Jump to content

user `02

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Brasov

user `02's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. user`02 / 1602 / 1973 / 105cp / orange ( sunt cel mai batran cumva???)
  2. :blink: parca am mai auzit asta undeva.. cred ca in "CHRISTINE" de STEPHEN KING :) sunt off topic rau de tot, da` mi-a placut asemanarea cazurilor :)
  3. despre ce vorbesti? despre e21 sau `02? Daca vb de `02 vreau sa stiu si eu de unde as putea lua o caroserie "in diferite stadii"
  4. Cu treaba cu fitzele nu prea ai dreptate. Eu as spune ca si BMW si Mertz sunt masini de fitze....bineinteles ma refer la ultimele modele ale producatorilor.
  5. Intr-adevar super poze! Spre rusinea mea :) nu am putut sa merg la Raliu desi sunt din Brasov.... ...Adica am avut motive bine intemeiate...dar ma luam singur la palme :blink:
  6. mai era ceva..... Pentru geamurile care nu au un rol esential in vizibilitatea conducatorului auto, transparenta poate fi mai mica de 70%, dar trebuie marcate corespunzator. Titularul certificatului de conformitate eliberat de RAR este obligat sa aplice pe toate geamurile pe care a inetervenit, etichete de produs cu date referitoare la transparenta geamului cu folie si sa sa inmaneze utilizatorului, certificatul de garantie si declaratia de conformitate pentru produs. Utilizatorul se obliga sa se asigure de aplicarea etichetei de produs;sa prezinte in cazul unui control efectuat de lucratorii de politie rutiera, certificatul de garantie si declaratia de conformitate pentru produs primite din partea titularului de certificat R.A.R "Sursa" mea a spus ca:se permite circulatia pe drumurile publice a vehiculelor dotate cu aceste accesorii, in cazul respectarii obligatiilor enumerate mai sus si marcate cu rosu
  7. OUG nr. 195/2002, art. 181 pct 11 "se bate" oarecum cu Ordinul Ministrului nr 211/11 feb. 2003;cap. IV, pct. 11.3;11.4 1.In conformitate cu art.181, alin.1, pct.11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.195/2002, privind circulatia pe drumurile publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr.85/2003, conducatorului de autovehicul i se interzice "sa aiba aplicate folii sau accesorii pe parbrize, luneta ori pe geamurile laterale ce restrang sau estompeaza vizibilitatea in timpul mersului, atat din interior, cat si din exterior, ori sa impiedice sau sa diminueze eficacitatea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa ori citirea numarului de inmatriculare". 2. Ordinul Ministrului nr.211/2003: privind circulatia pe drumurile publice, certificarea sau omologarea echipamentelor: La capitolul IV,pct.11.3si pct. 11.4 , se prevede ca: Parbrizul nu trebuie sã diminueze ºi nici sã deformeze imaginea vãzutã prin el, sã conserve o transparenÞã de cel puÞin 75% În câmpul de vizibilitate al conducãtorului, chiar ºi În cazul geamurilor colorate sau dupã o exploatare Îndelungatã, iar În cazul spargerii, sã permitã totuºi o vizibilitate suficientã pentru conducerea În condiÞii de securitate a autovehiculului. Geamurile laterale faÞã, precum ºi luneta, dacã vehiculul respectiv nu are oglindã exterioarã, trebuie sã asigure o transparenÞã de cel puÞin 70%. Pe suprafaÞa parbrizului sau În dreptul acestuia nu trebuie amplasate folii autocolante, etichete sau alte obiecte care ar diminua zona principalã de vizibilitate a conducãtorului. 2=Norma speciala. nu?
  8. Corect ! nu e un M1...este BMW Turbo concept car "Taticul lui M1" Este un prototip desenat de Paul Bracq construit in 1972 pentru jocurile olimpice de vara de la Munchen intr-un nr. limitat de exemplare doar 2 masini. Motorul are 4 cilindrii, 1990 cc, 280 hp la 5200 rpm, si viteza maxima este de 225 km/h. Entuziasmul.... :blink:
  9. Modelul M1 de la BMW a fost desenat de cei de la Italdesign mai precis de Giorgetto Giugiaro, care de altfel a colaborat la fel de bine cu: Alfa Romeo, Audi, Bugatti, Fiat, Lancia vw si multi altii. Exista insa o legatura intre M1 si Lamborghini: Modelul de la BMW trebuia sa fie asamblat de cei de la Lamborghini dar din cauza problemelor financiare ale acestora din acea prioada, Bmw si-a mutat asambarea la Baur.
  10. Exista cateva modele pentru curse care au chiar 850 HP.
  11. BMW M1 - prima masina construita de BMW MOTORSPORT (1979-1980) Doar 450 masini in lume. Cylinders: 6 in-line, mid mounted Capacity: 3453cc Power: 277hp @ 6500rpm Torque: 243lb @ 5000rpm Weight: 3175lb Max Speed: 162mph Acceleration: 0-100kmh(62mph) in 5.6sec Fuel Consuption: 14.4mpg Front Wheels/Tires: Alloy 7x16 205/55 VR16 Rear Wheels/Tires: Alloy 8x16 225/50 VR 16 Engine Mangement System: Kugelfischer-Bosh Mechanical injection The Giugiaro-designed M1 was to be assembled by Lamborghini, but Lamborghini's poor financial situation and assembly delays caused BMW to move assembly to Baur, the German convertible builders. By the time production resumed, the homologation rules for international Group 5 racing had been changed. Since BMW had not met the required sales figures, the M1 went to the new Procar series instead. By the time BMW had sold enough cars, the M1 was no longer competitive for Group 5 racing.
  12. Intr-adevar super masina. Ma bucur ca mai exista oameni care apreciaza oldtimer-ele. Am gasit cate ceva despre 3.0csi: The 3.0CSi, the most popular CS Coupe, was produced starting in the fall of 1971. The 3.0CSi was a 3.0CS with Bosch electronic fuel injection. Having a 9.5:1 compression ratio and adjustments to valve timing, the six-cylinder produced 200 hp at 5500 rpm. Although carbureted cars were still available, the lure of a 137 mph top speed made this model very attractive. BMW prepared a number of these coupes for Group 2 sedan racing. The ads called it "Bavarian Cream". The press called it one of the best cars in the world. The 3.0 range made its debut at the 1971 Geneva Motor Show. http://www.bmwworld.com/models/years/1972.htm
  13. 1. BMW 1602 - 1973 2. 1754/77KW 3. BENZINA CU PB. 4. MANUALA 4 VIT. 5. VARA 11 ORAS- 8 AFARA IARNA 14 ORAS - 9 AFARA
  14. 170 cu opel astra 1,6SI - 100 hp 140 cu 1602 - ul meu - 105 hp (atunci s-a rupt cablul sau ceva pe la vitezometru. mai ducea da`dupa aia... :blink: ) 190 cu octavia 1,9 tdi - 110 hp
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.