Sa o stapanesti sanatos! Care a fost pretul de achizitie? As zice asa la prima vedere in jur de 18k?!
As mai verifica asa:
- garnituri filtru ulei (sunt 2 bucati, usor de schimbat)
- pompa de inalte (HPFP) daca nu ma insel e aceeasi ca la N54 unde crapa
- sistemul de valvetronic (exista un piston care baga ulei si de multe ori acesta se infunda cu diferite depuneri)
- cureaua si rolele de accesorii (asta e evident da am zis sa o trec totusi)
- pompa de apa care se schimba la aprox 90k km daca mai tin bine minte
- mickey mouse flange (https://www.fcpeuro.com/products/bmw-aluminum-coolant-hose-flange-rein-chc0609)
- curatat supapele de depuneri de carbon, cum a recomandat si bogdanx
- vis a vis de bujii eu as merge pe OE, daca vrei doar un stage 1. Daca totusi vrei sa faci upgrade, cele de m3/4
Cam atat din cap. O sa inveti multe despre BMW, piese si mecanici (daca nu iti faci tu singur lucrarile) cu acest motor