Salut, povestea mea cu EGR-ul este urmatoarea: Mi-am achizitionat de curand un 520d (B47), an 2015. Nestiind de aceasta campanie tehnica, am fost la BMW Filaret pentru verificarea de rampa, care imi aparea ca fiind depasita cu 200 km si am zis ca e bine sa o efectuez intr-un service BMW, mai mult pentru trecerea in istoric. In plus de aceasta, am solicitat si o testare a injectoarelor, filtru particule etc. precum si un istoric al masinii daca se poate. Cand am deschis vorba de "istoric", dupa cateva click-uri, consilierul imi comunica ca trebuie inlocuit racitorul EGR ca fiind parte dintr-o campanie tehnica de recall. Asta se intampla intr-o miercuri si am facut programare pentru ziua de luni a saptamanii urmatoare. Sa nu mai lungesc vorba, totul a fost ok. Luni dimineata la ora 09:45 a intrat masina in service, la ora 14:00 am plecat. Cu aceasta ocazie s-a inlocuit si lichidul de racire. In campanie se ofera gratuit 3 litri de antigel concentrat si 2 litri de apa distilata. Am mai cumparat eu un bidon de 1.5 litri antigel concentrat si unul de apa distilata. Am citit diverse review-uri despre acest service si rele si bune, insa eu ma declar multumit si as enumera: - comunicare excelenta prin transmitere sms-uri cu programarea (reminder, ma rog, am primit si cand eram deja in service); - ai acces in service langa masina si comunici cu mecanicul. Mecanicul care a lucrat la masina mi-a raspuns la tot felul de intrebari cu multa amabilitate; - inginerul care a facut testarea masinii, de aemenea foarte amabil si comunicativ; - la sfarsitul lucrarii am primit pe e-mail un scurt videoclip cu concluziile trase de inginerul care a testat masina, referitor la ce ar trebui inlocuit si ce este ok; Cred ca este deja un pas inainte, in bine fiind vorba. Intrebarea pe care mi-am pus-o a fost de ce pana in acest moment aceasta masina nu a fost rechemata in Belgia (de acolo am luat-o) pentru acest gen de lucrare. In istoricul lucrarilor, aparea o interventie la EGR, dar mi-a fost foarte scurt prezentata imaginea pe monitor, astfel incat nu am putut sa citesc tot, daca a fost vorba despre racitor sau valva EGR. In sfarsit, dau not 8 din 10