Jump to content

boris

Members
  • Posts

    152
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Honda Civic

boris's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salutare ! Am nevoie de capacacul de la spalatorul de far din partea stanga pentru un F82 din 2014 -2016. Are cineva un cod pe original ? Daca nu, atunci cine imi poate da o serie de sasiu pentru un F82 2014-2016 ? Am un F32 cu bara de M4 originala.
  2. Ok, mersi mult, am banuit ceva dar traducerea m-a bagat in ceata.
  3. Stie cineva ce reprezinta eroarea asta " dipped beam right failure ! " ?
  4. Ai punctat foarte bine mesajul pe care am vrut sa-l transmit, si anume ca am ajuns niste vaci de muls de pe urma carora unii se imbogatesc din ce in ce mai mult.
  5. Nu a avut legatura cu vanzatorul, i-am spus cu o jumatate de ora inainte ca vreau sa o verific.
  6. Salutare ! Vreau sa va impartasesc si eu experienta mea cu achizitia unui BMW 525XD LCI 2013 achizitionat in 2018. Aveam un BMW e39 525DA din 2001 si m-am gandit sa trec si eu la noua generatie F10. Am gasit un BMW F10 525XD LCI din 2013 recent adus din Germania cu 180.000 km la bord. Am verificat istoricul de service, totul normal intervale regulate de servisare, masina arata bine, mergea bine si m am decis sa o iau dar nu inainte de a face si o verificare specifica pt cumparare la reprezentanta BMW. Zis si facut, m-am dus la reprezentanta Auto Cobalcescu din Bucuresti, am platit 350 lei si mi-au spus fara sa imi dea nici o hartie ca masina nu are probleme, a avut doar o eroare la 160.000 km si de atunci nimic, dar trebuie sa ii fac schimbul la uleiul de la cutie, diferentiale, etc ca la km care ii are asta se recomanda. I-am pus sa-mi faca o oferta care m -a naucit bineinteles si am plecat linistit. Am cumparat masina si am facut o programre sa ii schimb uleiul, filtrele la Bimmer Service. Am mai mers cateva sute de km cu masina si au inceput problemele: - eroare AD BLUE FAULT, care disparea dupa ce opream masina si o porneam a doua zi; - miros ulei ars in habitaclu; - zgomote ciudate in zona rotilor fata cand se virau rotile pe loc; La service cand m-am dus sa schimb uleiul am prezentat problemele, iar mecanicii au constatat urmatoarele: -scurgeri de ulei de la garnitura capacului culbutorilor; - racitor EGR fisurat, pe unde se pierdeau gaze; - eroarea de la AD BLUE nu au putut sa o diagnosticheze ca nu au electrician; - zgomotele de la roti proveneau de la caseta de directie, dar nu se puteau rezolva decat cu inlocuirea casetei (7.500 ron); - joc la roata din dreapta din cauza uzurii bratului superior; Am hotarat sa schimb uleiul la motor, filtrele, sa verific galeria de admisie avand in vedere ca eroarea de la 160.000 km era de la o clapeta de admisie si in final a dus la curaterea galeriei de admisie care era plina de depuneri si schimbarea clapetelor constatand ca o clapeta de admisie era rupta si aproape sa fie trasa in blocul motor, sa inlocuiesc Egr -ul si sa schimb garnitura la capacul culbutorilor. Dupa ce am efectuat aceste operatii tot nu s -a rezolvat cu scurgerea de ulei de la capacul culbutorilor, eroarea de la AD BLUE aparea din cand in cand si bineinteles zgomotele de la rotile din fata au ramas. M-am dus inapoi la service si mi-au spus ca scurgerile sunt din cauza faptului ca s-a ovalizat capacul de la culbutori ( platic fiind) si trebuie inlocuit, ba mai mult mi s-a recomandat si schimbarea in intregime a galeriei de admisie, cu eroarea ad blue au dat din umeri, desi in istoricul de service din Germania la 160.000 km era inregistrat faptul ca a fost inlocuit tot sistemul de AD BLUE. Daca mai luam in considerare ca masina nu avea distributia schimbata va dati seama la ce costuri se ajungea in final. Dupa toate cele intamplate am regretat vanzarea BMW E39 care functiona perfect la 250.000 km, am vandut bineinteles masina in pierdere cu vreo 3000 eur, desi investisem vreo 1500 eur, mergand cu ea doar 2000 km. In concluzie vreau sa spun doar atat: -service -ul de la reprezentanta m-a dezamagit total, ba chiar am vrut sa ii actionez in instanta pentru superficialitatea constatarilor; - noile modele BMW sunt pline de plastice si piese de proasta calitate care trebuiesc inlocuite dupa nu prea multi km rulati si care implica costuri mari, iar electronica da erori greu de diagnosticat, dar cu consecinte grave(in cazul erorii de ad blue acesta ducand la infundarea prematura a filtrului de particule). Desi eram un fan declarat BMW nu voi mai cumpara niciodata aceasta marca si la fel ii voi sfatui pe toti cunoscutii !
  7. Cati km ai cu masina si din ce an este?
  8. Da, imi curge prin coltul din stanga, partea din spatele motorului, cu stai in fata masinii.
  9. Am un BMW 525xd din 2013, euro 6, cu vreo 188.000 km la bord care are scurgeri de ulei pe la capacul de la culbutori ( cod bmw 11128589941 ). Am fost la un service specializat pe BMW, nu reprezentanta, si au spus ca trebuie schimbata garnitura, dar si capacul care se poate deforma. In plus mecanicul spunea ca acest capac are si rol de filtru epurator si s-ar schimba la 80.000 km conform specificatiilor BMW. Intrebarea mea este daca acest capac are intr-adevar acesta functie de filtru epurator ?
  10. Eu zic ca ai bujiile duse ! Cand le-ai schimbat ?
  11. POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !
  12. POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !
  13. Senzorul de la axa cu came. E problema generala la e39.costa in jur de 350 ron si il poti schima singur. Pentru verificare toarna apa rece in partea din fata a motorului si daca porneste dupa ce s-a racit senzorul aia e.
  14. Am aceasi problema cu un e39 525d. Este a doua oara cand patesc asta. Prima data au curatat admisia si a mers, dar acum dupa nici 4 luni face la fel. Nu schimba piese decat dupa ce esti sigur ca sunt defecte. Eu am inlocuit debitmetru si mergea mai rau decat inainte.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.