Jump to content

Alexander

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    Cars, kick boxing karate

Alexander's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Alexander

    TCM Turbo

    Crezi ce si cum doresti tu, nu ma deranjeaza. Am destula minte sa imi dau seama ca orice te-as fi intrebat putea genera indoieli. Personal sunt curios si dornic de a rezolva probleme mai deosebite. Ce ma framanta este de ce nu a mai mers scris sau citit pe OBD softul. Asta este primul pas si cel mai important. Al doilea as fi fost curios cum arata citirea integrala a fisierelor din ECU folosind BDM-ul. Si ar mai fi si altele.
  2. Alexander

    TCM Turbo

    Nu e nici un secret numele meu si nici nu ai de ce sa ma acuzi pentru ca nu sunt partinitor. Era o curiozitate personala pe care vroiam sa o adresez si pe vwforum dar nu am mai apucat. Ideea e ca in Timisoara, pe langa alte "daravele", avem si service auto, cu specializare VAG dar detinem si testere multimarca. De ce spun asta.....pentru ca sunt situatii in care nu e deajuns doar citirea/scrierea unui soft, ci ai nevoie de investigatii muuuuult mai adanci. Ca om, in primul rand, imi pare rau cand altcineva are necazuri, indiferent de cine este acest "altcineva" si ma bucur ca orice problema sa aiba o rezolvare cat mai rapida si cat mai simpla.
  3. Alexander

    TCM Turbo

    Strict de interes personal si chiar nu vreau sa fiu acuzat de nici o influenta: in alea 33 de scrieri ce ai incercat sa faci? Ai testat tot felul de versiuni de soft? Daca "da", de ce ai mai avut nevoie de inca un soft, mai puternic, de la TCM? Care a fost increderea ta intr-o interfata clona, unde atat hardware-ul cat si software-ul nu pot fi la fel de ok ca si originalul? Faza cu checksumm-ul e curioasa, pentru ca la tipul tau de ECU, checksumm-ul se calculeaza automat in timpul scrierii, de catre interfata de tuning. Tag-uri de tip noread sau signature nu au vreo influenta. Toate firmele de tuning, cat de cat mai rasarite, introduc cel putin "noread"-ul. In Timisoara, pana in acest moment, am avut 2 clienti din Arad care dupa ce au facut tuning local au avut diverse probleme si au dorit o rezolvare, si la amandoua masinile am intalnit probleme la scrierea soft-ului, prin mufa OBD, avand in nevoie intr-un caz de un recovery file respectiv de interfata de tip BDM in celalalt. In plus, galletto, clona sau original, genereaza "FF" ca sa "umple" un fisier pana la 2mb, in conditiile in care Byteshooter-ul utilizeaza doar partea "utila" de doar 512kb.
  4. Mai e si disperarea caracteristic romaneasca in combinatie fatala cu preturile de pe autovit. Imi cer scuze de offtopic.
  5. Dupa un scurt si istovitor search, iat-o: BMW X5 - full
  6. Ok, si pana la urma care e anul de fabricatie? Iti multumesc
  7. Stiam ca numai in cazul in care se schimba cu un alt model de debitmetru. Sau trebuie facut si daca se schimba cu acelasi model de debitmetru "de fabrica"? Daca da, te rog poti sa ma ajuti cu procedura necesara, pentru ca in documentatia ce o am nu am gasit mai nimic. Iti multumesc.
  8. Debitmetrul e 99.9%. Scoate-i mufa si vezi daca treci peste 120-140km si daca DA, atunci 100% e debitmetrul.
  9. Probabil ca "tuning-ul" asta ridica valoarea masinii: "tuning" bmw
  10. Un meserias foarte bun este Sava, in zona Fratelia. Lucreaza foarte bine si are un ochi la culori...... super calificat ! Daca te intereseaza, da-mi un mesaj sa-ti dau adresa si nr. de tel. si poti sa-i zici ca-l suni din partea lui Alex.
  11. Alexander

    Chip tuning

    1. am 70000km cu chiptuning, n-am schimbat turbina 2. fumul e cel normal EDIT: ma astept sa fiu acuzat de subiectivism, avand in vedere ca fac chiptuning.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.