Jump to content

Ciupanezu

Members
  • Posts

    27000
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Ciupanezu last won the day on May 1 2021

Ciupanezu had the most liked content!

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    -

Recent Profile Visitors

76510 profile views

Ciupanezu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

324

Reputation

  1. E mai bine sa-l faci tu de la 0 decat sa iei unul gata facut. Alea gata facute sunt in general modificare pentru profit, nu din pasiune, deci sunt facute de mantuiala. Te poti incadra daca stii sa alegi piesele, vopsitoria, tinichigiul etc. 4000 euro se duc foarte repede daca te duci la cine stie ce vopsitorie unde platesti 1500 euro. Mai pui 500 euro pe un set de jante + pneuri si jumatate din buget a zburat. Daca esti foarte calculat, e fezabil proiectul. Si eu mi-as face asa ceva, E30 e o masina care se conduce foarte placut datorita greutatii scazute. Plus ca astea modificare au in general alte motoare decat in acte si sunt greu de luat pe numele tau. Asa iei mai bine un E30 stock cu motor mic si ii schimbi tu motorul dupa ce-l iei pe numele tau.
  2. Zona aia e plina de case, deci sunt mari sanse sa fi vazut cineva masina. Avand in vedere ca si-a pierdut numarul, sunt mari sanse sa-l gaseasca. Tu generalizezi putin, sunt destui si cu masini inmatriculate in Romania si cu mari nereguli. De exemplu, un client vroia sa-si faca asigurare, dar masina nu era inmatriculata pe numele lui desi o avea de 4 ani. Colegul meu mai face si asigurari si vroia sa-i faca asigurare, dar ar fi fost nevoie s-o faca pe numele celui care avea masina in acte. Omul asta vroia sa faca asigurarea cu CNP-ul altuia, ceea ce ar insemna ca asigurarea era nula. Fiind ilegal, colegul meu a refuzat sa-i faca asigurarea, iar acesta a zis ca si-a mai facut asigurare cu CNP-ul altora pentru ca el a avut un eveniment si nu vroia sa plateasca mai mult, ceva de genul asta. Si ca ultima asigurare era facuta pe CNP-ul altuia. Deci problema nu e de tara a inmatricularii ci de oameni. O sa gaseasca pe unul care-i va face asigurare asa, asta poate face accident, iar cand vine vorba de plata daunei, daca vor fi atenti la acte si la asigurare, va fi ca si cum n-ar avea asigurare nefiind proprietar si folosind un CNP al altcuiva, nici macar al celui care avea masina in acte. Plus cati n-au ITP valabil.
  3. Daca e bulgaroaica intra in pamant. Tocmai ca una cu numere pe BG va iesi mult mai usor in evidenta, doar se uita politistii dupa ele ca non-stop.
  4. Sa fim seriosi, orice masina care are numere valabile poate fi depistata, chiar daca are numere straine. Bine, nu vor gasi soferul instant, dar nu e ca si cum se volatilizeaza masina.
  5. Nu doar asta, dar ZF nu produce bai de ulei, nu exista asa ceva. Baia aia la 370 lei e pe Vaico, adica un producator aftermarket. Baia de ulei pe original e mult mai scumpa.
  6. Este evident ca aici e vorba de calitatea materialului.
  7. Cel mai tare se simte turbina dupa 2000 rpm. Ca intra un pic inainte, da, asa este.
  8. Inseamna ca merge normal. La 2500 simti ca pleaca mai tare pentru ca de acolo se simte turbina, se si aude de fapt turbina, sigur ti-ai dat seama.
  9. Exista cazuri cand o cutie cu probleme da performante mai slabe la plecarea de pe loc. Nu am de unde sa stiu daca acesta este cazul aici din moment ce n-am mers cu masina respectiva, dar exista aceasta posibilitate.
  10. Avand in vedere ca e automata, s-ar putea sa aiba ceva la cutie daca pleaca greu de pe loc. Ar trebui sa mergi cu o masina identica pentru a face o comparatie.
  11. Ti-am zis, n-am pregatirea necesara incat sa pot spune clar daca au dreptate sau nu, dar consider chestia asta o practica buna. Daca terminam stiinta si ingineria metalelor sau ceva similar, as fi zis altceva. Dar asa, ca o parere de mecanic, piata e plina de discuri de proasta calitate. Ate n-am vazut cu probleme, dar Ferodo, Textar, TRW si Brembo cam da.
  12. Eu cand am zis de rodaj m-am referit la motor, nu la frane. I-am dat exemplul respectiv lui Myx pentru ca el crede ca aceste lucruri, privite ca un tot unitar, sunt doar niste mituri. Da, e corect ceea ce spui. Stratul respectiv exista pentru ca discurile sa nu rugineasca pe durata in care stau in depozite. Apropos de asta, nu toate discurile au acel strat. Am vazut la TRW ca in loc de acel strat protector sunt infasurate intr-o hartie crem. Dupa parerea mea, nu e bine sa abuzezi de frane imediat dupa schimbarea discurilor si placutelor, dar nu acesta este motivul ovalizarii lor ci vreun defect de fabricatie, calitatea proasta a metalului sau tratarea lui incorecta. Am schimbat si eu cuiva niste discuri Brembo la un E60 care erau aproape noi si care s-au ovalizat dupa vreo 3000 km.
  13. http://zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm Nu stiu asta pentru ca n-am cumparat niciodata personal o masina noua, dar in manualul de E39 asa scria. Ma rog: http://www.essexparts.com/learning-center/cat/brake-rotors/post/Bed-in Eu recomand chestia asta pentru ca mi se pare o idee buna si nu costa nimic. Better safe than sorry ca sa spun asa. Daca citesti acolo in link povestea porcului / discului, cam are sens ceea ce explica aia. In plus, am montat discuri si placute originale iar in prospect scria ca nu se recomanda franari agresive intr-un anumit interval de km pe care acum nu mi-l amintesc.
  14. Si la o masina noua exista o perioada de rodaj cand se presupune ca nu vei merge peste x ture. Daca nu mergi foarte sportiv, in mod automat nici nu vei frana foarte violent.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.