Am citit topicul si m-am lamurit , voi dati verdict care dyno e bun si care nu e bun dar nu prea stiti cu ce se maninca povestea asta. Stiati cumva ca dynoul Mustang de la Sebastian masoara dupa standardul SAE iar 1 cp =1,14 cp SAE ? Stie cineva ca dynoul in discutie nu poate sa arate decat puterea la roti iar voi toti cand vorbiti de cai putere recte valoare din talon e vorba de puterea la motor ? Nu cred ca mai are rost sa va spun ca ventilatorul folosit de Sebastian e o gluma fata de ceea ce ar trebui sa fie un sistem de ventilatie adecvat pentru un dyno. Legat de dynoul din Autovit nici nu are rost sa ma obosesc , e varza si punct. Mai raman cele doua dynouri V-tech si anume cel de la Master Tuner si cel de la Exelixis, ambele pot arata puterea atat la roata cat si cea la motor , dezavantajul primului fiind faptul ca nu poate masura decat masini cu o singura punte motrice si prezinta carente la capitolul ventilatie. Din tot acest topic singurul enunt cu adevarat important este ca dynoul este un device ce permite observarea diferentelor iintre stagiile de dinainte si dupa efectuarea unor modificari.