 320I. Cred ca am ramas fara frane, deodata in mers:) La modul ca, in timp ce mergeam cu masina, la un moment dat cand am calcat frana am observat ca se duce pana la fund si nu franeaza deloc....pedala de frana este foarte moale, zici ca de abea am schimbat placutele de frana si nu am facut nici aerisirea......si frana nu tine decat jos de tot si apasata tare.....s-a schimbat deodata ciudat si balansul masinii...face ca o barca.....ce sa fie....cand am ajuns in fata blocului si am parcat-o, am putut sa ascult si eu in liniste ce se intampla cand calc pedala de frana, si se aude ceva bolborosind in spatele masinii exact cum calc pedala de frana, cred ca scapa lichid de frana pe undeva???? unde este rezervorul cu lichid de frana sa pot verifica nivelul?
  5. omul a spus ca ii da in nas cand calca acceleratia, si indiferent de puterea motorului asta nu ar trebui sa se intample......nici macar matizul nu cred ca da in nas cu al lui motor sub 1 litru....ca nu trage este altceva, dar ca da in nas.....eu am avut aceeasi problema pe un 320i si era de la reglajul vanosului, ii facusem motorul si chiulasa, trebuia reglat vanos-ul iar.
  6. ba da...asta e.....nu sunt originale, sunt pe 18' grele si mai late...replica de m5
  7. cifrele cam pe acolo sunt cum au spus colegii mai sus (eu am cam 14-15% in bucuresti dar e si din cauza jantelor care mi le-am pus, care imi mai sug vreo 2-3l in plus la 100km). ideea e ca....da, poti scoate 10-12% in oras, insa parerea mea e ca o sa iti placa cum se aude motorul turat de benzinar, o sa iti placa sa schimbi ceva mai sus de 3000 rpm pt ca si masina o cere sincer.....asa ca nu cred ca o sa rezisti tentatiei de a merge linistit si sa scoti 10-12% :) (mai ales ca o sa constati "explozia" in motor intre 4500-6000 rpm).....e invers fata de un diesel unde nu prea are rost sa il turezi peste o anumita valoare
  8. nuca mea e imbracata in piele si sa jumulit, ar trebui sa o schimb si eu.....de scos am inteles cum se procedeaza....poate o sa imi iau si o casca de hochei ceva inainte.....dar daca e sa pun alta noua la loc imi trebuie un baros ceva? sau de intrat intra mai usor???? :))
  9. am schimbat debitmetru meu cu unu de la un prieten . de fapt acu il am pe al lui .la el merge perfect. masinile au motoare identice. si merge la fel ca al meu, nasol. dar vorbind serios, daca merg fara mufa se deregleaza ceva ? sonde lambda? s-ar putea sa fie si clapeta de acceleratie....sa trebuiasca curatata, se strange foarte multa mizerie in timp acolo.....iar din '99 pana acum daca nu a fost niciodata curatata....e bine sa arunci o privire....de fapt e bine sa o cureti direct cu siguranta <_< (sau in cel mai rau caz schimbata, insa trebuia sa iti dea niste erori in bord pentru asta) o alta cauza ar putea fi senzorul de admisie de pe axul cu came...eu unul am schimbat asa ceva si nu iti apare nici o eroare nicaieri in bord daca se duce....iti iese doar la test
  10. la mine nu s-au mai aprins de vreo 2 saptamani aproape....s-au aprins de 2 ori acum 2 saptamani, si de atunci nimic, ceea ce ma face sa cred ca nu e nimic grav, probabil cum a spus mai sus cineva, praf sau ceva....sau probabil e pe duca un senzor de abs...ceea ce iar nu e ceva grav...eu m-am panicat ca am crezut ca e ceva mai grav si costisitor, dar se pare ca nu....daca erorile persista la tine fa un test si inlocuieste senzorul defect, care am inteles ca e in jur de 100 euro.
  11. multumesc, notat. da sunt din bucuresti, masina este din noiembrie 99, senzorii nu mi s-au mai aprins, dar cu siguranta am sa apelez la tine pentru alte probleme <_<
  12. Salut! Am cautat pe forum insa nu am gasit nimic concludent....asa ca am sa postez, poate reuseste careva sa imi dea un sfat, poate a mai trecut cineva prin asta.... am un e46 320i 6L si ieri cand m-am suit in masina, imediat dupa pornire au ramas aprinse in bord mortorul ABS, martorul de "frana de mana" (nu martorul de placute uzate, ci chiar cel de frana de mana, desi nu era trasa) si martorul ASC. Nu puteam cupla ASC-ul, masina pornind direct cu ASC-ul aprins si decuplat. Am oprit, am asteptat 1 minut, am repornit, aceeasi poveste, martor ABS, frana mana, ASC aprinse. Am iesit din parcare, si dupa primii 10 metrii parcursi, cred ca rotile au apucat sa faca 3-4 rotatii complete, s-au stins toate in mers. Am mers ieri toata seara cu ea si nu s-au mai aprins martorii respectivi, mai mult, si cand erau aprinsi nu am observat nici o schimbare in comportamentul masinii, mergea in parametrii normali. Astazi dimineata aceeasi poveste, dau la cheie, raman acei martori aprinsi in bord, plec mai departe insa de data asta nu s-au stins decat dupa vreo 3 km de mers cu ea asa. A mai patit cineva chestia asta? ASC+ABS+Frana Mana. Ma gandesc sa fie vreun senzor de pe la o roata spate ceva...mai ales ca vad ca se sting la un moment dat in mers.....
  13. Multumim pentru feedback....o sa fac si eu asta cat de curand, daca zici ca treburile stau cu aprox 70% mai bine, e incurajator <_<
  14. nu stiu daca e tocmai ok treaba asta....ma simt ca si cum as fi pe camioane de alea vechi la care trebuie sa apesi de mai multe ori ambreiajul ca sa cupleze si sa te lasi cu forta pe schimbator sa intre <_< ...glumesc... dar cateodata la semafor, fiind primul, cateodata plec si dupa 10 secunde de cand sa pus culoarea verde pentru ca nu am stat cu cutia cuplata in treapta 1 de cand era culoarea rosie la semafor.....ma gandesc sa nu fie totusi o varianta si sincroanele????
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.