Jump to content

Doryan

Members
  • Posts

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Doryan last won the day on May 29 2014

Doryan had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525d,e39,2001,163cp

Recent Profile Visitors

11979 profile views

Doryan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

29

Reputation

  1. Si eu aveam asta in plan la noul 120d, M47, din 2005 . Am desfacut galeria pentru verificare si curatare si clapetele sunt in stare foarte buna. Am curatat galeria si clapetele si totul a ramas asa cum a fost proiectat . Daca chiar vrei sa le scoti sunt niste dopuri pentru admisie care se pun in locul acestora . Le gasesti pe ebay , chiar si pe olx .
  2. Nu am reusit sa desfac acolo pana acum pentru ca zgomotul a disparut si am uitat complet. :frantics:
  3. Salut! Verifica bujiile +releu bujii +cablu alimentare releu bujii . O sa omori bateria in scurt timp cu pornirile fara bujii
  4. Salutare! 1. Verifica bujii +releu bujii + cablu alimentare releu bujii 2. Schimba combustibilul cu unul aditivat, cel putin acum pe timp de iarna. O sa omori bateria in scurt timp cu porniri fara bujii.
  5. pe tester apareau toate 4 bujiile nefunctionale
  6. Am rezolvat . Problema: cablul de alimentare a releului de bujii . Se pare ca , desi bujiile si releul erau noi, acestea nu functionau. Au schimbat toate piesele cu unele noi, pe garantie, si tot nu functionau ) , de unde a rezultat problema. SOLVED! Azi, la -9 grade, a pornit din prima, imediat.
  7. Asa zic si eu , ca nu este normal . Motorina eu zic ca este ok, chiar am completat rezervorul aseara tot cu Evo diesel. Uleiul este cel original Bmw, 5w30 si este schimbat de vreo 4000 km si are maxim 4 luni . O sa merg si la un tester maine , sper. Vroiam sa aud niste pareri inainte.
  8. Ce motorina mai buna sa pun? Credeam ca e ok Evo diesel de la Mol . Nu am nicio eroare si motorul functioneaza foarte bine dupa pornire.
  9. Salutare! Masina : 120d e87 2005 fara dpf . Am dat sa pornesc masina ieri si dupa vreo doua incercari esuate, a murit bateria. Erau -10 grade si masina era nepornita de vreo 5 zile . Am luat baterie noua si dau sa pornesc motorul insa a invartit de cateva ori pana ce a pornit. A scos ceva fum alb cateva minute. Am dat o tura cu masina, se comporta normal, motorul functioneaza foarte bine, fara oscilatii , vibratii etc. Azi am pornit-o iar insa nu a luat-o din prima si a pornit foarte greu la a doua incercare. Precizez ca bujiile si releul sunt noi,Beru, schimbate recent, bateria acum este noua iar ca si motorina folosesc doar Mol Evo diesel . La -3 grade a pornit relativ ok cu bateria cea veche. Sfaturi?
  10. Un numar frumos la kilometraj :D
  11. Azi am pornit masina dupa 3 zile. Vreau sa spun ca timp de cateva minute nu am reusit sa cuplez nicio treapta de viteze si pedala de ambreiaj se simtea foarte ciudat , de parca ceva ii ingreuna cursa. Dupa vreo 3-4 minute de pedalat la ambreiaj si amestecat in cutie, a inceput sa intre in vitezele 3-4-5-6 insa 1 si 2 nimic ...dupa inca cateva minute cu motorul pornit am reusit sa cuplez 2 si 1 . Am avut de facut un drum mai lung azi si dupa primii 5-6 km schimbarea treptelor s-a facut din ce in ce mai usor iar dupa 10-12 km nu am mai avut nicio problema , nici macar cu treapta 1 .
  12. ok. Multumim! La tine nu intra in 1 la rece sau facea tot timpul? La mine nu tremura deloc schimbatorul si nu are jocuri este chiar precis.
  13. Am gasit asta : "* First, if the trans fluid has never been changed (yes, we know, BMW says it’s “lifetime” … well, it’s not), lets change the fluid and refill with the Red Line MTL synthetic. This is a unique fluid and it can often help with recalcitrant shifting problems. Red Line MTL synthetic manual transmission fluid (for standard rear wheel drive manual transmissions): BMW * You may have a weak clutch master or slave cylinder, or air in the hydraulic system (which would only happen if there were a problem with the master or slave or line, in the first place). In this case, the pedal movement would not be fully actuating the clutch release lever and the pressure plate would still be contacting the clutch disc to some degree. Just as if you were not fully depressing the clutch pedal and trying to shift from neutral to first. In these cases, it would not be uncommon for the shifter to go into second (or another gear) easier … then be easy to go into first. Look for any signs of fluid leakage from the bottom of the transmission bell-housing (leaking slave cylinder) or at the master cylinder (under the dash, connected to the pedal). If no leakage is found, bleed the system and see if this improves the shifting. If it does … good. If the symptoms return, but there is no leakage, the master cylinder is likely faulty. In this case, we would recommend that you replace both the master and the slave, so that you only have to do this once, and bleed the system. Clutch master and slave cylinders: BMW * The clutch disc splined hub may be sticking on the transmission input shaft splines. This can cause the disc to stay up close to the flywheel when the pressure plate is disengaged (pushing the pedal in). This issue would have similar symptoms as noted above. If this were the fault, the only way to take care of it is to remove the transmission and clean and lube the splines. Of course, if the transmission is out …. you should really just take the opportunity to replace the clutch assembly." Din cele spuse mai sus , tind sa cred ca este de vina lichidul de frana/ambreiaj. Avand in vedere ca problema apare doar la temperaturi scazute, lichidul pierzandu-si din proprietati sau absorbind ceva apa /umezeala in instalatie, la temperaturi joase acesta isi schimba vascozitatea iar pompitele de ambreiaj ("master " si "slave") nu mai sunt actionate pana la capat, rezultand o slaba actionare a pieselor din ambreiaj => problema noastra . Asta este logica mea si o sa incerc sa schimb cat mai rapid lichidul de frana, astfel facandu-se si aerisirea instalatiei. Sper sa se rezolve problema.
  14. Desfa-le pe toate , da cu niste spray de contacte si pune-le la loc ..si verifica cablurile sa nu fie ciupite sau ceva
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.