Jump to content

Dan Dan

Members
  • Posts

    713
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dan Dan last won the day on March 18 2015

Dan Dan had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E87 118d / E82 120d / E36 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dan Dan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

169

Reputation

  1. Cosmin, ce te-a determinat sa faci update in iarna? Filtrul il mai ai?
  2. Sa o porti cu placere Drujbex imi place mult de tot! Aia cu distributia de n47 sa nu ti para cine stie ce fata de ce vei intampina cu e34. La n47 intretinerea se rezuma la schimbat piese, diagnoza este relativ simpla. La e34 e un pic mai complicat. Poate chiar un pic mai mult Cauta mecanici care au lucrat mai mult la astea vechi, gasesti.
  3. Spui ca intr-un final ai reusit sa pleci, cum ai facut? Ai oprit motorul si l-ai repornit? Mecanicul ala care ti-a spus ca merge infranata nu e bun, asta e cert. Nu mai merge la el.
  4. Eu am un e82 177cp si sesisez asta de fiecare data cand schimb fitrul de motorina, pentru ca atunci fac si operatia de care vorbesti tu cu contactul. O simt intr-adevar mai elastica, reactioneaza mai prompt la pedala, am pus totul insa pe seama filtrului nou... Apropo de adaptare acum, citisem pe undeva ca ecu-ul asta de la n47 proceseaza nu stiu cate date pe milisecunda poate ne lamuresc colegii din domeniu; eu o utilizez de noua si acum am ajuns la 219.000 km si am aceeasi senzatie ca si tine. Daca merg mult timp usor parca are nevoie de o perioada sa devina racheta
  5. Nenea cu parul alb din filmulet, care provine dintr-una din tarile care au construit lumea asa cum arata astazi, e depasit de evenimente, pe bune acum. Abilitatile inaintasilor lui sunt atrofiate de generatii. A trebuit sa le reamintim noi de alba-neagra, ei fiind cei care au inventat-o. BMW nu a spus nimanui ca e ceva pe viata acolo in motorul asta minunat, iar asta cu datul motorului jos de pe masina e perimata Sunt mecanici aici care nu au facut asta decat maxim o data, si nu numai aici, si la sarbi si la bulgari, in general in restul tarilor care trebuie sa se descurce. Atelierele de aici sunt infinit mai bune, mai aplecate catre rezolvarea problemei cu ingeniozitate, cu rapiditate, inteligenta primara e mai putin ingradita de reguli si proceduri, de cele mai multe ori daca vrei sa iti intretii masina cu adevarat e mult mai simplu ca in tarile din vest. Poate imi voi atrage oprobiul multora, dar aici inca se mai poate. Acolo preturile sunt astronomice, chiar si pentru veniturile lor iar calitatea lasa de mult de dorit. Hai ca suntem offtopic, bucura-te de F10 si revin cu rugamintea de mai devreme cu pozitionarea pompei de inalta presiune, sau ma rog a pinionului
  6. Marius, 3 ani de Romania si 140.000 km inseamna mult. E vorba de numarul de ore de functionare. Cam ca in aero. Este o consumabila distributia asta, ca multe altele pe masinile de astazi. Se mai adauga intervalurile de service mari. De curiozitate, cate schimburi de ulei a vazut in acesti 140.000 km? Cea mai mare prostie pentru utilizator este dupa mine acel bmw service inclusive, care induce clientului de buna credinta ideea ca nu trebuie sa ii mai faca nimic intre acele intervale astronomice. Cei scoliti bine pe marketig inteleg perfect ce se intampla
  7. Poate ne lamureste un coleg tehnician eu tot nu inteleg ce se regleaza acolo, am tot auzit povestea asta.
  8. Dementiala masina, sa o stapanesti cu placere
  9. Mie imi plac farurile, iar interiorul mi se pare demential. Felicitari Boner Paravanturile alea insa, sau cum se numesc, trebuie date joooos!
  10. Ce treaba si asta, cu libertatea de exprimare. Vorbesti pe net... La liber... Aparent fara sa te vada/auda nimeni... Asa cum vorbesc si eu acum... :frantics:
  11. Felicitari Florine, mare lucru faci
  12. Dupa rezultatul votului e clar ca nu s-a inteles intrebarea... Zicea un coleg ca marea majoritate si-a votat masina; are dreptate Majoritatile astea...
  13. Pentru fiecare a inceput cu altceva. Nu exista retete si sabloane. Pentru mine a inceput cu 2800cs. Aveam 5 ani, masina o avea un vecin de la cateva blocuri mai incolo. Era cam distrusa...Si a continuat cu e21 323i, asta dupa 89... Eu pe astea le simt ca reprezentand marca, dar totul este subiectiv.
  14. Mea culpa daca nu postez unde trebuie, dar mi se pare interesant. Despre ce filtru este vorba?
  15. Niste incurca-lume, specimene de pe meleagurile astea! Ideea este sa nu te consumi tu si sa nu dezarmezi. O sa apara si clientul potrivit. Parerea mea e ca o doreau ca si chilipir; eventual sa o revanda. Cand iti doresti o masina treci peste cateva mici neajunsuri ale ei, o bucsa, o garnitura, altfel o cumperi noua cu garantie. E foarte importanta atitudinea fata de masina a celui care vinde, asta e cel mai important. In rest...rabdare si vanzare buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.