Jump to content

marius320

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

marius320's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. dar are totusi cineva o idee cam cat costa ,asa aproximativ,pt ca masina e 2500 si ma gandeam ca de inca cateva mii as putea plati asigurarea cativa ani
  2. vreau sa iau un 323(e 36) an 1998 cu nr italia si sa ii platesc asigurarea acolo.stie cineva cat costa asigurarea pe un an pt aceasta masina(are euro 2)
  3. nu mai am poze cu ea.era verde.masina era in stare jalnica.am bagat pana acuma vreo 2200 euro si tot nu am terminat.problema cea mai mare e ca masina nu trage.asta ma costat cel mai mult si nici acum nu sunt sigur ca merge pt ca si acuma e in service.am schimbat cam tot ce se putea schimba sub capota,inclusiv facut motorul.daca nici acuma nu merge,imi bag ...... in ea si o dau pe un urs 325.tzeapa a fost ca eu am vazut ca nu trage da am luato asa pt ca mia zis ca e discu de ambreiaj dus,si chiar asa pareau simptomele dar de fapt era tzeapa si chiar la service cand am dus-o asa au zis ca e discu dus fara sa le zic eu nik
  4. e mai ieftin sa schimbi motoru,doar ca ai putina treaba cu actele.eu de ex am platit 2600 ron pt segmentat,la _chiulasa_ cica era problema
  5. acuma masina e la mine si vreau sa zic ca am luat o mare tzaeapa cu ea.dupa ce am luat-o am aflat ca masina e f cunoscuta prin bucuresti si pitesti mai ales,cica a fost rupta in doua de fostii proprietari.daca cunoste cineva masina si date despre ea va rog sa-mi ziceti si mie macar asa informativ ca oricum prostia deja am facut-o
  6. am segmentat deja motorul,valorile alea cu 7 si 9 pe cilindrii 3 si 5 erau inainte,acuma am 12 pe fiecare si am intrebat daca e bine pt ca nu pot sa probez masina ca e la vopsit acuma.e una din alea doua pisicute care zicea enescu cu tzeapa(aia care a fost desfaut orice subansamblu de pe ea)
  7. stiu ca mai e un topic pe tema asta,dar sunt f vagi informatiile.am un e36 fara a/c si vreaa sa stiu daca se poate monta asa ceva,si daca da cat in total,cu instalatie si cu manopera? si unde gagesc asa ceva?
  8. nu stiu daca e la fel,dar eu am avut aceeasi problema la un e36 care iam dat f greu de cap.este o bucsa care nu se vede,e undeva inauntru(nu stiu exact)intr-un brat sau asa ceva.mergi la un service si zi-le sa caute chestia aia
  9. nu stiu daca sunt decomandate sau nu,masina e 320 e36 din 1991.cum pot sa aflu?
  10. acuma am compresie 12 pe toti cilindrii.deci sa inteleg ca cu cat un motor are compresie mai mare e mai bine?adica de ex intre doua motoare de aceeasi cap cilindrica dar cu compresii diferite,care e mai performant?mai economic etc? cu ce influenteaza compresia chestiilea astea?
  11. imi sta abs-ul aprins ,desi el functioneaza(probat pe toate terenurile),care ar putea fi problema?
  12. eu am alt gen de problema,imi sta abs-ul aprins cu toate ca el functioneaza.am probat de n ori pe toate terenurile si functioneaza dar totusi sta aprins ,care e problema?
  13. am facut compresia la motor(nu mergea bine) si a iesit asa: 1-12,2-12,3-7,4-12,5-9,6-12, si mecanicu mia zis ca pe cilindru 3 si 5 sunt probleme,restu e bine,si mi-a recomandat o segmentare de motor.si mecanicu zice ca acuma am compresie 12 pe fiecare cilindru doar ca eu am aflat dupa acea ca 11 trebuie sa fie de fapt.e bine sau rau ca am compresie 12 in loc de 11.si spunetimi va rog ce inseamna mai exact compresia asta?
  14. depinde unde atai,si cum sunt drumurile pe care circuli cel mai des,de ex daca faci ruta buc-bacau ,e o placere orice jante ai avea,dar daca te plimbi prin sudul bucurestiului ,mai ales,iti trebuie jante de tabla cu talon 65:)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.