Jump to content

florin02

Members
  • Posts

    111
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Contact Methods

  • Yahoo
    florin02

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i coupe

florin02's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. verifica bushonul de la ulei sa fie inchis corect iar joja pt verificat nivelul de ulei sa fie bine infipta. daca intra aer p`acolo... nu mai merge rotund motorul... Exact aceleasi simtome le-am avut si eu si mi-a demonstrat un mecanic faza asta.
  2. semnalizarea.... :twoup: n-are nici o legatura cu faruri sau semnalizari, mai ales ca la faruri conditionarea de avertizare acustica implica limitator usa stanga inchis= usa deschisa... luni am sa-i fac o diagnoza sa vad ce zice calculatorul.... o idee buna bafta si spune apoi ce s-a descoperit asa am sa fac :)
  3. semnalizarea.... :twoup: n-are nici o legatura cu faruri sau semnalizari, mai ales ca la faruri conditionarea de avertizare acustica implica limitator usa stanga inchis= usa deschisa... luni am sa-i fac o diagnoza sa vad ce zice calculatorul....
  4. S-a manifestat si inainte... dar nu chiar asa... am mai patit sa dau la cheie si sa nu se intample nimic ca la urmatoarea cheie sa porneasca fara probleme. Diferenta este ca... dupa ce am instalat filtrul, masina fiind pe cric, cand dadeam la cheie se auzea un sunet gen "clank... clank... :twoup: " iar dupa ce luam contactu .. 5 beep-uri in timp ce in rest la rotirea cheii in afara de lumini in bord nu se auzea nici un sunet... nimic iar inainte nu beep-uia deloc in bord... (sper sa intelegeti)
  5. Deci... Am ajuns acasa fara probleme... Nici o scurgere nici o scanteie ... No boom! Lipitura am facut-o cu filtrul dat jos sunt doar 4 coliere si o piulita de desfacut! Si in nici un caz nu sunt camikaze sa merg cu ea asa dak nu sunt 150% sigur ca l-am lipit bine! Cat despre faruri... Sa fim seriosi nu sunt chiar atat de inapt sa nu stiu ce e aia! In continuare face probleme la pornire in sensul ca rotesc cheia si nu se intampla nimic = probleme electromotor sau ceva (dar asta doar cate-o data)... Si in continuare beep-aie cand iau contactu'
  6. Cred ca vrea sa se urce pe un elevator/ rampa sa -ti arate ca nu ai astupat gaura aia bine si pierde presiune sau ca ai atins si altceva....Vreo sonda ceva...Incerc sa ghicesc Asta cu lipitul filtrului de benzina este ceva nou...Eu stiam ca numai cele de aer se mai spala dar invatam... Bafta N-am avut icotro cu lipitu... sunt la mare si n-am aici unde sa caut filtru mai ales ca maine tre sa plec... cat de lovit altceva... nu e cazul... m-am bagat sub ea si am inspectat tot ce e in zona... iar urma de pe bordura n-avea decat aluminiul d p filtru... In mers merge bine, iar dak ar scapa presiune, ar lasa si vre-o picatura de benzina ... dar nu... no way... ma gandesc ca nu cumva sa fie ceva in legatura cu starterul....
  7. ok... situatia e cam asa... mi-am atins intr-o bordura filtrul de benzina :twoup: . O gaura cam de marimea unui bob de piper. Dau jos filtrul, aplic poxipol si astup gaura, pun filtru la loc, dau la cheie... evident ca porneste putin si se opreste. Bunnnn.... iau contactu` si dau sa pornesc iar.... pauza. Se auzea doar un zgomot "clank... clank... clank..." pricepeti voi.... am crezut ca-i bateria.... nope... O imping si porneste. DAR .. cand iau contactu la cateva secunde se aude din bord de undeva o avertizare sonora... 5 beep-uri. Aparent motorul merge la fel ca inainte dar tot beep-aie cand iau contactu... Stie cineva care e buba? Ce vrea d la mine?...
  8. Am si eu o intrebare... vreau sa-mi vopsesc plasticele din consola respectiv la schimbator si frana de mana si nu stiu daca se poate si daca da cum si cu ce? Problema e ca original, plasticul, e acoperit cu un fel de vopsea cauciucata care se ia foarte usor ( cel putin in cazul meu :twoup: ) please helppp :)
  9. Bine gandit !!! looool :twoup:....asta se numeste frustare... :) daca tu crezi ca un c.u.r. taiat aruncat pe o masina sedan ofera exclusivitate...ce sa zic, mai bine un tuning cu fibra stil 4tuning :( nu prietene... aia nu e frustrare... e mandrie.... fa diferenta....! Duminica pe 25.04 , ne vedem la Macro-Mall in parcare , e intrunire BMW - Bv >>> la ora 16:00 , te asteptam !! te deranjeaza punctul meu de vedere?... n-ai decat... nu ma impresionezi..... iar polemica asta chiar nu-si are rostul pana la urma... din cate imi aduc aminte suntem posesori a unui brand f bun care ne uneste mai presus decat ne dezbina datorita modelelor ce le detinem.... asa ca hai sa ne pastram fiecare parerea pt ca oricum nici o data nu o sa ne convingem reciproc ca ceea ce credem noi sau ceea ce ne place va trebui sa convina si celuilalt si hai sa ne bucuram de placerea care o confera un BMW pe asfalt.... Deci ne vedem Duminca la Macro - Mall la ora 16:00 la intrunire ? Cat despre "neposesorii" de Compactui , nu te mai deranja sa le raspunzi provocarilor ... nu are rost !! Ai perfecta dreptate... n-are rost... asa ca ne vedem la intrunire :)
  10. Bine gandit !!! looool :)....asta se numeste frustare... :) daca tu crezi ca un c.u.r. taiat aruncat pe o masina sedan ofera exclusivitate...ce sa zic, mai bine un tuning cu fibra stil 4tuning :twoup: nu prietene... aia nu e frustrare... e mandrie.... fa diferenta....! Duminica pe 25.04 , ne vedem la Macro-Mall in parcare , e intrunire BMW - Bv >>> la ora 16:00 , te asteptam !! te deranjeaza punctul meu de vedere?... n-ai decat... nu ma impresionezi..... iar polemica asta chiar nu-si are rostul pana la urma... din cate imi aduc aminte suntem posesori a unui brand f bun care ne uneste mai presus decat ne dezbina datorita modelelor ce le detinem.... asa ca hai sa ne pastram fiecare parerea pt ca oricum nici o data nu o sa ne convingem reciproc ca ceea ce credem noi sau ceea ce ne place va trebui sa convina si celuilalt si hai sa ne bucuram de placerea care o confera un BMW pe asfalt....
  11. looool :)....asta se numeste frustare... :) daca tu crezi ca un c.u.r. taiat aruncat pe o masina sedan ofera exclusivitate...ce sa zic, mai bine un tuning cu fibra stil 4tuning :twoup: nu prietene... aia nu e frustrare... e mandrie.... fa diferenta....!
  12. "Nu exista frumos sau urat decat in ochii celui ce priveste" .... eu unul mi-am luat compactu` din intamplare. Mi l-a recomandat cineva, l-am vazut, mi-a placut si cu asta .... basta. Nu ma intereseaza parerea celor ce nu agreaza modelul. Nu-i pune nimeni sa se uite la mine pe asfalt si nici nu-i obliga nimeni sa o cumpere. Sincer imi place faptul ca este "altfel", se simte excelent pe sosea si asta este tot ce conteaza. Prima mea masina a fost o Lada 1500... si mi-a placut fantastic de mult.... m-a inervat la culme de nenumarate ori, m-a lasat in mijlocu drumului, inconfortabila, nesigura, dar mi-a placut si eram mandru de ea indiferent de cat de mult radea lumea de cele doua dungi rosii pe care i le trasasem eu pe ea (racing :) ). Asa ca oricare ar avea ceva impotriva.... n-are decat. Noi restul care imparim gustul pentru Compact o vom face in continuare.
  13. Prezent , oricum nu stiu daca sunt 5 bucati in brasov , ma refer la oamenii care sunt activi pe forumuri sau la eventuale/intaliniri , eu am vazut maxim 5 in bv si fac 50-70 km pe zi in bv , mai ales in oras , e unu foarte tare roshu , da e al unei domane mai in varsta , mai e unu asemanator cu al meu da e de vanzare la "ceasu rau" .... restu nu sunt persoane cu care sa poti face o intrunire , sau sa discuti despre masini. Din pacate nu suntem multi !! :twoup: Oricum eu ies la intrunirile BMV Club-Bv , intrunire care are loc o data la max 2 saptamani , duminica la macro-mall pe la ora 16.00.Sunt singurul cu compact E46 ,iar la intrunire sunt 15-20 e masini.Daca vrei sa te alaturi , intra la sectiunea Intalniri /Evenimente si ai acolo "Intruniri Brasov" iar acolo poti vedea cand se intanesc pasionatii de BMW in Bv , oricum locatia e nescimbata de anu trecut "Macro-Mal" Duminca ! Tinem Legatura !! Sper ca in limita timpului... sa nu mai fii singurul compact la intruniri :)
  14. Am observat ca in Brasov sunt din ce in ce mai multe compacturi E46 :) , daca vre-unul din detinatorii din Brasov sunteti pe site.... postati sau trimiteti un PM... hai sa vedem cati suntem....
  15. Traducere fragment ..... A de venit cerinta standard, precum si necesitate functionala, carterul sa aibe sistem de ventilatie. Acesta trebuie sa pastreze in carter o presiune usor mai scazuta decat cea atmosferica si sa recicleze gazele "scapate" (blow-by) trimitandu-le inapoi in admisie. Totusi datorita circulatiei permanente de ulei din interiorul motorului, corelat cu miscarea la turatii mari a arborelui cotit, o "ceata" de ulei este transmisa de asemenea prin supapa carter (PCV) in admisie. De acolo uleiul este ars in timpul combustiei sau se depune pe galeria de admisie, determinand,in timp, o depunere de reziduu pe traseul admisiei. Din aceste motive multi producatori de motoare au ales sa inlocuiasca supapa carter (PCV) cu un sistem "separator de ulei + filtru carter" (oil catch and breather) care ventileaza si evacueaza gazele "scapate" (blow-by) direct in atmosfera retinand uleiul intr-un recipient mic sau reintroducandu-l in baia de ulei. traducerea si adaptarea ..... eu... asa ca daca nu e foarte corect si coerent... sa nu ma injurati prea tare... :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.