Jump to content

dredd

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Satu Mare

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316i compact

dredd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut. faruri cu angel eye pentru e36 compact din '99 la ce pret ai? e important sa fie semnalizatorul detasabil, pune ceva poze de ai. mersi
  2. Salut! Am si eu 2 probleme cu masina mea, E36 Compact, motor 1.9, benzina din 1999. Recent, nu mai merg treptele de la aeroterma si, din cate am cautat pe internet, am inteles ca acel "blower resistor pack" e de vina. Problema e ca am desfacut si sub volan si torpedoul din partea dreapta si nu gasesc nicicum acele rezistente. Stie careva unde se afla pentru modelul meu ? In Bentley Repair Manual zice ca e sub volan in partea dreapta, dar la mine nu sunt acolo. Altcineva zicea ca e in partea dreapta a consolei centrale, dar nu le-am gasit. Tind sa cred ca sunt langa motorul aerotermei, am vazut eu ceva conectori pe acolo, dar nu am acces numai daca dau jos blower-ul. Stie careva daca sunt alea cele cu problema si daca ala e locul unde trebuie sa caut? Zic asta pt ca e destul de greu sa dau jos acel ventilator (loc mic si ingust). Masina are climatizare, dar nu e climatronic (sa setezi tu temperatura la o valoare, clima manual). O alta problema este cea a unui zgomot de fluierat/suierat cand o las in frana de motor, turatii medii/mari. Pe masura ce scade turatia, la fel si zgomotul. Am avut un furtun fisurat de la aerisire (inainte facea un zgomot si mai urat, ca de aspirator) care a fost inlocuit si de atunci are zgomotul acesta. Tind sa cred ca pe undeva trage aer fals, dar nu stiu unde sa ma uit. Unii au sugerat valva PVC (sper ca am scris corect) dar nu cred ca e, am dat-o jos si curatit-o in orice caz. Stie careva ceva legat de acest zgomot? Cei de la service habar nau. Daca as duce-o la tester, oare ar indica de unde vine acel zgomot? (desi nu cred ca e ceva electronic)... Astept parerile voastre, cer scuze pt lungime :)
  3. dupa ce l-ai schimbat si ai pornit motorul facea la fel ca inainte? in cat timp s-a "adaptat"? Nu mai facea ca inainte. In acele 2 minute, turatia era foarte joasa si oscila intre 700 si 1000 rpm. Dar apoi a ramas constant la 900-1000. Acuma nu mai oscileaza aproape deloc. Mai are momente dar f putine si scurte. Poate mai e murdar si senzorul de relanti (sau regulator cum ii zice)
  4. 375 RON. Firma de unde am comandat e de la mine din oras, din Satu Mare si au adus-o din Baia Mare.
  5. Hello again! Am reusit sa rezolv problema, a fost debitmetrul. Am comandat piesa din baia mare, in 2 ore a ajuns, am inlocuito pe aia veche si merge de vis. Dupa pornire, am asteptat vreo 2-3 minute pana sa se adapteze ECU-ul, iar apoi am dat o tura prin cartier. Deci e incredibil cum trage de la 3500 in sus. Parca inainte aveam vreo 70-80% din puterea motorului, iar acuma pot sa zic ca aproape toti sunt acolo :) Totusi, parca trepideaza unpic mai tare la relanti, dar nu imi fac probleme, merge super. Bafta la toti! <_<
  6. De unde ai cumparat furtunul acela? Ca si la mine e fisurat. Pe RealOEM e codu' 11151743386. da-mi un pm cu locul pls
  7. Salut. Am o mica problema la masina mea (e36 compact, 1999, motor 1.9 benzina, 105 cp). De vreo luna, imi face un fasait continuu (ca un aspirator) la motor in partea dreapta, in fata bordului cum stai in masina. Se observa turatie marita (urca pana la 2000, depinde de temp. acestuia) si la turatii mai mari (nu tot timpul) parca se ineca, nu vroia sa "sara", sa accelereze klumea. Am fost la service cu ea si au gasit un furtun de aer fisurat, l-au schimbat, nu se mai aude zgomotul, dar acum scoate alt sunet, unu mai enervant si mai de intensitate mai puternica, si ei au zis ca ar trage aer fals din alta parte. Motorul la fel de prost merge, nu se simte ca trage peste 3500-4000 de ture (pana la 3500 pare sa fie ok, dar si acolo se ineaca 50% dintre cazuri). Au sugerat sa schimb filtrul de benzina (cel actual fiind de peste 20000 km) si data viitoare imi face o verificare cu calculatorul. I-am intrebat daca e debitmetrul si au spus ceva de genu ca nu cazul. In schimb, am scos mufa de alimentare de la el si, culmea, motorul trage mai bine ca niciodata (consum f putin marit fata de normal). Intrebarea mea e ca daca as lua un debitmetru nou (cel mai iefin gasit 375 ron) ar rezolva problemele? Tind sa cred ca el e de vina pt ca odata ce nu mai are alimentare motorul merge stas. Mentionez ca masina are 178000 km si e la mine din septembrie anul trecut si am facut cu ea aprox 10000 km.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.