Jump to content

Marci324TD

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Marci324TD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Am un ursulet TD din '89 si ca cadou de sarbatori mi s-a aprins un indicator pe bord si lumineaza frumos in rosu, ca un pom de craciun. Problema e ca nu stiu ce inseamna! Indicatorul este al doilea de pe bord, cel dupa indicatorul de frana de mana; desenul este un cerc cu trei puncte pe ambele parti ale sale (dreapta si stanga), cam asa: :O: Imi spune si mie cineva ce inseamna? Merci anticipat.
  2. Parerea mea personala: 1) 6 cilindri e mai lin, dar platesti mai mult la reparatii 2) depinde de stilul tau de condus: daca iti place s-o turezi la 6000, atunci benzina :blink: 3) eu zic manual, te simti mai in control; dar daca tot prin oras te plimbi, e mai avatajos automatic
  3. Bimmerin The Unix Nerd's Domain Gasiti aici poze si date despre toate modelele, descrieri fiecare model cu problemele frecvente (rezolvari pt. ele), etc.
  4. Baieti (si fete?)!! NU NU NU NU! NU PUNETI ADITIVI! Sunt doar pt. efectul placebo al soferilor naivi! In plus unele ingroasa uleiul, astfel acesta nu mai ajunge in toate locurile unde ar trebui sa ajunga. Altele se depun pe segmenti si nu stiu inca pe unde si iti distrugi motorul. SIGUR! Sa nu mai vorbim de turbosuflante (daca aveti cu turbo): va distruge chiar si axul! Credeti-ma am patit-o: am cumparat masina mea care mergea bine la piata, dupa doua saptamini am cumparat alt motor (second hand), ca ex-proprietarul, ca sa-l poata vinde mai bine l-a umplut cu aditivi. Deci: NU, NU si inca odata NU! Detalii aici sau dati si voi o cautare pe google cu FTC si Dura Lube sau Pro Long sau de care o mai fi... Invatati din ce am patit eu si nu repetati greseala! Nici nu credeti ce sentiment nasol e sa ai masina (luata cu credit) si sa afli ca e praf motorul... :blink: :)
  5. Un acumulator sa memoreze? Nu am auzit asa ceva pana acum. Insa, avind in vedere ca nu imi merge turometrul, s-ar putea sa aiba legatura cu acumulatorii aia... Pe unde sunt exact? Poate ma apuc sa-i schimb.
  6. M-as multumi eu si cu in seria 3 care e in stare perfecta... Ieri am incercat sa-mi resetez indicatorul de oil service, pe 324 TD-ul meu din '89. NU AM REUSIT! Ce am facut: - am luat o sarma de vreo 10-15 cm - am curatat ambele parti - am bagat in pinul 7 un capat, in pinul 19 celalat - am pus contactul si am tinut vreo 10 secunde. Dupa acea am tinut si 20, tot nimic. Ce ar putea fi? SIL_Reset.txt
  7. Bine ca acum aflu ca dieselurile astea sunt pacatoase :blink: Cred ca cel mai usor ar fi sa-mi repar motorul original: ma costa ceva, dar nu risc din nou cu un motor second hand (plus cutie, diferential si ce o mai fi) si nu trebuie sa ma umilesc nici la RAR. Dar daca ar da cineva 4000 EUR pe ea, inca tot as vinde-o... Interesant e ca inainte in motor aveam Castrol GTX 3 normal si nu am observat sa consume din ea. Doar din Magnatec papa... Cum e posibil?
  8. Am vazut la inceputul acestui thread ca numarati proprietarii de E30: adaugati-ma si pe mine... Sunt prprietarul unui BMW 324 TD din '89 cu o litera M pe el (nu stiu de la ce e, ca M3 nu e, asta e sigur!!). Am cumparat masina cu un prieten "mashinist", din Cluj (eu nu prea stiam multe despre masini, sa vedeti acum :blink: ) si facea un pic de fum daca o turam mai mult. "Mashinistul" a comentat: "e diesel..." Asa ca l-am cumparat (4500 EUR). Dupa cateva saptamini, m-am apucat si eu, ca un bun gospodar: schimbat ulei, curea distributie, cap de bara (avea joc), placute frana (erau uzate). Dupa schimbul de ulei, surpriza: cand o turam, scotea un fum albastrui, de nu vedeam nimic si consuma si ulei. M-am dus la un mecanic adevarat, care mi-a zis ca probabil motorul era umplut cu aditivi, si de acea si motorul si turbosuflanta sunt duse iar fumul albastrui vine de la uleiul scapat de turbosuflanta si ars in motor. De atunci, nimic nu a mers bine: cum un set motor era 1000 EUR, reparatia turbosuflantei inca 600 EUR, am zis ca mai bine imi iau un motor 324 D second hand (500 EUR). Am cumparat motorul, dar tot nu e ce am vrut eu... Acum nu imi merge: - aerul conditionat - servodirectia - turometrul si indicatorul de consum - farurile de mansalier - motorul cateodata (si nu am gasit o cauza) se incalzeste f. aproape de marcajul rosu - consuma ulei en-gros (1l de Castrol GTX3 Magnatec la 4-500 km) si nu porneste in frigul asta Dupa toate astea, cea mai mica problema a mea a ramas ca e lenes motorul asta de numai... (comparat cu un VV Jetta '88 1.8 cu 16V si 130 CP, 1000Kg, masina mea anterioara). Suparat fiind si fara bani, vreau sa-l vind, dar nu sunt un bun vanzator (=nu pot minti cumparatorul), asa ca masina e ca un ghimpe in coasta. Imi mai expira si VT-ul in noiembrie si motorul curent nu este inscris in talon (desi am chitanta pe el, nu am avut bani sa repar masina cat sa trec VT-ul la RAR). Voi ce ati face in locul meu? P.S un site interesant: BMW E30 Net , in caz ca nu gasiti ajutor aici...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.