Jump to content

Mercedes

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Mercedes

Mercedes's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar daca folosesti dynoul strict in scop de comparatie before and after asta nu inseamna ca masuratorile trebuiesc efectuate in conditii improprii si cu aparate necorespunzatoare. Un al doilea scop si poate nu mai putin important decat primul este posibilitatea softarii in conditii de rulare ce pot simula rularea pe sosea dar fara riscurile aferente. Ei bine cine cunoaste acest aspect stie cat de importante sunt cateva grade in plus sau in minus pentru aerul de admisie sau afisarea corecta a graficului in functie de turatie atunci cand vrei sa incerci o varianta noua de soft. Probabil ca toate acestea sunt amanunte neinteresante pentru marele public ce se bucura doar sa vada pe un chart valori cat mai mari chiar daca sunt sau nu corecte.
  2. Pana una alta eu am destule argumente si stiu ce vorbesc, daca ai argumente si matale pofteste de le expune daca nu ciocu mic ca de sarcasme gratuite e in stare orice giga.
  3. Am citit topicul si m-am lamurit , voi dati verdict care dyno e bun si care nu e bun dar nu prea stiti cu ce se maninca povestea asta. Stiati cumva ca dynoul Mustang de la Sebastian masoara dupa standardul SAE iar 1 cp =1,14 cp SAE ? Stie cineva ca dynoul in discutie nu poate sa arate decat puterea la roti iar voi toti cand vorbiti de cai putere recte valoare din talon e vorba de puterea la motor ? Nu cred ca mai are rost sa va spun ca ventilatorul folosit de Sebastian e o gluma fata de ceea ce ar trebui sa fie un sistem de ventilatie adecvat pentru un dyno. Legat de dynoul din Autovit nici nu are rost sa ma obosesc , e varza si punct. Mai raman cele doua dynouri V-tech si anume cel de la Master Tuner si cel de la Exelixis, ambele pot arata puterea atat la roata cat si cea la motor , dezavantajul primului fiind faptul ca nu poate masura decat masini cu o singura punte motrice si prezinta carente la capitolul ventilatie. Din tot acest topic singurul enunt cu adevarat important este ca dynoul este un device ce permite observarea diferentelor iintre stagiile de dinainte si dupa efectuarea unor modificari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.