Jump to content

Jaques

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Jaques's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stopul s-a dat impreuna cu toate accesoriile. Mai tin consola cateva saptamani, poate are cineva nevoie...
  2. Donez consola centrala E46 si un stop dreapta impreuna cu lampa de ceata tot de E46 (modelul din imagine). Consola este doar piesa nr. 7 din poza atasata, nu are alte accesorii. Nu am timp de pierdut pe la posta, doritorii le pot obtine din Bucuresti, vedem ulterior ce si cum.
  3. Pt. problema 1: este de vina oring-ul de la imbinarea carcasei filtrului de ulei pe motor. Am avut exact aceeasi problema pe un e46 316i. Este destul de dificil de ajuns la el. Trebuie sa mergi la un mecanic sa vada ce garnituri iti mai trebuie si ce trebuie sa desfaca. Iti recomand sa iei garnituri originale ca sa nu ai surprize ulterior. Inca o chestie - incearca sa folosesti uleiul recomandat de BMW pt masina ta altfel risti sa transpire iar.
  4. Este o componenta esentiala a ambreiajului. Am schimbat volanta in urma cu 2 saptamani (316, e46, '99). Incepuse sa intre foarte greu in viteza mai ales la rece si trepida la plecarea de pe loc. Pretul volantei oscileaza intre 20 si 30 de milioane in functie de firma. Am gasit-o cu greu sub 20 cu ajutorul unor amici care lucreaza in domeniu. Exista un singur producator - Luk. Volanta originala era tot Luk. Reperul se livreaza cu piesa originala la schimb. Referitor la subiectul topic-ului - sunt chiar curios la cati km cade volanta ca sa-mi fac idee daca s-a umblat sau nu la kilometraj... :)
  5. Jaques

    316I 1999

    Aici puteti gasi exact in ce norme de poluare se incadreaza masina. Uitati-va in talon la pozitia 10 (numarul de omologare) ultimele 2 caractere si cautati anexa 2 cu codurile euro (undeva spre sfarsitul documentului). 316i E46 din '99 s-a produs si cu motorizare euro 4, nu stiu exact in ce procentaj! La mine in talon apare ca fiind euro 4. http://www.andnet.ro/comerciala/O1230.htm
  6. Jaques

    316I 1999

    vorbesc de E46 din '99, bineinteles!
  7. Jaques

    316I 1999

    este euro 4. Este echipat cu motorul M43TU, capacitate 1895 si 77kw. Am exact aceeasi masina si in talon apare euro 4.
  8. cred ca o sa verific cum stau exact cu un gps. Asa o sa aflu viteza reala si voi vedea mai departe daca e cazul sa mai fac investigatii. Singura problema mai grava ramane faptul ca nu depasesc 4500rpm.
  9. Intrebarea mea este urmatoarea: sunt senzorii OEM din bara compatibili cu controlere aftermarket, de ex. sistemele cu diverse afisaje pe oglinzi si alte minuni? A incercat cineva? Eu am senzorii originali (asa am luat masina de la nemti) dar nu am restul sistemului. Oricum, in ultima instanta voi monta un kit complet de pe piata, probabil ca ar fi cea mai simpla varianta! Va multumesc pentru ajutor!
  10. am observat ca in a 5-a pe la 4400rpm se gatuie. In a 4-a se comporta la fel...tot la 4400 moare dar are si o mica ezitare ca si cand i-ar taia benzina. Si eu inclin sa cred ca e de debitmetru! Pe serpentine trage bine si pana in 4000 de ture se infige cum trebuie...
  11. Am venit astazi de la Brasov si nu am putut sa scot mai mult de 165km/h pe ceas! :blink: Mentionez ca am roti 235/45/17. Sa fie o chestiune de carburant prost sau e vreo problema de debitmetru sau sonda? Ma adresez posesorilor de E46 316 care poate au avut aceasi problema! Va multumesc pentru ajutor!
  12. Daca o sa depaseasca sa zicem 40 de euro cred ca nu o s-o iau. Din experientele avute pana acum am ajuns la concluzia ca exista totusi idei preconcepute in legatura cu preturile reperelor originale. Pot sa-ti dau multe exemple de repere bmw care le-am luat direct din Germania si sunt de calitate mult mai buna si la un pret rezonabil fata de ce se gaseste pe la noi! O sa cer niste cotatii si daca sunt ok le comand...daca nu o sa iau o trusa non oem.
  13. 5 ani? suuper! prefer sa o iau pe cea originala decat cutiile de plastic din comert! Intre timp am gasit si ceva poze. Multumesc mult pentru informatie...o sa comand zilele astea tot ce imi trebuie!
  14. De cand cu isteria cu trusele medicale m-am apucat sa verific ce a prevazut producatorul german in aceasta directie si am constatat ca nu am cutia de sub scaunul pasagerului in care ar trebui sa am kitul de prim ajutor original bmw. Este bine ca exista macar dispozitivul de prindere al trusei atasat inca sub scaun. Intrebarile mele se adreseaza celor care au sau au avut acest kit de prim ajutor: credeti ca este ok sa comand asa ceva (repere originale bmw care banuiesc ca sunt omologate in UE) in locul chestiilor care se gasesc acum la noi cam pe toate drumurile? ce termen de valabilitate au?
  15. Multumesc mult pentru ajutor! Am verificat ce se intampla si era o problema combinata: scurgerile din prag erau infundate si exact sub mocheta, in podea, am gasit un dop de cauciuc care era scos. Am curatat pragul si scurgerile de sub el cu apa sub presiune prin orificiile exterioare (ca niste guri de vizitare dreptunghiulare pe partea exterioara a pragurilor). Am pus dopul la loc folosind si niste silicon ca sa fiu sigur ca nu mai apar probleme de acolo. Cred ca am rezolvat-o!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.