Jump to content

ETS-Power

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ets-power.ro
  • Yahoo
    ets_power_ro

ETS-Power's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Imi cer scuze ca sunt total "Off topic", dar imi spun parerea: - Dumnezeu ne-a lasat "Liberul arbitru", puterea de a decide, asa ca de ce trebuie sa se comporte multi ca si cum ar avea sentimentul de turma, ce face unul mai "destept", asa facem toti? Sunt foarte multi impotriva tuning-ului de orice fel ar fi, sunt foarte multi pentru tuning. Singurul argument care ar trebui sa conteze este statistica de ordin tehnic, nu pareri de genul "mmmm, mie-mi place cum arata" sau "aaaa, trage muuuult mai bine". Cu respect, Johann R.
  2. Chiptuning-ul este o arma cu multe taisuri. Nici dupa 10 ani nu poti spune ca ai experienta, mai ales comparat cu experienta de decenii ale unei firme producatoare de masini. In Germania sunt doar 13 firme care modifica soft-ul, si acolo sunt pasionati de masini ca Frank Wetterauer, Helmut Koch, Jan Nemzack sau altii, ingineri de profesie, care au studiat si verificat pe Dyno test parametrii modificati si care au peste 10000 de masini tunate (Wetterauer spre ex.) Totusi vad si in Romania, ca si in alte parti de altfel, firme care sunt "primii producatori de soft din Romania".... :blink: Ce experienta au? Cum verifica modificarile facute? Ce garantii ofera? Si atunci cum sa ai incredere in chiptuning?
  3. crisjohn: imi pare rau, dar nu discut pe acest topic aspecte strict legate de chiptuning de la ETS-Power. Putem muta discutia pe privat sau pe topic-ul deschis la Mica Publicitate.
  4. La partea cu consumul, asa cum am spus, e acceptabil....poate ramane la fel sau creste cu aproximtiv 0.5%, maxim 1l/100km, care pus in balanta cu "senzatiile" oferite, parerea mea, e ca-i OK. Imi place sa vad cum explicatiile cu randamentul crescut si scadere de consum chiar tin la unii....in ritmul asta, vom descoperi primul "perpetuum mobile" de speta....aaa....de speta "chiptuning no. 1" :blink:
  5. Nu ma supar, absolut deloc....stii cum e, trebuie sa traiasca toata lumea, chiar si noi, "capushele" cu chiptuning-ul :blink: Crede-ma, pana acum nu am ajuns la 13 reflash-uiri pe o masina....la a 12-a ne-am oprit :) Ideea e, ca nu memoria in sine este problema (nu are un numar maxim de reflash-uiri), ci counter-ul ECU-ului. De exemplu, la VAG-urile noi, la scanarea uzuala cu VAG-COM, exista un "camp" de "Advanced ID" unde se poate vedea numarul de flash-uiri, de aceea le explic din start clientilor care au masina in garantie si vor sa faca chiptuning prin OBD, ca se pierde garantia si este detectabila la scanare.
  6. Chiptuning-ul este denumirea "ramurei" in sine. Uzual, se poate realiza prin: - mufa OBD a vehiculului, si atunci se numeste "flashtuning" sau "remapare". Se poate face prin modificarea soft-ului original al vehiculului daca se poate face citire, sau se face doar scrierea unui soft modificat, bazat pe un soft original de producator. - prin dezlipire/ citire+programare in cazul memoriei de tip FLASH sau inlocuire a memoriei/ lipire a memorie si atunci se numeste "chiptuning clasic". Se poate face prin modificarea soft-ului original al vehiculului daca se poate face citire, sau se face doar scrierea unui soft modificat, bazat pe un soft original de producator. - prin BDM, metoda folosita pentru accesarea memoriei prin pad-urile din ECU. Se foloseste in cazul ECU-urilor cu Motorola 555-565. Se face prin modificarea soft-ului original al vehiculului
  7. Bavaria, nu ma pot abtine: iti scuzam off-topicul :) Sorry, si eu sunt OT :blink: Pe bune, chiar nu m-am gandit ca poate fi rastalmacita afirmatia mea, asa ca acum eu sunt idiotul :) PS: nu mai vand tuning, il dau pe gratis :)
  8. Pe scurt, informatii care vad ca nu se prea ofera in Romania: - prin chiptuning se pierde garantiei acordata de producator - dupa chiptuning, consumul POATE ramane la fel sau sa creasca cu aproximativ 0.5-1l/100km, nicidecum sa scada - pentru scaderea consumului se realizeaza ECO-tuning - multe soft-uri, desi se spune ca provin din Germania, sunt de fapt din Italia sau Turcia, la calitatea foarte redusa - incercati sa gasiti firme de tuning ce ofera garantie pe componentele masinii, nu pe soft-ul folosit si manopera. ATENTIE: nu vreau sa ne facem reclama - pentru chiptuning este nevoie de ani de experienta si verificare modificarilor in timp real, pe Dyno test - in Romania se fac modificari de soft, am avut ocazia sa vad cateva fisiere modificate si m-a surprins sa vad ca presiunea in turbina, cantitatea de combustibil etc. erau marite cu 10%, incredibil de mult si mai ales nejustificat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.