Jump to content

nt98adu

Members
  • Posts

    2026
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

nt98adu last won the day on August 5 2023

nt98adu had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piatra-Neamt
  • Interests
    BMW

Previous Fields

  • Masina
    BMW E61 Touring Nfl

Recent Profile Visitors

17386 profile views

nt98adu's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

99

Reputation

  1. După o experiență asemănătoare am schimbat capete bara + bielete direcție, schimbat bucsile din caseta de direcție și simeringuri și cam degeaba. Știi ce trosnea? Prostiile ale de bare de rigidizare. Nu erau șuruburile strânse cum trebuie și pocneau la viraj și denivelări. Partea bună e că am direcție că nouă acum:))
  2. Mai mult merita sa cumperi direct un 2,5. Sau un soft safe la 150cp si cam atat. Nu este motorizarea corecta pentru modificari.
  3. Deci potrivește orice bobina de pe E60, E61,E63 și se poate înlocui fără codare sau alte setări.
  4. Aceeasi problema o intampin eu acum. S-a rupt o siguranta laterala ce blocheaza cheia si mi-a sarit un arculet din interior cu clapeta aferenta. Acum nu mai tine cheia in interior si nu se mai blocheaza volanul decat daca trag eu mecanismul de plastic din interior. Daca achizitionez un contact sh ar functiona? Bobina si circuitul electronic din interior au rolul de a citi indiferent de cheia introdusa sau e codat pentru fiecare masina in parte? Multumesc pentru eventualele raspunsuri.
  5. Împerechează EWS cu DDE. Asigura-te ca ews-ul citește cheia. Altfel doar dă la automat fără să se întâmple altceva. Dacă ai o a doua cheie încearcă și cu ea. Pune o diagnoză dedicată și postează erorile aici.
  6. Nu am nici o problemă cu E61 din dotare. Doar voiam să vă salut.
  7. Pe diagnoza ai erori? Fulia vilbrochen, cum se prezintă? Întinzătorul e ok? Volantul poate fi ,,bun" că nu face gălăgie dar poate fi dezechilibrat. Mergi la un service auto dedicat altfel schimbi jumătate de masina:))
  8. Poate contează: Eu am renunțat la cel de tip vortex în favoarea elementului filtrant din pâslă identic cu cel de la E39. Filtrează mai bine și nu mai găsesc ulei în furtunul de carter. Mașina în cauză: E61 2,0d DFF, EGR, clapete active, manual resoftat la 180cp.
  9. Update: problema rezolvată prin schimbarea motorașului de la stergătorul spate.
  10. Salutare! Să nu mai deschid alt topic, postez aici singura problemă ce mi-a rămas după reparația cablajului la haion. Mașina în cauză, E61 NFL 2006. Inchidere funcțională, lămpi spate, sistem spălat luneta, ștergător dar, în momentul în care readuc maneta în poziția normală, stergătorul nu-și face cursa până în punctul dr bază ci se oprește aiurea în diferite poziții. Ce ar trebui să verific/înlocuiesc? Are vreun releu temporizator în panoul de siguranțe sau trebuie schimbat motorașul? Mulțumesc pentru răspuns.
  11. Diagnoza cu DIS pe partea de pompa injectie, injector cu fir, presiune turbo, EGR.
  12. Primul lucru, schimba furtunurile de vacuum cu furtun siliconic de la Samco de 3,2mm sau Gates de la orice magazin de piese auto. Sunt necesari 4 m; Al doilea lucru, schimba filtrul epurator situat pe capacul chiulasei; Al treilea lucru , schimba retururile si saibele la injectoare; Nu ar strica sa fie curatat si filtrul de pe electrovalva turbo. Dupa, o diagnoza dedicata bmw , de preferinta DIS, in care sa se urmareasca avansul static al pompei de injectie si presiunea turbinei la diferite turatii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.