Jump to content

beemerowner

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

beemerowner's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dar exact cum se comporta masina cand se strica turbina? Oricum, am votat ca am 320d si nu s-a stricat... :blink:
  2. Ok, acum ca esti a 2-a persoana care-mi zice asta o sa incerc si eu sa-mi adaptez stilul de condus :blink:
  3. requin: Esti un individ foarte combativ tu; nu-i asa? Daca folosesti masina doar pentru liniute normal ca poate sa-ti consume si 50%. Eu nu am luat cine stie ce masina supersport ci un 320d. Adica o compacta cu o usoara tenta sportiva :blink: E BMW, nu Ferrari... crazydriver: Acum sunt confuz. Tu zici ca peste 2000 rpm e optim la un diesel? Esti sigur? Am totusi cuplu maxim la numai 1700... Ma rog, nu sunt sofer de diesel de prea mult timp; o sa mai citesc.
  4. Tocmai am schimbat si eu un debitmetru ( 380 de euro :blink: ) si toata lumea mi-a spus ca nu se repara; doar se schimba. Din nefericire, se pare ca au dreptate asa ca... pregateste-te sa platesti ceva bani.
  5. Mersi, o sa ma uit. Daca nu reusesc singur; oare service-urile se ocupa si cu asa ceva? (aka nu rad aia de mine daca le spun ca vreau sa-mi repare scaunul :blink: ? )
  6. Vinti: eu sunt supermultumit de 7%; doar ma intrebam daca modalitatea mea de-a obtine acest consum e OK. Plus ca am descoperit ca-mi place sa scriu pe forum-uri :blink: MAS: de acord; preturile BMW sunt exorbitante in comparatie cu cele Dacia (un debitmetru aproape 400 de euro, etc) dar totusi BMW e clasa premium iar Dacia... nu :)
  7. Ce discutii interesante a starnit intrebarea mea :blink: Despre motoarele cu benzina citisem si eu ca e bine sa le tii peste 1500rpm dar ma gandeam ca >1000 rpm la diesel e OK pt. ca merge la turatii mult mai joase (nu ca asta ar insemna ca e mai prost, cum cred unii... daca ar fi turometrul modificat sa arate mereu cu 2000 rpm mai mult asta ar insemna ca masina e mai buna chiar daca are aceleasi performante, nu ? :) ). Voi incerca, deci, s-o tin peste 1500 rpm. Cuplul maxim e pe la 1700 totusi; nu cred ca ar fi subturata deloc asa. Multumesc mult! :) si astept orice alte sfaturi.
  8. ASC la mine e activat tot timpul si cred ca e doar pentru antipatinaj; masina avand tractiune spate.
  9. Buna ziua! :) Am un E46 si spatarul scaunului din dreapta-fata se misca foarte greu; numai daca trag tare si de bucata aia de plastic din dreapta ce-ar trebui sa faciliteze ridicarea/lasarea lui si de spatar. Are cineva idee cum as putea rezolva asta? Ca stiu ca n-ar trebui sa fie asa; scaunul din stanga merge foarte bine. :blink:
  10. Salut! Am un 320d care-mi scoate cam 7% in oras dar asta in conditiile in care eu, cand nu merg ca nebunul, merg subturat. Deseori e nevoie sa merg cu 50 km/h si pentru asta stau in treapta a 4-a la putin peste 1000 rpm, cu toate ca vitezele le schimb pe la 2500 rpm. Poate dauna asta cu ceva motorului? Voi in ce treapta mergeti la 50 km/h? Dar la 30? Mersi :blink:
  11. Da, si eu am schimbat de curand debitmetrul la un 320d de 136 cp si a fost nevoie de o reprogramare a calculatorului. Eu zic totusi sa te asiguri intai ca debitmetrul e problema.
  12. Am schimbat debitmetrul si nu stiu ce valva de vacuum sau ceva in genul. A costat o gramada de bani dar masina merge incredibil acum; nu ma asteptam la asa performante. :blink:
  13. Asta explica si frica care o simt cand pun mana pe volan la viteza mai mare? Orice pietricica pare capabila de a-mi schimba directia... de asemenea, servo pare mult mai "tare" decat la megane de ex. E normal ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.