Jump to content

Alpina

Members
  • Posts

    108
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Alpina's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Este o "disputa" interminabila intre Powerbox si resoftare....Daca alegi sa iti pui un Powerbox ce cred eu ca face diferenta intre ele este hardul ( procesoarele din interiorul cutiei si felul in care este construita cutia - sa fie rezistenta la praf, apa, vibratii, etc) iar pe de alta parte softul dezvoltat de tunerul care iti vinde powerboxul. Mixul dintre astea doua poate sa fie reusit sau nu. Am montat powerbox pe 3 masini cu motorul de 184 cp si una de 163cp si functioneaza foarte bine, fara erori si cu o crestere a performantelor care schimba in bine comportamentul masinilor. Masinile sunt X3, 2x 320d si un 320dED 163cp - acelasi motor cu un alt ECU. Cati bani dai pe powerbox...cam atat si face.
  2. Alpina

    Quaife LSD

    Se poate inchide topicul, multumesc!
  3. Alpina

    Quaife LSD

    Inteleg ce zici tu si ai dreptatea ta.......... dar eu Quaife vreau sa-mi pun pe masina si vreau sa iau intregul diferential facut la ei in fabrica....Nu vreau kit de conversie ca sa-mi dau de lucru singur si sa ajung in situatia sa nu o mai scot la capat. Cumpar diferentialul il pun pe masina la modul "plug&play". La maina mea ma costa in jur de 2000 lire si daca vreau sa le trimit ulterior diferentialul OEM de pe masina mea....imi returneaza 750 lire. Stiu ca distractia asta costa dar vreau sa iasa un lucru bun. E masina pe care o folosesc zilnic..nu e masina de competitii.
  4. Motorizarea de 3L este mai fiabila decat 2L (parerea mea) Probleme care pot aparea: 1. caseta de directie - nu conteaza motorizarea - se cam duce. De la aparitia modelului F25 in final de 2010 si pana in luna a 11.2017 BMW a avut un numar de 12 coduri de piesa originala si fiecare cod il inlocuia pe cel precedent......si tot nu tineau 2. cutia de transfer - afara nu schimba uleiul in ele si pica pe capete 3. cutia de viteze - smuceste in 1-2-3....nu prea se pupa cu motorul de 2L si caroseria. Nici cutiile nu sunt servisate.....schimb ulei si capac cu filtru. 4 Distributia trebuie schimbata dupa 150.000 km ( altfel face buba precum Mini) 5. Turbina se cam duce si ea pe la 200.000 km datorita intervalului de service 30.000 km ......in rest o masina faina:)))
  5. Caseta de directie la X3 F25 este o problema tehnica foarte comuna. ( vezi forumuri afara) si dupa parerea mea nu rezolva nimic daca strangi surubul de la caseta....rezultatul este ca nu mai suna/bate/troncane DAR la drumuri lungi/autostrada directia este foarte sensibila, sare mereu stanga-dreapta....soferul ii cauta mereu directia facand manevre din volan ( ca la tractor) si masina este instabila pe drum. Cand o caseta se strica din pacate singura rezolvare este alta noua ( de fapt nu este noua ca este reconditionata de ZF la ei in intreprindere - este totul nou in ea si este reglata si testata si are garantie). Se comanda la reprezentantele BMW....pretul difera in functie de unde o comanzi:)))
  6. Alpina

    Quaife LSD

    Scopul acestui topic este sa incerc sa adun un numar de 4-5 oameni care vor sa comande diferential Quaife LSD. Pana acum suntem 2 persoane, am facut o discutie la Birds Auto si am obtinut de la pretul de lista un discount X. Daca comanda contile peste 4 bucati discountul se dubleaza. Daca cineva este curios sa ne "lipim" la o comanda sa scrie aici sau PM.
  7. merci, lasa-mi te rog un contact pe pm. Nu am probleme ca softul este facut de un turc, atata timp cat omul este capabil si ce face functioneaza )) Astept in continuare pareri a celor care utilizeaza si au rulat mai mult fara probleme. Din moment de in urma resoftarii se imbogateste amestecul de carburant probabilitatea ca filtru de particule sa se infunde este mare - si acest lucru apare dupa o vreme si un numar de km rulati, nu este neaparat o regula cu un nr de km. Eu m-am bazat cand am spus 30 000 pe experienta mea anterioara.
  8. deci, am un 520d - 163 cp, E60 cutie automata si filtru de particule. 80% din timp merg cu masina prin oras. Ma intereseaza sa-i fac un chiptuning si masina sa functioneze ok si sa nu se infunde filtrul de particule. Cand am cumparat masina in ian 2007 am comandat la AcSchniter un power box care a costat 2000 eur din cate imi amintesc. Dupa ce a fost montat si am rulat 15 000 km au inceput problemele - cand ajungeam la 4000 ture nu mai sarea in treapta superioara de viteza, pur si simplu se ~~bloca~~ cutia. la service BMW mi-au spus oamenii ca este infundat filtrul de particule, l-au curatat si a mers 2000 km dupa care s-a repetat bucuria. Iar curatat, iar mers 3-4000 km iar infundat filtrul. Intre timp am schimbat si un debitmetru. Am cedat cu nervii, am dat jos ~~cutia~~ de la Schnitzer si le-am dat-o inapoi. Mi-au returnat banii si mi-au spus (scris) ca datorita faptului ca rulez foarte mult in oras si ca la noi probabil combustibilul nu este de cea mai buna calitate - produsul lor nu functioneaza. Intre timp masina e iesit din garantie si mi-as pune un chip cu care sa nu am problemele care le-am avut cu Schnitzer. (de preferinta nici alte probleme) Inainte vreme am avut un E39 520 diesel si cand masina avea 136 000 km i-am pus un chiptuning de la Aspad (upsolute - ceva austriac) si aceasta masina are acum 420.000 km si functoneaza impecabil - dar nu avea filtru de particule - si in urma chiptuningului la acelerare brusca lasa un nor de fum.... Am sunat la Aspad ( au site) si am intrebat daca softul lor functioneaza si la masini cu filtru de particule. Omul a cerut timp sa se documenteze si nu m-a mai sunat innapoi ))) Are cineva?....ce soft?...cum merge?...vreau o firma, cu factura...nu gigel in parcare
  9. Salut, exista cineva printre noi care are o masina diesel cu cutie automata, filtru de particule si care are chiptuning, Pentru mine este important sa aiba minim 30 000 km rulati cu chip modificat si care sa ne spuna cum functioneaza masina. As vrea si eu sa-mi pun si d-aia intreb.
  10. BMW R 1150 Rockster, 2005, 27000km E excelent si de oras si merge si touring. Nu-i foarte puternic dar manevrabil, comod, frumos si iti da un puternic sentiment de siguranta.....e BMW <_<
  11. Pentru o motocicleta BMW R1150R Rockster cu serie sasiu ZJ50444 am nevoie de urmatoarele piese. Ai codurile atasate: 01 FRONT PANEL CARRIER, LEFTWS-ALU 146637672691 01 FRONT PANEL CARRIER,RIGHTWS-ALU 146637672692 07 GROMMET 316112328784 09 INSTRUMENT COVER ORANGE 146637672696 14 HOUSING LOWER PART 162117654350 06 TURN INDICATOR HOLDERSCHWARZ 263232306484 Te rog frumos da-mi pret pt fiecare, termen de livrare, conditii de colaborare si modalitate de plata.
  12. Prinde bine.....cred ca o sa-mi fie de folos Multam fain!
  13. Multumesc, Maestre.....pot sa te ating?:twoup: Sa traiasca Tibi si sa-i infloreasca service-ul da cum se poate vedea eu sunt din Cluj .....da un manual de reparatii nu ai sa mi-l dai asa DIRECT:)
  14. Salut, Sunt de curand posesorul unui motor BMW R 1150 Rockster si m-ar ajuta daca aveti careva cu manual de service si intretinere. Ma intereseaza in special reglarea supapelor si a injectiei....motoru are 22000km ..;sunt deschis la sfaturi de la posesori si oameni cu experienta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.