Jump to content

george324tdx

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

george324tdx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. sa-mi spui si mie cand aflii unde sunt service-urile ale bune ca eu nu le-am gasit. un prieten care avea o masina germana din1997, nu ii spun numele ca nu era BMW, dar masina buna. s-a dus la toate pentru ca la relati nu mergea regulat. avea mici intreruperi. majoritatea o puneau pe testere, ii faceau testele respective, ii puteau rezultatele in mana, ii luau banii si ii ziceau "nu stim ce are", unul singur a zis "e din ciulasa". a dat jos chiulasa, rectificata, pusa la loc, si motorul facea la fel. bineinteles ca tipul a platiti toata lucrare!!!!!! pana la urma s-a dus in bucuresti la o reprezentanta a firmei respective, apus-o pe tester si au gasit defect un senzor, l-au schimbat si a mers masina ca noua!!! lucrarea a durat 15min. si a costat 120.000lei. nu vreau sa patesc asa!
  2. nu sunt din Bucuresti, sunt din Rm. Valcea :blink: aici cel mai destept mecanic stie sa schime o roata! si cel mai dotat service are un cric!
  3. Am o problema la un motor 324d. Dupa ce a stat un an nu mai vrea sa porneasca. Nu mai ajunge motorina la injectoare. Am crezut ca s-a infundat filtru de motorina, vreo conducata si am alimentat pompa de motorina direct dintr-un bidon de 2 litri. Nu a ajuns nici o picatura de motorina la injectoare, toata motorina e bagata pe retur!! Are cineva vreo idee? Stie cineva cum functioneaza pompa de injectie. electrovalva ce rol are? inchide de tot circuitul sau comuta cand spre injectoare cand pe retur? Va multumesc george
  4. Are cineva 2 faruri si un parbriz de E30? Sau poate imi puteti spune niste preturi informative.
  5. Are cineva de dat o carcasa de filtru de aer si furtunul de la filtru de aer la motor pentru un 324d. si daca da cu cat? george
  6. diferete sunt intre cele 2 punti, chiar si intre rotile aflate pe aceeasi punte, evident roata care urca si coboara o bordura sau roata exterioara intr-o curba are o turatie mult mai mare decat cealalta, asta e rolul diferentialui. dar intr-o deplasarea in linie drapta, rotile au aceeasi rotatie. in acest caz diferentialele nu sunt solicitate, daca eu schimb diferentialul spate cu unul pt motorina si las diferentialul fata de la benzina o sa am o turatie diferita intre cele doua punti, o sa lucreze diferentialele de o sa scoata fum. normal ar fi fost sa schimb si dif spate si dif fata, dar cei de la BMW nu au facut niciodata pe E30 dif fata pentru un diesel. :blink: asa ca am lasat diferentialele 100% ca la 325ix si mi-am imaginat ca o sa fie ca atunci cand mergeam cu motorul pe benzina si turam numai pana la 3000rotatii. o situatie nu tocmai sportiva dar nici neplacuta! !!!! Am cautat carcasa filtru aer si furtunul de la filtru de aer la motor !!!!! !!!! preturile pe care le-am gasit m-au speriat !!!!! !!!! carcarsa filtru intre 8 si 9 milioane, furtun intre2.5 si 3.3mil !!!!! unde credeti sa le-as putea gasi mai ieftin?? multumesc!
  7. diferentialul spate puteam sa il modific (adica sa pun unul normal de 324) dar ce faceam cu diferentialul fata?? ??? ?? . ca daca il lasam pe ala de 325ix avea alta demultiplicare sa ala din spate adica aveam turatii diferite la cele 2 punti, naspa nu? o viteza maxima de 140 ma multumeste, am vrut neaparat sa am 4X4!!!!!
  8. ce crezi ca nu ar suporta diferentialul?
  9. ce zici tu de cutie? ce se poate strica la ea daca turatiile sunt mai mici? si fara variatii mari? crezi ca o sa fie probleme la cutie sau diferential?
  10. consumul!!!!!! pana la 20litri!!!!!!!! motorina e mai ieftina!! cuplu mai mare la turatii reduse!!! parerea mea e ca cu masina tb sa merci zilnic nu numai in zi ce leafa!! asa ca am renuntat la aproape 100 de cai dar pe pretul motorinei si la consumul ei sper sa merg zilnic cu masina. ai o adresa de yahoo? sunt pe mess d_george_george@yahoo.com
  11. motorul a incaput. i-am pastrat baie si pompa de ulei de la benzina. baia e cu un loc in ea pentru o planetara, iar in partea ei stanga e o degajare pentru diferential, plus ca puntea fata e in alt loc(mai in fata). exact unde un motor normal (si benzina si motorina are pompa de ulei). la ix in locul punti fata e diferentialul cu planetarele fata, asa ca puntea e mai in fata, casate de directie e in fata puntii, iar adancitura bai de ulei (unde e sorbul) e in spate, spre cutie. am pus totul pe www.vol.ro/george/bmw uita-te si tu si zi parere ai
  12. salut! chiar asta inseamna si acum (dupa ce am montat aproape tot) ma gandeam daca pompa de ulei(care a ramas de la 325ix) ar face fata la diesel. ce zici? difera presiunea, debitul, temperetura... intre 325 si 324? george
  13. 324tdx inseamna ca am o 325ix. i-am schimbat motorul cu un diesel de 2.4litri deci ar fi un 324td dar am pastrat si tractiunea integrala, deci 324tdx. totusi nu mi-ai raspuns la intrebare: "difera pompele de ulei intrecele doua motoare?" am am pastrat pompa de ulei de la 325ix si ma intrebam daca face fata.
  14. salut stie cineva diferentele intrepompele de ulei de la un 325ix din 1987 si un 324d tot din 1987? presiune? bedit? difera? george :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.