Jump to content

Alex E36

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    E61 525d

Alex E36's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca are cineva si vrea sa-l usurez de un proiector BOSCH pt partea dreapta (pasager) il rog foarte frumos sa ma anunte! Se pare ca Clujul e secat de ele Multumiri anticipate!
  2. gata, s-a rezolvat. nu la electricianul acela de care vb ci la un service care se ocupa mai in special de bm-uri. dupa ce i-am spus simptomele in detaliu electricianul lor a stiut imediat care e problema. desi e un caz mai special a meu, se poate intampla la oricine si s-a intamplat de multe ori sunt sigur si anume periile din electromotor (carbunii). sunt 4 int total iar la mine 2 dintre ele erau aproape gata iar celelalte aproape noi, ceea ce nu e foarte normal si erau originale. electricianul a fost de parere ca desi era piesa originala au fost folosite perii din materiale diferite. oricum imi cer scuze ca m-am incapatanat ca nu se putea sa fie de la electromotor, asa a fost si m-am inselat, i'm guilty :); si ziemenz a avut dreptate. va multumesc de suport si sper daca vi se intampla si voua la fel sa stiti ce sa faceti pe viitor. Numai bine!
  3. de unde esti? daca e sa le trimiti pe curier banuiesc ca e vreo 15-20lei, corect?
  4. multumesc de reply ziemenz! maine ma duc insfarsit la electricianul acela (am gasit un pro in domeniu care cica stie de la ce e si mai exact de la calculator, deoarece semnalul de la contact trece prin calculator si la un bloc de relee si apoi la restul componentelor si ei cred ca deacolo e) care din pacate a fost plecat pana acum. in momentul asta as fi deacord cu tine, deoarece problema precum am spus tot se inrautatesce exponential. acum de multe ori nu mai porneste nici chiar dupa ce o opresc, dar alte ori da, si cand o face o pot pornii de cate ori vreau. apoi mai e o chestie; am incercat alataieri sa o pornecsc impinsa, nu eram numa eu cu inca un prieten si nu am prins mare viteza, nu a pornit din prima. sa oferit un bun samaritean si nea ajutat, dar tot nu a vrut sa o ia, apoi nu mi-a intrat in viteza (a2-a) pur si simplu ceva ma bloca, am bagat-o intr-a-ntaia si apoi am incerca iara dar nimic, iar cand eram cu ea intr-a-ntaia am lasat scurt ambreiajul. apoi dupa ce m-am oprit, a intrat in a 2-a, nervos cum eram am dat la cheie si ghici ce a inceput sa invarta...a pornit putin mai greu dar aia e de la benzina care am tot impinso...si toata povestea asta s-a mai intampalt odata chiar prima data cand mi-a facut figura. si deci in mom asta as putea sa zic ca e de la electromotor, dar cum s-a comportat pana acum nu prea are cum sa fie, de ce? mai zic ce-am observat, tot alaltaieri. era pornita, am oprit-o fara sa scot cheia, am pornit-o de 5 ori fara prob, apoi am scos cheia si am bagat-o iara, si evident murise. nu cred ca poate fi coincidenta...90% ca e problema de electronica si eu acum imi fac griji sa nu se fi stricat si altceva pe parcursul sapt trecute cand tot incercam sa o pornesc. in orice caz maine sper sa aflu si eu si sa se rezolve :)
  5. da oricum la mine nu e cazu avand in vedere ca am avut probleme cu bateria si stiu cum e cand e descarcata. acum e ok e verde ochiul si putere are. dar doar de chestie o sa incerc cand pot daca apuc.
  6. ok dar lui macar facea "mac" electroimotorul ca si eu ampatit sa raman fara si electromotorul face mac si apoi se tot reseteaza bordu ca nu are destul curent. dar la mine nu face nimic, nici pompa de benzina nu se initializeaza. iar cat despre alternator oricum trebuie sal verific deoarece am observat cateodata cand apas umpic pedala (stand pe loc) se intensifica luminile de la faruri si proiectoare...dar asta poate fi si din cauza muzicii (400W reali doar). dar acu vreo 2 luni am verificat alternatorul si era ok, dadea 12-14 volti si masina mergea si fara baterie...am lasato vreo 2-3 min fara baterie si a mers fara probleme.
  7. absolut...exact e next to imposible, dar parerile ajuta intr-un fel. am uitat sa precizez ca inchiderea nu o am din fabrica...nu eu am montato dar e separata de cheie. pe cheie am doar beculet. aia inseamna ca pana la urma nu am immobilizer, EWS?
  8. da, ai dreptate, si eu tot la asta ma gandeam ca e absurd...dar altceva sincer nu pot sa-mi explic. deoarece un contact intrerupt nu poate fi. ca atunci ar fi aleator...si nu doar dupa ce masina face o pauza. oricum sper sa dibuim pe tester. o eventuala parere de la tine ce ar putea fi?, daca vrei, daca nu, e inr egula si iti multumesc f mult de raspunsuri!
  9. esti 100% sigur ca nu e de la imobilizator? am fost si la service unde ma duc si ii cunosc bine pe mecanici, dar nu au ce sa-mi faca deoarece mai mult ca sigur e ceva electronic. am fost si la electrician si el mo trimis sai fac diagnoza...ceea ce maine ma duc sa ma programez...dar caut o modalitate temporatra de pornire deoarece nu am tot timpu 2 baieti in buzunar sa ma impinga...
  10. problema s-a agravat. astazi am fost pana la BMW dar nici nu mi-am putut face programare ca cica nu erau baietii acolo (pe la ora 17:10). oricum, un mecanic deacolo dupa ce i-am explicat repede cum sta treaba tot ce mi-a zis ii ca poate fi de la o bobina de recunoastere de la immobiliser si ca ala costa mai mult ca masina mea :|. nha oricum, acum e umpic mai grava situatia deoarece dupa ce am ajuns acasa am tot pus contactul sa aud exact ce se intampla inainte sa porneasca, si fara sa o pornesc am facut asta de vreo 3-4 ori de fiecare data cu putina pauza intre ele si de fiecare data s-a auzit pompa de benzina din spate de la rezervor cum se initializeaza. a 5-a oara nu s-a mai auzit nimic, apoi am incercat sa o pornesc si nimic. tare as vrea sa fie doar pompa de benzina dar precum ma gandesc si daca ea e de vina masina tot ar trebui sa invarta electromotorul, corect? am incercat si cu cheia de rezerva si la fel. am incercat si metoda lui heavystormer dar nu am gasit nici o mufa alba in zona de sub volan. era doar o mufa gri care intra intr-o protectie alba ce semana cu o mufa dar avea doar 2 fire maro la un capat si inca unu maro si unul de alta culoare la celalat. am intrebat la bmw si mi-au spus ca nu se poate dezactiva immobiliserul deoarece e integrat in ecu :| ceea ce e nasol rau. orice alte informatii sunt binevenite! maine ma duc sa ma programez si sa fac diagnoza, cine stie poate am noroc :)
  11. poti sa fi putin putin mai explicit si sa mai repeti odata ce sa fac cu cablu din mufa ca nu-s sigur ca am inteles! ms!!
  12. am verificat in manual si imobilizerul taie tot: electromotor, injectie si scanteie. nu reusesc sa gasesc unde e pozitionat electromotorul si cum ajung la el. defapt numa pe rampa pot ajunge la el, nu? dar revin, daca electromotrul ar fi de bai ar trebui sa se intample aleator nu? ei eu dupa ce am pornit-o pot sa o repornesc de 100ori...doar dupa ceva timp de stat face figura...
  13. ba da, chair am dat-o de pamant umpic inainte sa se intample...dar asta tot nu explica de ce dupa ce o pornesc manual ea merge fara probleme si inainte nu, si chiar am incercat sa ma joc cu cheia, am scos bateria am suflat am presat, dar nimic, apoi dupa ce am impins-o a mers...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.