Jump to content

BKM

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E46

Recent Profile Visitors

6921 profile views

BKM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Update: placutele fata au fost inlocuite.
  2. BMW seria 3 F30 328i Sport Line cu M Paket benzina 1997 cmc TwinPower Turbo 180kW / 245 CP Euro 5 an fabricatie 2012, Km 170000. Fara accident. VIN: WBA3A51040J577546. Este intretinuta foarte bine interior exterior si totul merge ok. Mai jos este descrierea detaliata si poze in limita a ce se poate posta. Pentru mai multe detalii va rog sunati sau lasati mesaj la tel: 0723701236 Mircea. Pot trimite pe whatsapp poze sau alte detalii. Dotari: -faruri xenon adaptiv cu camera pentru asistenta pe faza lunga -bara fata M-paket originala -pachet lumini ambientale exterior -jante 18" style 397 cu anvelope de vara Debica Ultra High Performance dot 2019 rulate 3000km -folii LLumar ceramic -retrofit stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi in 2018 -senzori parcare fata + spate -clima automata cu reglaj pe doua zone + grile ventilatie in spate -scaune fata sport cu incalzire -bancheta spate rabatabila sectionata in 3 -cutie viteze manuala cu 6+1 trepte -mod Eco Pro, Confort, Sport si Sport+ -lumini interioare led -lumini interioare ambientale led pe 2 culori: Sport-Alb si Clasic-Portocaliu -Start-Stop -Navigatie cu harti updatate din 2018 -Radio-CD cu mufa USB si Aux in cotiera. Sistem original cu Boxele pentru medii și ĂŽnalte in uși iar subwoofer-ul este sub scaunul șoferului. -Senzor ploaie si lumina 2 chei tip telecomanda. Povestea masinii este urmatoarea: A fost adusa din Germania in 2016 la 140000kM, de catre mine personal. Nu ma ocup cu vanzari de masini dar sunt pasionat de BMW. Acesta este al 2-lea meu BMW. La cumparare am verificat atat starea tehnica cat si caroseria. Aceasta are vopseaua originala neagra fara elemente revopsite, testata personal cu aparat de mĂŁsurare a grosimii stratului de vopsea. Vopseaua originala neagra are in jur de 100 microni pe toate elementele de caroserie. Dupa cumparare am inlocuit preventiv urmatoarele si am facut urmatoarele upgrade-uri: -distributie: lant, patine+intinzator la 142000km in 2016(unii sustin ca la motoarele pe benzina nu este necesara inlocuirea dar lantul vechi era intins deja in momentul schimbarii) -am montat bara fata M-paket originala si grile duble tip M in 2016 -Ulei cutie viteze+ulei grup+placute frana spate+curea accesorii la 150000km la sfarsitul lui 2016 inceputul lui 2017 -in vara 2017 masina a fost facuta alba cu modificare in talon și cartea de identitate. Este un gust personal de a avea-o alba si la momentul cumpararii nu am gasit dotariile pe care le are doar pe culoarea neagra. Prin trecerea la alb am realizat din coloristica si asemanarea barei spate cu una de M Paket. Culoarea alba este realizatĂŁ cu Plastidip+lac, deci se poate spĂŁla/ĂŽntreține normal. Este fĂŁcutĂŁ de aproape 3 ani. Se prezintĂŁ destul de bine dupĂŁ cum se poate vedea și in poze. Plastidip-ul pe lângĂŁ schimbarea culorii este o protecție in plus pentru caroserie. Se poate oricând reveni la culoarea originala dacĂŁ se prefera negru. Pot sa o aduc la culoarea neagra in termen de cateva zile. -Bujii+Lichid de frana+stergatoare parbriz la 160000km in 2018. Toate au fost puse originale. -tot in 2018 am facut un retrofit cu stopuri F30 LCI full LED originale cumparate noi. Masina a fost folosita mai mult pentru concedii, sta la garaj si in ultima vreme am folosit-o din ce in ce mai putin deoarece mai detin una. Am facut in medie sub 10000km pe an. Schimb uleiul la maxim 10000km pentru protejarea motorului. Placute fata necesita momentan inlocuire dar probabil ca le voi inlocui pana la momentul vanzarii. Sunt atasat de masina deoarece ofera performante ridicate(putere, cuplu mare) la un consum decent si impozit mic dar trebuie sa fac o schimbare la ceva mai mare deoarece familia s-a marit . O poza cu masina in culoarea originala din 2016: Pret: 16300E.
  3. Bara originala BMW seria 3 F30 sportline. Include suporti pentru senzori de parcare si spalator faruri. O vand cu capacul pentru locasul de remorcare, capacele de la spalatoarele de faruri si grilele inferioare de la proiectoare si centrala. Nu sunt incluse grilele superioare cromate. Bara are culoarea negru safir, vopsea originala, nu este zgariata, rupta/sparta, prezinta doar mici ciobituri de la pietricele. Are toate prinderile intacte. La cerere pot trimite poze. Nu provine din dezmembrari, o vand de pe masina proprie pentru ca mi-am montat bara m pachet. Pret 100 E. Tel: 0723701236. Mircea.
  4. Cumpar jante originale BMW pe 17" 8j ET 34 style 187. Ofer 300 Euro pe jante fara cauciucuri daca sunt intr-o stare decenta, nelovite si fara zgarieturi majore. Daca sunt frecate de borduri si necesita revopsire, atunci oferta scade. Mircea, tel: 0723701236 Poza informativa:
  5. Jantele sunt pe 16", 7J, ET 47. Pot fi puse pe diferite modele BMW. Provin de pe BMW seria 3 E46. Pret 100E. Le vand si la bucata cu 50E. Jantele nu sunt lovite, sudate, indreptate, au doar cateva zgarieturi fine. Tel: 0723701236
  6. La X3 - F25 repar modulul din stop care alimenteaza ledurile. Acesta este problematic.
  7. Timisoara (abia acum am vazut mesajul), dar am reparat si in tara prin intermediul curierului.
  8. Stopul de mai sus l-am vandut dar repar astfel de stopuri prin inlocuirea ledurilor cu leduri noi. Am reparat la BMW model E90 LCI, E92, X3, X5, F01.
  9. Nu prea inteleg ce este cu preocuparea ta pentru topicul meu, dar ma rog fiecare e liber sa se exprime cum stie. O sa detaliez mai jos pentru cine mai citeste, istoria amortizorului. Acesta provine de pe masina personala pe care am vandut-o recent si acum incerc sa mai recuperez cate ceva deoarece am dat-o cam la pretul pietei desi era intr-o stare deosebita si cu multe dotari. Nu ma ocup cu dezmembrari. Amortizorul(defapt toate amortizoarele) a fost testat la Banat Car Timisoara cu cateva mii de km inainte de a-l inlocui. Era in zona verde undeva la 70%. Mi-a cedat cel de pe partea dreapta si le-am inlocuit pe ambele cu unele noi originale pe care am dat atunci in jur de 500E. Mi-ar fi prins bine in acel moment sa gasesc unul in stare similara cu al meu si sa rezolv problema mai ieftin dar nu am gasit. De aceea poate acum reusesc eu sa ajut pe cineva care are nevoie. Nu am vrut sa pun aftermarket pe masina si nu recomand la nimeni desi se gasesc in jur de 300 lei bucata dar este o diferenta mare si ca durata de viata si ca principiu de functionare: cel aftermarket actioneaza pe toata lungimea tijei, dar aceasta nu revine la pozitia initiala, pe cand la cel original tija sta la mijloc si daca este actionata in sus sau in jos amortizeaza dar revine la pozitia initiala si pastreaza botul masinii intr-o pozitie stabilita de fabricant. Asa ca dupa patanie am ramas cu amortizorul pe care l-am pastrat pe toata durata cat am avut masina pentru a nu a mai pati aceeasi problema inca odata. Amortizorul este bun si nu este nici o teapa cu nr de 110mii km pe care i-am declarat, chiar daca in Romania se practica des. Accept teste.
  10. Telescopul nu are ulei pierdut si l-am testat cu putin timp inainte sa-l demontez de pe masina si era in parametrii. L-am inlocuit pentru ca am avut probleme cu cel de pe partea opusa si le-am inlocuit pe ambele.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.