Jump to content

Gentleman_anonymous

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i

Gentleman_anonymous's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Ms pt raspuns. Am uitat sa specific. Ultima data la insistentele mele la service mi s-a pus si masina pe tester chiar daca in bord nu da nimic. Si s-a constatat ca am o eroare permanenta si anume : 2731 function canshaft control, inlet asta citea tester-ul Cat despre ulei am inteles ca dupa 130000 de km se poate pune 10w30, da vreau sa pun si eu momentat am vreo 7000 de km cu asta. Efectiv parca nu unge deloc de o calitate ft proasta. O sa cumpar Castrol renunt la BMW desi se spune ca e tot castrol dar cu ceva in + pt cei de la bmw nuj cat de adevarat e... Dar momentan vreau sa rezolva pb. ca nu cumva sa schimb ulei-ul filtre etc si sa ma trezesc ca tre sa imi desfaca motorul si sa mai trebuiasca sa schimb iarasi ulei-ul.
  2. Buna seara, Am o problema de 6 luni si anume. PROBLEMA COMUNA LA MODELUL DE BMW e46 318i 2.0l 143CP n42 2001 : Prima sesizare a zgomotului a fost la pornire de dimineata a motorului, o zi facea zgomotul o zi nu, nu era o regula( As dori sa mentionez ca folosesc destul de rar masina). Zgomotul cu trecerea timpului s-a accentuat si s-a ajuns ca in prezent de la zgomotul de dimineata sa se auda o bataie in subturatie accelerata pe liber, sau in viteza 1,2,3. Iar un ultim fenomen masina nu mai trage bine. La bord nu se aprinde nici un martor. Pentru o mai buna documentare si exprimare a fenomenului aveti linkurile cu video de mai jos: 1. Prima faza : ( Va rog scrie-ti pe youtube : BMW e46 318i 2002 n42 engine startup noise click pe primul video) Zgomotul se aude timp de 2-3 sec la pornire timp-ul iar toanele nu s-au schimbat nici in prezent. Acelesi 2-3 sec dupa care dispare zgomotul si nu se aude la fiecare pornire sau in fiecare dimineata( as explica fenomenul ca si cum ar urca ulei-ul din baie si ar ajunge la tacheti. Tacheti au fost verificati nu au bataie.) Nu sunt tacheti . 1. A 2-a faza : da-ti click Concentratia zgomotului vine de pe aceea bobina/ motoras/ vacum sau ce anume este ( Mentionez nu sunt cunoscator ma puteti contrazice ) aceasta prezinta vibratii daca ti mana pe ea. De altfel i-am scos mufa de pe ea se aprinde la bord EML , am pornit masina nu se mai aude nici o bataie, am mers cu ea 1,2,3 nu se aude nici un zgomot cu ea practic dezactivata. Problema este, poate sa fie doar ea sau si intregul sistem . La service mi s-a schimbat si surubul intinzator ( intinzatorul de lant, nu stiu daca este cel nou sau cel vechi ) in ideea ca este de la lant zgomotul. Precizez ca mai multi "mecanici" cu carcasele de la motor puse au sustinut ca este distributia de lant ca e bataie de lant ( Va rog scrie-ti pe youtube BMW e46 318i 2002 n42 chain tensioner comparison ) Un alt diagnostic erau tachetii si trebuiesc toti schimbati... Un alt aspect folosesc ulei BMW 5W30 cat de original si de calitativ o fi eu ma indoiesc. Nu mi-a mancat ulei niciodata. Datorita faptului ca nu folosesc des masina l-am schimbat in fiecare an in jur de 10 mii pe an m-am gandit ca isi pierde din calitati. M-am saturat efectiv de oameni care habar nu au mai multe decat stiu eu ca pers non-mecanic, de cei care schimba totul la blana pana rezolva problema. Problema existentiala in majoritatea service-urilor. Rog ca cei care au avut problema, sau cunoscatorii sa imi sugereze ideii in rezolvarea problemei. Multumesc frumos. Imi cer scz daca am fst incoeerent. Astept cat mai multe raspunsuri va multumesc ! O seara cat mai buna. Si cat mai multi km pt toata lumea cu ulei benzina si cheie !
  3. Alta intrebare, e recomandat odata cu schimbul si introducerea de un Duralube ?
  4. Salutare, Tocmai m-am inscris pe forum, am multe intrebari dar prima ar fi in legatura cu schimbul de ulei. Tocmai am achizitionat un BMW 318i,Euro4, 2001. 114000km, 143 de cai, motor 1995. In drum spre casa am cam forjat masina ,acasa am realizat ca am nivelul scazut, in mod normal se adauga ulei pt completare dar nu stiu ce ulei a fost folosit asa ca o sa fac schimbul cu filtru. Cei de la service-uri m-au bagat in ceata de tot !!! Mi s-a recomandat ulei BMW dar multi spun ca doar bidonul este BMW continutul lasa de dorit. Alti mi-au spus ca Mobil 1 e cel mai bun si alte cuv de lauda.... Cu ulei BMW si filtru ma costa 310 Ron. E un pret bun ? Ce ulei imi recomandati ? Este pe bune uleiul gasit in micile shopuri? Va multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.