Jump to content

d_escu

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    d_escu

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i

d_escu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am si eu aceeasi problema cu ralantiul si in plus nu trage bine la plecarea de pe loc (trebuie sa accelerez bine inainte sa plec mai tare). Am facut uramtoarele: - debitmetru nou (de producator) - bujii noi - filtru de aer nou - senzor axa cu came nou - curatat regulator - curatat injectoare pe tester mi-a spus ca debitmetrul este de vina. am garantie la el si astept sa-mi dea in loc unul bosh cu diferenta de rigoare poate se rezolva dupa schimbarea lui. Interesatnt ca dupa schimbarea uleiului masina se comporta simtitor mai bine sau poate este datorita temperaturii mai ridicate de afara
  2. Update Am curatat regulatorul de relanti si verificat furtune. La service mi-au spus ca e posibil sa am o problema la nu stiu ce motoras de recirculare a gazelor dar o sa fac un test. Mi au spus ca tre un soft mai aparte cu care sa poate fi citite valorile. Acea piesa pare sa fie f costisitoare.
  3. Revin cu schimbari. Am curatat clapeta de acceleratie si ii multumesc lui "verssatu" pt indicatie. Problema rezolvata <_< . Legat de cea de-a doua problema e grav. Am curatat injectoare, am schimbat bujii. In continuare imi da un pic in nas cand se incalzeste motorul. In plus, cand sunt in mers imi fluctueaza relantiul destul de mult cand e scoasa din viteza si masina este in miscare. Pe loc fluctueaza dar f f putin. O alta simptoma ar fi ca la relanti masina nu se accelereaza rapid atunci cand calt brusc pedala de acceleratie. Tin sa precizez ca am o mica problema la evacuare pt ca se aude ceva in toba ca o tablita care vibreaza. In concluzie nu as mai vrea sa intervin sau sa schimb tot felul de piese care poate sunt bune. Va multumesc anticipat pt indicatii
  4. Am sa descriu cat mai detaliat problema pe care o am. Tin sa mentionez ca este vorba de 318i - an de fab 2000 1900cc cu 120cp Imediat dupa pornirea motorului si plecarea de pe loc masina functioneaza perfect pedala o simt "ca unsa" iar masina reactioneaza f bine atunci cand o solicit. Imediat dupa ce se incalzeste motorul apar 2 probleme. Prima este cea descrisa in titlul acestui topic si anume se blocheaza usor pedala de acceleratie atunci cand iau piciorul de pe ea si vreau sa o apas din nou (mai exact e ca si cum ar fi blocata in ceva) este f enervant pt ca uneori opune o rezistenta considerabila functie de cat de turat era motorul atunci cand am luat brusc puiciorul de pe acceleratie. A doua problema este plecarea de pe loc. Cand este rece motorul si sta in 1000 de ture este f bine. Dupa ce se incalzeste si sta in 700-750 nu se mai accelereaza bine la plecare si se inneaca ceea ce duce zic eu si la un consum exagerat de 15% de care nu scap decat daca nu sunt alte masini pe strada si semafoare putine ~ 12.5%. Ar mai fi chestia ca turometrul fluctueaza f f usor, max 100 de ture. Este f nasol atunci cand gasesti o bresa in trafic si te bagi sa se innece asa ca o turez serios inainte sa nu am aceasta problema dar nu de fiecare data imi reuseste ca ma sunt momente neprevazute. Am condus pana in momentul de fata golf 4 de 1.4 si 1.6 si octavia 1 TDI si la nici una nu am simtit nevoia sa cer sfaturi de condus dar cred ca acum este cazul In sperata ca nu am plictisit pe nimeni cu aceasta descriere, astept parerile voastre. Va multumesc anticipat pt ajutor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.