Jump to content

Diab

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    320dA 2008

Diab's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Dupa cum spune titlul, ma intereseaza sa achizitionez un ICOM. Nu-mi trebuie neaparat cel mai recent, va fi folosit in mare parte pe E90 si pe un F10. De preferat impreuna cu o instalare de suita ISTA/D ISTA/P etc. Multumesc!
  2. Practic e un device care suporta mirroring Airplay/Miracast si-l serveste catre CIC prin video-in. Quite expensive daca ma intrebi pe mine, poti sa faci echivalentul in casa cu un raspberry pi si niste soft, insa aici intervine interfatarea cu masina... Fezabil e, fara probleme.
  3. Ce versiune de daten folosesti si ce an sunt masinile? S-ar putea sa fie de aici buba..
  4. Ma intereseaza modulele de semnalizare cu LED pentru E90 LCI Xenon. Ambele parti.
  5. Salut! Am CCC mare pe E90 2008. 450 de eur este schimbul incluzand codare si activare completa? O faci cu fsc sau emulator?
  6. Diab

    tester bmw

    Salut! Pachetul este acesta : http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-DIS-V44-V57-SSS-V54-TIS-V8-GT1-INPA-EDIABAS-DIAGNOSTIC-SOFTWARE-USB-LEAD-/191493504738 L-am luat cu 55 de lire, dupa cum se vede. Cer pe el 40 de lire ~ 250 lei. Are softurile de acolo, iar bonus ofer si daten 57 (cel mai recent in acest moment).
  7. Diab

    tester bmw

    Am eu un cablu pentru masini pre 2007 luat din greseala (eu am E90 2008). A venit si cu software original - diagnoza, coding, etc. Daca te intereseaza da-mi un PM.
  8. Salut, Ma intereseaza sa gasesc doua faruri bi-xenon pentru un E90 2008 non-facelift. Multumesc!
  9. Salut! Portierele dreapta amandoua le mai ai? Cred ca merg si pe pre-facelift, nu?
  10. Salut! Caut portiere dreapta fata si spate pentru E90 2008, pre-facelift, sedan. Codul de culoare e schwarz 2. Ma ajuta cineva?
  11. Degeabea nu sunt, insa banuiesc ca in tarile civilizate nu te trezesti cu 5 centimetri de noroi pe botul masinii in zilele ploioase. Iar spalatorul de far este pus din fabrica doar in Europa. In USA/Canada nu este necesara aceasta optiune. Probabil ei "vad" lucrurile diferit :-) Am inteles ca nu pornesc decat o data la 7 "sprituri" si/sau doar daca insisti mai mult. Vara banuiesc ca poti scoate siguranta, fiindca mi se pare ca este un circuit separat pentru pompa de circuitul de far.
  12. Fiindca dintre toate optiunile aceasta era cea in care investitia ar fi fost minima pentru a o aduce mai aproape de visul meu. Cam greu sa faci retrofit la o cutie automata sau la motorul de 177 de CP, etc. Ok, deci motorasele pentru reglaj stanga-dreapta nu sunt incluse, deci va fi un retrofit de bixenon pur si simplu (cu senzori si spalator de far). Am auzit de la multa lume ca spalatorul de far nu e foarte eficient, poate cineva sa confirme? (Mi-e dor de Volvo-urile vechi cu stergatoare la far :-))
  13. Fiindca daca motorasele sunt incluse si in farul standard bixenon nu vad de ce nu as cauta un modul de lumini care sa stie sa le si foloseasca. Mai ales ca atunci cand voi face conversia voi pune si senzorii de nivel. (AHL nu merge fara din cate stiu)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.