Jump to content

Beemer

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucharest, Romania, Earth

Beemer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ESD = Electronic Brake Differential Regelt = regulation ESD is a BMW acronym for Electronic Brake Differential -- an older accronym for slip/traction control, and "regelt" means "regulation". This fault seems to be another phantom fault that is fixed by replacing the CCM (Check Control Module). Makes sense that it could turn on the Transprogram warning, but have not heard of that. Yes, the CCM is in the fuse box. It should have ccm molded into it. Scuze ca este in engleza. Sper ca te descurci. Eram pe fuga si nu am avut timp sa traduc.
  2. Iata si un filmuletz cu AC Schnitzer TENSION:
  3. Asta e o nimica toata. Am vazut zilele trecute un reportaj avand ca subiect principal iachturile. Spuneau ca la Marea Mediterana (in special in Grecia) exista o adevarata retea de hoti de iachturi. Acestia lucreaza la comanda si in special pentru noi milionari din fosta URSS care nu doresc sa dea 3.000.000 $ pe un iacht si apeleaza la acesti hoti care le fura pentru jumatate din suma. Daca au ajuns sa fure iachturi atunci nu ar trebui sa ne mai mire ca au devalizat masina lui Doru. Se pare ca pentru ei este o nimica toata.
  4. Beemer

    M6 Tension

    My bad. E clar ca vroiam sa spun exprim, dar :D
  5. Asa ceva a patit un prieten cu un BMW M5. S-a dus omul la service pentru un simplu schimb de ulei. A platit suma respectiva, s-a urcat in masina si a plecat. Dupa cativa kilometri masina a inceput sa mearga foarte prost, pana cand la un momentdat s-a auzit o bubuitura puternica, motorul incetand sa mai functioneze. A ridicat capota si surpriza - motorul distrus in totalitate. :blink: S-a intors la service cu masina tractata si le-a aratat "meseriasilor" de acolo ce patise. Dupa multe investigatii s-a cionstatat ca pe langa faptul ca cantitatea de ulei nu era cea specificata de fabricant (era mult mai putin) era si ulei de cutie de viteze automata. Patronul service-ului a recunoscut vina si a fost nevoit sa cumpere un motor nou. Lipsa specialistilor este unul din factorii care conduc la practicarea acestor preturi diferentiate in functie de producator
  6. BMW X3 a trecut printr-o operaĂžie de restilizare, menitĂŁ sĂŁ-l menĂžinĂŁ atractiv pentru clienĂži pĂŽnĂŁ la apariĂžia unei noi generaĂžii. Facelift-ul include atĂŽt schimbĂŁri stilistice ale caroseriei, cĂŽt Âşi apariĂžia a trei noi propulsoare ĂŽn gamĂŁ. Spoilerele au fost redesenate, proiectoarele de ceaÞã fiind incluse acum ĂŽn bara de protecĂžie, iar tradiĂžionala grilĂŁ a radiatorului (cele douĂŁ „boabe de fasole”) a fost mĂŁritĂŁ, apropiindu-se mai mult de cea de la X5. Din spate, X3 facelift pare mai agresiv, ĂŽn special datoritĂŁ Ăževilor de eÂşapament mai mari, dar Âşi mai elegant, datoritĂŁ spoilerului vopsit aproape integral ĂŽn culoarea caroseriei. Poate cea mai importantĂŁ noutate la X3 este ĂŽnsĂŁ apariĂžia unui nou motor, un diesel biturbo de 3,0 litri derivat din propulsorul care echipeazĂŁ 535d. Acesta are o putere de 286 CP Âşi un cuplu de excepĂžie – 580 Nm. Cuplul maxim poate fi atins ĂŽncĂŁ de la 1.750 rotaĂžii/minut, iar motorul poate fi turat pĂŽnĂŁ la 4.400 rotaĂžii/minut, zonĂŁ neobiÂşnuitĂŁ pentru un diesel. Echipat cu acest propulsor, X3 facelift are performanĂže dinamice apropiate maÂşinilor sport: 0-100 km/h ĂŽn 6,6 secunde Âşi o vitezĂŁ maximĂŁ de 250 km/h! Gama X3 va mai cuprinde douĂŁ noi motoare pe benzinĂŁ, ambele cu Âşase cilindri ĂŽn linie. Este vorba de un 2,5 litri de 218 CP Âşi un 3,0 litri de 272 CP. Ăn afara acestora, vor fi oferite ĂŽn continuare diesel-urile de 2,0 litri (150 CP) Âşi de 3,0 litri (218 CP). ModificĂŁrile mecanice includ Âşi revizuirea sistemului de tracĂžiune integralĂŁ, echipat standard cu sistemul de stabilitate DSC. PreĂžurile vor fi anunĂžate ĂŽn toamnĂŁ. http://www.autof1.ro/libraryimages/12176_1-800.jpg http://www.autof1.ro/libraryimages/12175_2-800.jpg http://www.autof1.ro/libraryimages/12174_3-800.jpg Cum vi se pare? Eu cred ca este un face-lift reusit.
  7. Arata intradevar bine. Pot spune ca a fost "Love at first site" pentru mine. LE - Later edit
  8. Beemer

    M6 Tension

    Mie i-mi place tobele de esapament. arata destul de bine, au un ton futuristic, daca pot sa ma esprim asa. http://www.topspeed.com/IMG/jpg/AC_Schnitzer_ACS6_M6_7w.jpg
  9. Chiar ca arata super. Cam in cat timp va fi gata?
  10. Problema este ca M43 nu a fost folosit decat pana in 2002 (cel putin asa tin minte), si eu vreau un model din 2003 sau 2004. Oricum multumesc pentru raspunsuri. Astept si alte indrumari.
  11. Beemer

    new m3

    Asa este, motorul va fi un V8 ce va dezvolta in jur de 400 - 430 CP.
  12. Chiar nu ma poate ajuta nimeni. Deci, doresc sa achizitionez un BMW E46 (318i - N42 4 cilindri) si as dori sa stiu ce anume trebuie sa am in vedere cand verific acest model in vederea achizitionarii?
  13. Beemer

    new m3

    Am mai gasit cateva poze cu viitorul BMW M3. Se pare ca va avea un motor V8 in jur de 400 CP si pentru prima oara dupa modelul M3 E36 va exista si un model sedan. Iata versiunile de M ale seriei 3: M3 coupe, M3 saloon, M3 cabriolet si de asemenea un M4 cu 2 usi coupe/cabriolet cu hardtop. http://www.germancarfans.com/spyphotos/605...0228.001.1L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini2L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini3L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini4L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini5L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini6L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini7L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini8L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605....001.mini9L.jpg http://www.germancarfans.com/spyphotos/605...001.mini10L.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.