Jump to content

ritzi

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E30-325i, E39-525d, F10-520d xD

ritzi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. A functionat, folositor manualul in lb.romana. Sunt expresii sau cuvinte in manualul de lb.engleza pe care a trebuit sa le traduc. Personal iti multumesc!
  2. Salut, sigur ma pot considera norocos, chiar si mecanicul a spus-o.
  3. Salut, povestea mea cu EGR-ul este urmatoarea: Mi-am achizitionat de curand un 520d (B47), an 2015. Nestiind de aceasta campanie tehnica, am fost la BMW Filaret pentru verificarea de rampa, care imi aparea ca fiind depasita cu 200 km si am zis ca e bine sa o efectuez intr-un service BMW, mai mult pentru trecerea in istoric. In plus de aceasta, am solicitat si o testare a injectoarelor, filtru particule etc. precum si un istoric al masinii daca se poate. Cand am deschis vorba de "istoric", dupa cateva click-uri, consilierul imi comunica ca trebuie inlocuit racitorul EGR ca fiind parte dintr-o campanie tehnica de recall. Asta se intampla intr-o miercuri si am facut programare pentru ziua de luni a saptamanii urmatoare. Sa nu mai lungesc vorba, totul a fost ok. Luni dimineata la ora 09:45 a intrat masina in service, la ora 14:00 am plecat. Cu aceasta ocazie s-a inlocuit si lichidul de racire. In campanie se ofera gratuit 3 litri de antigel concentrat si 2 litri de apa distilata. Am mai cumparat eu un bidon de 1.5 litri antigel concentrat si unul de apa distilata. Am citit diverse review-uri despre acest service si rele si bune, insa eu ma declar multumit si as enumera: - comunicare excelenta prin transmitere sms-uri cu programarea (reminder, ma rog, am primit si cand eram deja in service); - ai acces in service langa masina si comunici cu mecanicul. Mecanicul care a lucrat la masina mi-a raspuns la tot felul de intrebari cu multa amabilitate; - inginerul care a facut testarea masinii, de aemenea foarte amabil si comunicativ; - la sfarsitul lucrarii am primit pe e-mail un scurt videoclip cu concluziile trase de inginerul care a testat masina, referitor la ce ar trebui inlocuit si ce este ok; Cred ca este deja un pas inainte, in bine fiind vorba. Intrebarea pe care mi-am pus-o a fost de ce pana in acest moment aceasta masina nu a fost rechemata in Belgia (de acolo am luat-o) pentru acest gen de lucrare. In istoricul lucrarilor, aparea o interventie la EGR, dar mi-a fost foarte scurt prezentata imaginea pe monitor, astfel incat nu am putut sa citesc tot, daca a fost vorba despre racitor sau valva EGR. In sfarsit, dau not 8 din 10
  4. Salut, personal, iti multumesc pentru manual. Super treaba!!!
  5. ...'neatza, nu-i nimic. Oricum multumesc, indiferent daca-l gasesti sau nu !
  6. Multumesc frumos. Senzorul este cel de pe fulia din fata.
  7. Din cate stiu eu este Motronic 1.3. Ultimele 3 cifre de pe serie sunt 380. La 2.5 stiam ca doar cele cu 153 sunt Motronic 1.1 iar restul sunt 1.3. Asa cum cel mai cautat este 173, cel care da codurile de eroare la apasarea de 5 ori a pedalei de acceleratie.
  8. Salut, e cineva din Bucuresti sau Ilfov dispus sa imprumute un senzor de turatie pentru motor M20 325i (E30), sa fac un test? Dureaza 10 min. Nu am curent la siguranta 11. Platesc deplasarea pana la domiciliul meu. Multumesc anticipat!
  9. Salut, am urmatoarea problema cu semnalizarea. Vedeti foto atasate: 1 - semnal avarii = indicator sus si jos licare 2 - semnal stanga = indicator sus si jos licare 3 - semnal dreapta = indicator doar sus licare Mai mult de atat, la pozitia 1 si 2, cand initiez semnalul, se aude un singur click in releul argintiu de la unitatea hidraulica ABS.(foto) Mentionez ca masina nu are priza de remorca. Stie cineva care ar fi problema? In plus, daca cunoasteti un electrician care stie e30-ul si se poate deplasa la domiciliu, in Bucuresti, as fi recunoascator. (am mai multe probleme de rezolvat, masina fiind dupa restaurare) Toate bune!
  10. Salut, vad ca se tot vorbeste pe aici de culorile uleiului, rosu, galben si albastru dar nu spune nimeni daca exista vreo legatura intre uleiul pentru servodirectie al masinilor cu suspensie normala pe spate (ma refer la arcuri) si uleiul de servodirectie al masinilor cu perne de aer pe spate (Niveauregulierung). Am intalnit la producatorii de uleiuri specificatii diferite. Stie cineva ce ulei pot sa pun la servo daca am suspensie pe spate cu perne de aer ? Multumesc!
  11. Salut, vad ca ultimul post a fost in 2012. Mai este de actualitate activitatea de reconditionat jante?? Multumesc!
  12. Va salut ! Tapiteria (panoul) usa stanga spate m-ar interesa. Este cu airbag? As avea rugamintea sa completati si locatia. Unde se poate vedea masina sau piesele? Multumesc!
  13. Salut, inca doua probleme aparute: 1. Dupa o stationare indelungata, 10-12 ore, la introducerea manetei in D masina nu are nicio tendinta de miscare, de a pleca de pe loc la eliberarea franei si la accelerare usoara. Revin cu maneta in N sau P si iar in D dupa care pleaca de pe loc. 2. La trecerea pe manual in timp ce reduc viteza, treptele se schimba frumos in jos pana la oprirea definitiva cand ramane in treapta a 2-a. Nu trebuie sa treaca in treapta a 1-a la oprire definitiva? S-a mai confruntat cineva cu aceaste probleme? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.