Jump to content

Flipper_Radu

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318is

Flipper_Radu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Baieti am rezolvat problema ! Am demontat mai tot ce era in partea dreapta a motorului , galerie de admisie , injectoare ... tot ce era pe acolo , mufe , senzori etc ! Am curatat tot , si a mers !
  2. Salut Am un e36 compact cu motor de 1,8 is ! Am spalat motorul cand era rece , l-am lasat sa se usuce cam 15 min si apoi l-am pornit ca sa grabesc uscarea lui si l-am lasat pana a ajuns la 90 de grade ! Cand am plecat sa vezi minunatie ... nu vrea sa mai treaca de 3500 de rotatii pe min ... am defactul si curatat cam tot la ce m-am putut gandii : - bobina de aprindere - fisele - senzorul de clapeta de acceleratie - debitmetru - mufa aia rotunda de langa panoul de sigurante ... Nu am rezolvat nimic , merge la fel ... Aveti idee de la ce sa fie ?
  3. Mi-am cumparat un BMW 318 IS din 95 .... am ramas fara ulei in motorul respectiv (M42) si s-a stricat .... am schimbat motorul si am pus unul 1,8 is dar M44 din 97 ! Baietii la service au facut ceva modificari pe acolo pt ca nu se pupau mufele ...si nu mai stiu ce ! Au pus motorul M44 dar injectoarele , galeria de admisie , debitmetru si altele au ramas ale mele ! Idea e ca pe tester nu imi da decat o eroare Sonda Lambda pt ca i-am scos catalizatorul (zic ei de la service) ! Problema e ca nu trage masina cum trebuie (m-a facut unu cu un golf 2 1,6 90 de cai <_<( ) ! Se duce mai bine BMW-ul mamei mele care are 1,6 105 cai .... Dupa 5000 rot/min trage foarte bine dar pana acolo se cam inneaca ! Ambreajul e nou , filtrele sunt noi , bujiile sunt noi , uleiurile sunt noi , scartzuri face ..... motorul e vechi :) dar tot trebuia sa zburde ! Ce e de facut ? Stiti pe cineva care se pricepe sa imi spunca ce sa ii fac ?
  4. Salut ! Mai poate fi si de la regulatorul de relantii , imi facea si mie asa din cand in cand (cand o duceam la spalatorie , de la umezeala probabil ...) l-am curatzat si acum merge ok ... numai ca intretimp am ramas fara ulei in motor si s-au topit cuzinetii ... am schimbat motorul tot cu un 1.8 is !
  5. 100% e de la REGULATORUL DE RELANTI care e ascuns undeva sub galeria de admisie pe care trebuie sa o dai jos ca sa ajungi la el ... e simplu , eu am facut asta la al meu ! Scoti regulatorul , il cureti cu un spray de carburatoare si il pui la loc :) !
  6. Am avut si eu un zgomot asemenea la 318is-ul meu din 95 ... nu stiu sigur de la ce era ! idea e ca am scos intinzatorul de lant , l-am curatat si l-am pus la loc si a disparut sunetul complet! Cred ca stii cum se amorseaza intinzatorul ,nu ??? Se tine 25-30 de secunde la 3500rpm cand pornesti motorul cu intinzator nou sau fara ulei in el ! Intinzatorul e 100 de lei lantul 150 de lei patinele si pinioanele nu stiu cat sunt daca stii tu spune-mi si mie ! asta pe autokarma.ro
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.