Jump to content

zoli330d

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    oradea
  • Interests
    bmw

zoli330d's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, poate cineva vine cu solutia........ Este vorba de un 330d din 2000 184 cp. De o vreme - cca 2-3 saptamani - a inceput sa imi faca figuri. In permanenta aveam oscilatii le relanti - cateodata cobora asa brusc incat mi se oprea motorul, mai ales dimineata cu motorul rece. Iar in mers la viteza constanta imi baga rateuri si la cald. La pedala isi tragea curul fara probleme. Vizita mea la service a inceput de atunci..........si tine si azi. Atunci mi-a dat eroare la EGR. Ok, am curatat , verificat era ok. A doua zi dimineata la fel cu oscilatii......Tester: comanda egr (electromagnetul de vacuum). Am schimbat si piesa asta. Situatia actuala: la rece oscileaza si acum, ce-i drept nu asa tare si dupa ce se incalzeste se comporta mai bine , rar dar baga si acum rateuri. Pe tester nu imi da nicio eroare - astazi la 11.30......... Maine dimineata ma duc din nou la tester , poate - poate apare ceva -sincer m-ar bucura , macar as stii ce sa fac. Poate ati mai patit si voi ceva de gen sau aveti vreo solutie. Astept parerile si sfaturile voastre. Multumesc.
  2. Multumesc frumos , am gasit Bosch pe un site -iti trimit- la un pret bun(cred). Luni si fac comanda............. http://e-bmw.ro/piese_bmw_detalii.php?id_p...amp;m=96&t=
  3. ai fost si la tester si ti-a dat eroare la egr? Sincer m-as bucura sa fie debitmetrul. Macar stiu ca am scapat de probleme.
  4. Este vorba de un 330d 184 cp din 2000 cu 180000 km. Simptomele fiind:- baga rateuri si in relanti si in mers, in relanti este cand oscilatia este asa de mare incat se si opreste (s-a intamplat de 2 ori). In timpul mersului este cand imi baga un bang-un gol-. am fost la tester si mi-a dat supapa EGR. La recomandarea mecanicilor am curatat supapa amintita, am verificat daca culiseaza usor (da) am facut testul (ce-i drept cu limba) daca scapa si totul mi s-a parut in regula. Asta fiind ieri......... Azi dimineata pornesc si .........incepe din nou. Foarte curios, cand am fost ieri la tester a mers motorul in relanti si nu avea absolut nicio simptoma din cele scrise de mine acum. Are perioade ............. La inceput (acum 2 saptamani am crezut ca este din cauza motorinei (am fost in Croatia) dar dupa mi-am dat seama ca este altceva de vina. Deci la teste imi da EGR. Nu imi da nici debitmetru aer , nici regulator presiune turbo........... numai EGR. Astept parerile voastre, principiul 320-330 este la fel deci parerile sunt binevenite din toate partile. Multumesc
  5. Multumesc, am gasit. Electroventilator, nu radiator . Plus ca la 330d este altfel decat la benzinare sau 320d. Se poate inchide.
  6. Daca are cineva ,- sau stie pe cineva care are- un radiator clima la E46 330d din 2000-no facelift-. M-i s-a dus modulul de la clima ventilator am dar nu se cupleaza, comanda motoventilatorului fiind moarta. (Comanda motoventilatorului este pozitionat pe suportul-difuzorul-ventilatorului din fata radiatorului de apa (racire)). Daca cineva are difuzorul respectiv - si daca rupt, pentru ca difuzorul si ventilatorul meu este intact- m-ar putea ajuta cu aceasta piesa.
  7. Multumesc pentru sfatul tau. Da , teoretic este logic ca poate fi un injector , dar injectoarele au fost testate acum 30-40 zile si erau la parametri optimi. Azi ma voi duce la o plimbarica mai cu talpa si voi posta rezultatul. Deci , pana acum doar filtrul de motorina am schimbat si sincer sunt foarte curios daca s-a mai cumintit. Daca nu , ma voi duce la un test strict cu pompa si daca se constata ca supapa respectiva este piesa buclucasa o schimb. Sper sa rezolv cat mai repede posibil, fiindca este deranjant sa nu pot depasi cum sunt obisnuit sa imi fie frica ca nu ies din depasiri cum m-a obisnuit pana acum. Multumesc pentru sfaturi.
  8. Poate-poate s-a intalnit cineva cu aceasta problema. La acceleratie brusca si la turatii mari mi se aprinde martorul de bujii in bord, se taie acceleratia efectiv simt ca si cum ar muri vreo 50 caluti - nu de tot , dar nu trage cu aceasi intensitate- plus ca incepe sa fie mai galagios motorul, suna ca un diesel mai vechi. In timpul mersului iau si pun contacul , repornesc din mers, se stinge martorul din bord si motorul merge frumos, trage bine etc. Dar cand accelerez din nou, la turatii mari mi se taie din nou. Semnele ar fi ca si cum nu ar primi combustibil suficient. Am fost azi la service - acolo a iesit problema la alimentare - mai precis supapa din pompa de injectie. Dar mecanicul mi-a sugerat ca in prima faza sa schimb filtrul de motorina-cea ce mi s-a parut un sfat destul de logic, pentru ca ar putea limita fluxul motorinei daca este infundat. Am schimbat acum. Inca nu am fost cu masina afara sa testez, iar in oras nu am cum sa merg cu 150-200. In regim civilizat merge ok, nu imi face fite. Am mai patit de vreo 5-6 ori in ultimele saptamani ca dupa mers in oras , la stop imi oscila turatia intre 600-800, dupa care se stabiliza. Nu stiu daca are ceva legatura una cu cealalta. Apropos, este vorba de un 330d din 2000, 171000 km. Multumesc pentru orice sfat logic.
  9. legat de service-uri din oradea ca reprezentanta avem deja pe clujului pe partea electrica si probleme motor baietii de pe Antonescu 58 -Attila , Richi sau Gyuszi pe partea mecanica+motor Miki , dar numai dupa ora 4- in curte la fostul ACR pe Borsului aproape orice problema BMW la Biharia la Zsolti si Csabi, inainte de iesire spre Satu_Mare la aprox 500m pe stg. service bun mai are si Zoli de pe Nicolae Bolcas.
  10. ai curatat motorasul-supapa relanti?
  11. un numar de telefon util pentru cei ce au probleme cu caseta : in loc de 20-28 mil. si cu caseta la schimb pt. un 3-er -dar este pentru orice model si marca- aprox. 10-12 milioane cu factura, tot de afara garantie 12 luni +caseta la schimb cosmin: 0788430714 0746100275
  12. daca pui de la noi pune cel putin un fag, dar sa nu fie facut in tarile prea calde.....sau daca ai posibilitatea adu' si te din germania ,. pana in 50 eur
  13. asa e . se schimba bucsa teflon si daca e original va fi ca nou.
  14. discul hardy. este intre cutie si cardan din cauza puterii mari care este posibil sa fie rupt sau largit la gaurile de prindere si atunci simti un smucit cu sunet , si eu am schimbat. a fost varza .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.