Jump to content

_Shad0w_

Members
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

_Shad0w_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. stiu ca s-a mai discutat cate ceva dar nu am gasit niciunde un ghid ca sa zic asa cu ce tb facut... Apple am vazut ca stie ceva mai multe. @Apple, daca ai putin timp scrie-mi si mie exact ce tb facut
  2. Poate cineva sa ne spuna exact ce acte trebuie facute, ce trebuie verificat si cum trebuie procedat la achizitionarea unei masini sh inmatriculata afara? Eventual si cum trebuie procedat cand esti oprit de garda... :blink:
  3. Cat mai costa ITP-ul? Dar spaga pt probleme usoare?
  4. Salut. Poate sa imi spuna si mie cineva EXACT ce se verifica la identificare si la itp? Multumesc.
  5. La tester au zis 'presiune insuficienta inaintea preinjectiei'. Ce inseamna? Stie cineva?
  6. Unde? Rap de la motor: http://img207.imageshack.us/img207/659/swscan4lo9.th.jpg
  7. racordul flexibil era avariat, nu rupt de dus se duce mai bine decat un matiz are cuplu 110Nm din 350
  8. pe tester se vede daca e debitmetru dus sau ce tb schimbat?
  9. Pe testerul de la autotest. In mers mi s-a parut ca se duce destul de bine...oricum mult mai bine decat un matiz de 50 de cai :blink: Ar mai fi o problema... Puterea e masurata de ei la 73-98 km/h Au zis ceva de genu' ca nu trece de 2500 RPM. de la ce poate sa fie?
  10. omu era din targoviste. m-am intalnit cu el de dimineata in bucuresti. a venit in masina. am mers putin cu el rin zona si parea sa se comporte destul de bine. crezi ca au gresit aia testul si are mai mult?
  11. Salut, Am fost azi cu un bmw 525d 2000 la autotest. Rezultatul: Caroserie 85% (usor atinsa in cateva locuri, vopsea originala) -Parbriz crapat Sasiu 100% :) (neatins) Frane OK Transmisie: -Scurgeri simering cautator viteze -Scurgeri buson golire cutie Suspensii: -Brate fata-spate varza -Amortizor dreapta fata varza -Bucsi bascula inferioara varza -Bielete directie st+dr varza Motor: :blink: -Randament 34.7 cai @ 2523 RPM (tb sa fie 163 cai @ 4000 RPM) -Cuplu 121 Nm @ 1290 RPM (tb sa fie 350 Nm @ 2000 RPM) (din interior motorul pare sa traga, e stabil la relanti ; la autotest au zis ca trebuie verificata pe calculator) -La evacuare racord flexibil avariat Intrebari: -Cat ma costa un parbriz ? -Scurgerile pt transmisie se pot repara? Cat m-ar costa? -Cat m-ar costa sa repar partea de suspensie si cat de urgent ar trebui facuta? Adica se pot inlocui pe rand ? -Ce problema poate avea motorul si cat ar costa reparatia? Eu m-am gandit la debitmetru...el e de vina?
  12. ai incercat sa schimbi benzina? de obicei in perioada asta cam baga aditivi pt dezghetare...poate ai avut noroc si ai cumparat doar aditivi...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.