Salut! Am si eu o dilema si ma gandeam sa o impartasesc cu voi.. poate ma lumineaza cineva. De ceva timp sunt posesorul unui F10 LCI 2015, 525xd. Masina apropiindu-se de 200k km ma gandeam ca nu ar fi rau sa schimb distributia desi nu se simte ca ar avea vreo problema. Prin urmare, am inceput sa cer oferte (piese + manopera) de la mai multe service-uri, printre care bavaria militari, Service T.E.A.M, doormag, efficient services, bforce, bmw autocobalcescu, bmw filaret etc. Inca nu am primit toate ofertele dar am primit de ex de la bavaria militari aprox 12.000 lei, doormag 4.600 lei, efficient services aprox 12.000 de lei si sa vedem si urmatoarele oferte care vor veni.. dar dilema e urmatoarea: am constatat ca nu toti schimba fix aceleasi componente sau mai bine zis, o parte din componente le schimba toti (ex: lant distributie inf si sup, 2 patine, 2 intinzatoare inf si sup, sina ghidare, sina intinzatoare, simering, garnitura capac tacheti, ulei si filtru ulei) dar unii mai adauga si capac tacheti, pompa de ulei, lant pompa de ulei, pinion axa cu came, pinion arbore etc. In ritmul asta putem schimba toata masina.. Intrebare e: ca sa eviti surpiza neplacuta referitoare la ruperea distributiei fara ca masina sa dea vreun semn inainte, despre care vorbeste toata lumea cu N47, e suficient sa schimbi componentele mentionate mai sus pe care le schimba toti sau e nevoie si de componentele suplimentare (pompa de ulei, lant pompa de ulei, capac tacheti, pinion axa cu came, pinion arbore etc)? Multumesc anticipat pentru raspunsuri