Jump to content

ady_buzzy

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.parfumuriokazii.info

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 320D 150HP

ady_buzzy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut baieti, sunt in trecere prin Brasov si am patit urmatoarea cu masina (e91, 2.0dA 163cp, 2007): Inca de Pe drum am ĂŽnceput sa aud un sunet ciudat, un fel de scartait, am Oprit sa verific , parea ca se aude de la ceva rola, curele, in fata oricum, si mi s a aprins si martor de antigel si am gasit putin ud pe scut cand am ridicat capota. Am mai mers pana la Brasov, mai incet, iar prin oras a facut mai rau, a devenit mai zgomotoasa si au inceput sa iasa aburi de sub capota. Mi s a aprins iar martor antigel, am deschis capota, era balta pe acolo, si una dintre curele sta sa pice de pe o rola... Am impins masina ca n am mai vrut sa o pornesc... Ceva sfaturi pt. Ajutor in Brasov? Sunt in zona de blocuri Avangarden Tractoru, vis a vis de mall Coresi. 0754833108 e nr meu. Multumesc anticipat
  2. Ce reprezinta ''puterea medie'' ????? Si...alt interval de turatii mai exista ? :( Intervalul minim-maxim intr-o treapta, adica atunci cand esti in plin demaraj (ca la liniuta), intre ce turatii esti intr-o singura treapata, sa zicem te duci la 4500 si in urmatoarea treapta esti la 3000, urci iara la 4500, cam asta ar fi intervalul... doar un exemplu stiu ca nu sunt exacte. Media, matematic, este integrala puterii pe intervalul dat, sau mai usor de inteles: dintr-un grafic este aria cuprinsa intre curba puterii si axa turatiilor, pe intervalul dat. Motoarele turbo sunt avantajate, pentru ca au o medie mai mare. Asa se explica faptul ca un motor turbo poate accelera mai rapid decat un motor aspirat de putere superioara. De ex., motorul tau (si al meu) dezvolta ~94Cp inca de la 2000 de rpm (jumatatea "distantei" pana la Pmax) . Omologul otto de 150Cp are 94Cp pe la 3500 rpm, care este situat binisor dincolo de jumatate mentinata mai sus. Daca facem o medie grosiera (aritmetica)si consideram treptele ca fiind in raport de 3/4 una fata de cealata. Diesel, la 3000 (unde s-ar situa la schimbare din 4000) are peste 122Cp (medie facuta aritmetic si care este mai mica decat realitatea, dar sa zicem), iar otto la 4200 (daca schimbi de la 6200) are sub 110. Calculele sunt facute foarte aproximativ si fara grafice in fata dar arata lejer de ce e avantaja dieselul turbo. @Bogdan abordarea problemei prin metoda energiei e foarte usor de inteles dar trebuie pusa corect Un obiect care se deplaseaza cu viteza v, are energia cinetica Ec=(m*v^2)/2 Energia (de orice fel) mai poate fi definita si in functie de putere, deci si Ec (de fapt puterea e definita ca lucru mecanic efectuat in unitatea de timp 1w=1N*1m/s) Ec=P*t timpul in care obiectul ajunge la Ec, corespunaztoare vitezei v: t=Ec/P=(m*v^2)/2P Deci se vede ca depinde de putere, oricum cuplul fara turatie nu inseamna nimic, iar impreuna cu aceasta compune PUTEREA. Acceleratia nu este maxima la cuplu maxim! Este in zona puterii maxime. Gandeste-te din practica, unde ar trage mai bine: cu a 5-a la 2000rpm sau a 4-a la 3000, sau alege tu valorile pentru otto. Daca am avea transimisii cu variatie continua, astfel incat motorul sa poata fi tinut la putere maxima, ar conta exclusiv aceasta, dar penntru ca e "obligat" sa functioneze intre anumite intervale, puterea medie face diferenta. La faza cu audi diesel, nu e fix ca la bmw diesel, unde poti sa te folosesti de inertia motorului sa te arunce pur si simplu de pe loc pentru ca va rupe imediat aderenta. Daca faci experimentul asta la e46 diesel/otto dar cu plecare din mers de la un 15km/h, in tr1, fara "lucrat" din ambreiaj, dieselul nu are nici o sansa pana la schimbarea treptei, deoarece are inertie proprie faorte mare comparativ cu otto. jos palaria pt demonstratia ta, imi aduce aminte de liceu :twoup: sper sa inteleaga toti acuma! bv inca o data! :)
  3. :D interesant pusa problema :) nu, soferul de a4 a schimbat si el vitezele, iar frate miu din contra i-ar fi placut mult sa ma supere :D repet, la plecare de pe loc si treapta a 2a, am avans, apoi ma depasesc ambele. la 0-400m, sigur sunt in spatele lor la final, dar si masina mea este inferioara :) El are peste 300nM si probabil ca nu a facut nici o linuta in viata lui. Eu am avut e46 318i din 2001 cu 118 cai si stiu bine cum trage, nu mai zic de 316i. 316i si 318i au acelasi motor m43, si f mici diferente, la 0-400m aproape invizibile... am facut liniutza cu 318i, si am schimbat si masinile, si am repetat, rezultate aprox la fel, nu e diferenta intre ele pe 0-400m. e slab 316i meu, cel mai slab din seria e46, dar 2 prieteni care au avut tot 316i e46, conducand o pe a mea, au spus ca mergea putin mai bine ca ale lor :twoup: oricum chip n-are, e stoc, dar probabil se mentine in mintile lui :)
  4. eu=> 316i an 2000, 1.9 , 105CP, stoc vs un prieten =>a4, an 2003, 1.9, 131CP, stoc si el, plecare de la semafor, noaptea, drum drept . Plecare de pe loc, avans clar eu, apoi treapta 2, tot in fata eu, abia dupa vreo 2-300m, in treapta 3 s-a apropiat de mine si m-a depasit greu . . . eu am cuplu 165NM, el vreo 285NM :twoup: alta data , alta seara, alt adversar :) eu cu aceeasi masina vs frate miu cu e200,an2003, 2.2l, 122CP , tot noaptea, tot plecare de la semafor... cam acelasi rezultat ca si cu audi... 1 si 2, nu m-a vazut, pe la treapta a3a incolo s-a apropiat de mine greu, si m-a depasit... ca o concluzie, on topic, un 320d cu 150 cp , rupe o bora cu 131 cp , fara probleme . . . la o maiestrie a soferilor aprox la fel . . . :) Drive safe!
  5. La prima intrebare ai raspunsul mai sus, trebuie doar sa citesti mai mult decat printre randuri. iar la a doua intrebare raspunsul este ITALIA
  6. gusturile nu se discuta... La o masina, adevarul este ca fix ceasurile de bord sunt cea mai grava problema... daca nu trec ceasurile de bord proba de foc, atunci masina nu este buna de cumparat... sunteti adevarati cunoscatori, bafta in continuare in evaluarea masinilor! Astept alte pareri cel putin la fel de pertinente, eventual de la cei chiar interesati de masina, nu din partea carcotasilor neinteresa(n)ti...
  7. da, nu afecteaza cu nimic reglarea. Dunlop Winter Sport plus inca ceva denumire, si au M+S inscriptionat pe ele... Eu asa stiu ca sunt all seasons, si asa au zis si cei de la vulcanizare de unde le-am luat :) in fine, de iarna sigur sunt, asa ca n-am probleme cu ele! :)
  8. bordul? sau ceasurile de bord? :) n-au fost f scumpe, vreo 70euro cu tot cu montat, dar au schimbat mult aspectul, fata de cele stock... poate ca pozele mele n au iesit asa de bine, am pus 2 poze de pe un site de profil... Puterea luminoasa se poate ajusta cu ajutorul unui mic potentiometru, iar comutarea din albastru in verde se poate face din buton. butonul si potentiometrul sunt instalate langa maneta de semnalizare...
  9. Caracteristici tehnice: Model: BMW 316i E46 SEDAN Motor: 1895 cmc Combustibil: Benzina Putere: 77KW / 105 CP An fabricatie: 10/1999 (model 2000) Km bord : 166.000 km (reali, se pot demonstra cu acte) Consum mixt: 7.5-8.5 l/100km Cutie de viteze: Manuala 5+1 trepte Optiuni: Inchidere centralizata 4 geamuri electrice Oglinzi electrice Climatronic 6 Airbaguri ABS ASC Volan in 4 spite reglabil inaltime/adancime Xenon Siemens HID / faza scurta Mp3 kenwood + statie Sony XPLOD 250W + subwoofer Ceasuri Plasma Folie Omologata Jante Originale BMW 15' + cauciucuri all seazon Dunlop Winter Sport stare buna Recent schimbate: Placute frana fata/spate Ulei + Filtre + Stergatoare ( de 1luna) Taxe la zi -------------------------------------------------------------------------- Masina este adusa in tara in decembrie 2008, este INMATRICULATA . Sunt primul proprietar in tara, masina are aprox 20mii km in Romania. Masina se prezinta intr o stare de functionare foarte buna. Se accepta orice test suplimentar pentru a se verifica starea masinii. MAsina se poate vedea in TiMisoara / ARad PRET: 5399 EURO mess: parfum_originall tel : 0723083293 / 0765362197 alte poze alte poze
  10. eu pe masina mea e46 am scris f clar, orientblau metallic si am codul 317. culoarea este cea din a 2a poza , cea originala pe care o avusesei tu. cel mai probabil cei de acuma ti-au "gresit" culoarea... in mod normal nu ar trebui sa fie diferente de culoare, daca se foloseste strict codul avut inainte... am luat legatura cu vopsitor profesionist si mi-a confirmat ca la bmw daca se foloseste codul original, nu are cum sa fie discrepante de culori, spre deosebire de alte marci de masini, unde s-ar putea vedea diferente...
  11. de unde zici ca esti? ca nimeni de pe acolo nu e priceput ?!? <_< Daca mergi la un tester adevarat, iti va elucida problema, imposibil sa nu gasesti pe undeva pe-acolo. Daca totusi te decizi sa vii in TM, du-te la PIT STOP - la petre. detalii gasesti mai sus, in posturi, sau search pe gugal. Daca nu, vinde-o si ia-ti un 3-ar normal, si toti stiu sa ti o repare :bashwall:) :)
  12. Mi-ar trebuie mie lucasurile tale... Poti sa le trimiti la TM? <_< (mai sus faceai exceptie pt ins1dez) Dau un suc cand ajung in Bucuresti, probabil in iunie-iulie. Astept raspuns pe pm daca e ok, si-ti trimit adresa. MS
  13. ai nr de tel, suni si intrebi orice detaliu. e mai sigur asa, decat prin intermediari <_<
  14. Car Systems Timisoara * Address: Zona Dorobantilor, Bl. D1, parter * Phone number: 0256/216680 * Web page: www.carsystems.ro Au preturi bune, si fac si upgrade <_< dai piesa veche si iti fac discount la piesa noua, si montare gratuita! Bafta pe alea oem le vor ? :)) Sper, ca si eu vreau sa merg sapt viitoare:)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.