Jump to content

ionut316i83

Members
  • Posts

    92
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

ionut316i83's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Acel simering de la pompa de injecție s-a uzat in momentul in care masina ”a luat-o pe ulei”. Motorina nu avea cum sa ajungĂŁ pe acolo in baia de ulei. Motorul pur și simplu a facut aprindere cu uleiul din carter. Asta datorita unui motor uzat, sau ruperii unor segmenți, sau din cauza admisiei. Daca acum ai sa verifici, ai sa vezi ca lipseste ulei din baie. Acest lucru se intâmpla ”des” la motoare diesel asta datorita modului in care se face aprinderea.(presiune si temperatura)
  2. mașinĂŁ ff bunĂŁ, un pret bun pt cĂŁ este urgent: http://www.autovit.ro/bmw-316-C17570752.html Valabil sĂŁptĂŁmâna asta.
  3. vând sau schimb debitmetru pt 316i, 318i, 320i e46. debitmetru l-am schimbat de pe masina mea, dar s-a dovedit a nu fi el problema. functioneazĂŁ ok pe orice masina. Vând cu 350 lei, sau dau la schimb cu sonda landa, sau rulmenți spate, bucși brate fata, capace pt.jante de tablĂŁ pe 15. Sau orice altceva pt e46 316i-318i nfl. DacĂŁ este cazul ofer diferențĂŁ. Pt. proba, preferabil zona BV. Sau tel: 0765445005
  4. "I" prima literĂŁ din cele trei nu ți-o dĂŁ politia dupĂŁ câte știu eu.
  5. No coment. Dar totusi v-am spus... la mine scade frecvent temperatura la -35 grade si niciodata nu am avut probleme. O fi având oare vreo relevanta faptul ca in link-ul respectiv sunt niste amintiri de prin anii 80? Poate s-a schimbat ceva pâna acum. Oricum am mai intrebat in stânga si in dreapta........ Am sa-l schimb si eu. Dar nu pentru ca ingheata mai repede. Pentru ca diluat am inteles ca nu forteaza asa instalatia de racire. Oricum .... o sa-l intreb si pe mecanic dar nu o sa-i dau nicio corectie.
  6. Cum te suporti asa isteț!? Spre bucuri ta, am predat engleza aproape 2 ani. Asa ca am citit link-ul postat de cefi, caruia ĂŽi multumesc. Postând aiurea ĂŽn topicul asta, nu dai dovada de inteligențĂŁ... dimpotrivĂŁ! Eu am vrut sĂŁ dezbat o problema ĂŽn care credeam cĂŁ am procedat corect. Tu nu m-ai ajutat cu nimic, asa cĂŁ ai postat degeaba. Te rog sĂŁ ĂŽncetam cu ĂŽntepĂŁturile astea, și sĂŁ ĂŽncercĂŁm sĂŁ ne lĂŁmurim civilizat, cum probabil ar trebui sĂŁ fim obișnuiți. De acord? Ămi cer scuze dacĂŁ eventual am trecut limita, chiar dacĂŁ tu ai ĂŽnceput discuția. Apropo... daca aș fi fost lângĂŁ tine mi-ai fi aplicat și mie o corecție?
  7. Poate ca aveti dreptate. Osa ma mai interesez. Dar daca gandesti logic.... de ce este mai bun ĂŽndoit cu apa distilata și nu pur!? Cam ce probleme pot sĂŁ aparĂŁ? Ăn momentul ĂŽn care antigelul are specificatia recomandata pentru motor, protejeaza garniturile și pompa de apa, ce nu este oK? Apropo: la mine ĂŽn zonĂŁ sunt temperaturi de -35, -37 destul de frecvent iarna și nu a inghetat antigelul pur la -20 asa cum spune un coleg intr-un post mai sus.
  8. mda! esti isteț foc. aveam o alta impresie despre tine DanS. Vad ca tu ai incercat sa o dregi. Eu nu am impus nimic nimĂŁnui, doar am descris o stare. Oricum... scuze acceptate și be U ĂŽn continuare. Salutare.
  9. Cronica cârcotasilor e miercuri pe prima tv nu azi pe forumul bmw. DacĂŁ nu esti capabil sĂŁ dai replici pertinente... te rog sĂŁ te abții! Si totuși te ajut eu sĂŁ intelegi dacĂŁ tu nu poti: omul a lucrat 25 de ani in Germania, adica de prin 84 panĂŁ prin 2009... nu a lucrat 25 de ani acum 25 de ani. FarĂŁ a-l lĂŁuda, este cel mai bun mecanic de prin zonĂŁ. PS. Orice marca ar fi, este o reprezentanțĂŁ din germania.
  10. Eu am antigel nediluat de vreo 30 mii de Km. Nu am avut nicio problema. Am umblat in aglomeratii, am mai si alergat-o dar totul e oK. Mecanicul meu este neamț, a lucrat 25 de ani in germania la opel, si el mi-a recomandat sa pun antigel nediluat. Nu are ce rau sĂŁ producĂŁ; din contrĂŁ.
  11. Iarna trecutĂŁ am pus baterie nouĂŁ. De ĂŽncĂŁrcat ĂŽncarca perfect. Mi s-a spus sĂŁ verific bornele de masĂŁ ale mașinii. Am gĂŁsit-o numai pe cea de lângĂŁ baterie. Pe unde sunt celalte borne ĂŽn compartimentul motor?
  12. Salut. Dimineața trecutĂŁ, am ĂŽncercat sĂŁ folosesc dezaburitorul pentru lunetĂŁ. Ăn momentul ĂŽn care apĂŁs pe buton, mi se aprinde martorul la baterie din bord. De vreun an de zile , atunci când pun contactul nu mi se mai aprinde martorul de la baterie, doar cel de la ulei. ToatĂŁ problema aceasta a ĂŽnceput ĂŽn urmĂŁ cu un an, când a fost demontat alternatorul pentru schimbul garniturilor de la corpul filtrului de ulei. Am fost la tester dar nu mi-a descoperit problema. Aveți vreo idee care ar putea fi buba?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.