Jump to content

jaxro

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.netmagnet.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bratislava

Previous Fields

  • Masina
    e90 318d

jaxro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Si eu sunt curios de o rezolvare. Am un e90 care uneori dimineata e in limp mode si acum de la BMW mi-au dat o lista cu codurile de eroare, 4933 e acolo. Dupa citiva km de mers martorul de pe bord cu reduced power dispare si masina se comporta normal iar ulterior pe autostada (nu locuiesc in RO) se comporta exemplar. BMW mi-a cerut 500euro pentru o diagnostica amanuntita, fara sa schimbe ceva.
  2. imi cer scuze pentru raspunsul destul de tirziu dat la topic. Asadar, am mers in ziua respectiva pentru programarea la reprezentanta, dar am mers cam degeaba, mi-au ridicat masina pe elevator, au fost decenti sa ma cheme in atelier ca sa imi arate unde e problema, insa nu aveau piesa defecta pe stoc. Bineinteles m-au taxat pentru deranjul lor si m-au trimis la un alt atelier (pentru clujeni: pe fabricii 59, se ocupa numai cu esapamente, si sunt de treaba). Problema la mine era la piesa care prinde partea din spate a tevii de esapament si care amortizeaza in acelas timp vibratiile acesteia. E o piesa metalica imbracata in cauciuc. Pentru ca nici la atelierul respectiv nu aveau asa ceva (mi-au zis ca nu aduc piese asa de noi) mi-au pus una echivalenta, dar "model mai vechi". M-a costat 30ron toata operatiunea. Dupa 2 saptamini insa am ajuns tot la ei, piesa se uzase putin si avea joc, din nou auzeam cum se lovea teava de esapament atunci cind porneam si opream masina. Mi-au mai pus ceva garnitura acolo si de atunci pot spune ca e ok, desi am un sentiment ca in timp se uzeaza mult mai repede decit s-ar una originala. Cind va veni momentul sa o schimb voi face comanda la piesa originala si voi merge la ei sa mi-o monteze (tot acolo am schimbat si racordul flexibil). Am uitat sa precizez, la a doua interventie nu m-au taxat cu nimic, am ramas mirat.
  3. Verifica daca capatul tevii de esapament e fix sau are un joc (cit de mic). Daca are, e posibil ca sistemul de prindere al respectivei tevi, care se afla sub puntea spate, sa fie rupt si sa cauzeze vibratiile. Miine am programare la reprezentanta tocmai pentru asa ceva :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.