Salut, Am un E65, 735i, fabricat Octombrie 2001. Am luat-o anul trecut in toamna. Masina a fost pusa pe tester cand am luat-o si a fost ok. Dupa vreo 3 luni, am sesizat un zgomot (care ulterior a devenit destul de tare), un fel de scartait inalt. Am ridicat masina pe un elevator la un service si se aude in zona volantei, la legatura cu cutia de viteze. Se poate sa vina din cutie, de mai din interior, dar cel mai puternic se aude in acea zona. De atunci, tot caut o solutie la problema asta. Nu am sesizat modificari ale performantelor masinii, doar ca la semafor fluiera mai tare ca SMURD-ul... Acum, descrierea efectului ar fi urmatoarea: pornesc masina la rece, dimineata, nu se aude nimic. Am un drum de facut catre servici 4 km. Pot sa-l fac in intregime si zgomotul nu apare. Daca trec de 3500 de ture, incepe zgomotul si toata ziua il am dupa mine, indiferent daca masina sta 8 ore, pana plec de la servici. Tot la rece, daca plec in tromba, in primele 3 secunde apare zgomotul... La peste 1500 de ture, zgomotul pare ca inceteaza, dar mi-am dat seama ca nu dispare, dar creste in intensitate pana cand ai senzatia ca dispare, de fapt nu se mai poate auzi fiind frecventa mult mai inalta decat poate acoperi urechea omului. Nu am primit nici o concluzie clara ce poate fi. Mi s-au propus, pe banii mei, vorba cuiva, sa schimbam tot felul de piese mai ieftine sau mai scumpe, de la volanta, rulmenti, desfacerea cutiei si parti din cutie, dar totul pe banuiala, nimic clar. Adica am sanse mari sa dau banul, sa platesc manopera de dat jos pus sus cutia, si sa faca la fel. Va rog, daca stiti despre ce vorbesc, sa ma indrumati si pe mine spre o solutie tehnica clara. Va pot da mai multe detalii la intrebari specifice pentru a lamuri cat mai bine situatia.