Am vazut la inceputul acestui thread ca numarati proprietarii de E30: adaugati-ma si pe mine... Sunt prprietarul unui BMW 324 TD din '89 cu o litera M pe el (nu stiu de la ce e, ca M3 nu e, asta e sigur!!). Am cumparat masina cu un prieten "mashinist", din Cluj (eu nu prea stiam multe despre masini, sa vedeti acum :blink: ) si facea un pic de fum daca o turam mai mult. "Mashinistul" a comentat: "e diesel..." Asa ca l-am cumparat (4500 EUR). Dupa cateva saptamini, m-am apucat si eu, ca un bun gospodar: schimbat ulei, curea distributie, cap de bara (avea joc), placute frana (erau uzate). Dupa schimbul de ulei, surpriza: cand o turam, scotea un fum albastrui, de nu vedeam nimic si consuma si ulei. M-am dus la un mecanic adevarat, care mi-a zis ca probabil motorul era umplut cu aditivi, si de acea si motorul si turbosuflanta sunt duse iar fumul albastrui vine de la uleiul scapat de turbosuflanta si ars in motor. De atunci, nimic nu a mers bine: cum un set motor era 1000 EUR, reparatia turbosuflantei inca 600 EUR, am zis ca mai bine imi iau un motor 324 D second hand (500 EUR). Am cumparat motorul, dar tot nu e ce am vrut eu... Acum nu imi merge: - aerul conditionat - servodirectia - turometrul si indicatorul de consum - farurile de mansalier - motorul cateodata (si nu am gasit o cauza) se incalzeste f. aproape de marcajul rosu - consuma ulei en-gros (1l de Castrol GTX3 Magnatec la 4-500 km) si nu porneste in frigul asta Dupa toate astea, cea mai mica problema a mea a ramas ca e lenes motorul asta de numai... (comparat cu un VV Jetta '88 1.8 cu 16V si 130 CP, 1000Kg, masina mea anterioara). Suparat fiind si fara bani, vreau sa-l vind, dar nu sunt un bun vanzator (=nu pot minti cumparatorul), asa ca masina e ca un ghimpe in coasta. Imi mai expira si VT-ul in noiembrie si motorul curent nu este inscris in talon (desi am chitanta pe el, nu am avut bani sa repar masina cat sa trec VT-ul la RAR). Voi ce ati face in locul meu? P.S un site interesant: BMW E30 Net , in caz ca nu gasiti ajutor aici...