Jump to content

MisterClau

Members
  • Posts

    155
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/clau.maan

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mureș
  • Interests
    Cars, Music, Movies, IT

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 320d '05 & BMW E34 520i '95

MisterClau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Merci pentru rĂŁspuns. :frantics:
  2. ) Nu mai ĂŽnțeleg nimic. Poate ca același zgomot la unul sĂŁ fie din volant iar la altul din rulmentul de presiune? Sigur nu mai avea și alte simptome? P.S. MĂŁ rog sĂŁ fie doar rulmentul... intenționez zilele astea sĂŁ o duc la un mecanic sĂŁ o desfacĂŁ și sĂŁ verificĂŁm, dacĂŁ e și volantul ĂŽl schimb, deși cu monetarul nu stau prea bine perioada asta...dacĂŁ e doar rulmentul schimb kitul de ambreiaj...și gata!
  3. Salutare! Am citit integral postul și cred cĂŁ an aceeași problemĂŁ la E90-ul meu din 2005... Respectiv rulmentul de presiune. Atașez alĂŁturat un video propriu ĂŽn speranța confirmĂŁrii cĂŁ este acel rulment. Nu mi se pare cĂŁ vibreazĂŁ mașina la plecare iar ĂŽn mers nici nu prea se mai aude acest zgomot, sau cel puțin nu ĂŽmi dau eu seama. Ce spuneți?
  4. Salut Dan... am si eu nevoie de un pret pentru kit ambreiaj BMW E34- 520i, cilindrata 1991, fabricatie '95. Cred ca asta e nr. piesei 21211223545 ... daca iti trebuie seria de sasiu anunta-ma!
  5. Important e ca nu imi mai face probleme... si acum cum am ceva dificultati cu banii(de fapt...cine n'are?) mai aman controlul planificat de la service.
  6. Am pornit'o si azi dimineata ...si nu mai face ca ieri. :) Am controlat totusi furtunasele alea si tot ... si observasem unul putin crapat la imbinarea cu un cot ce vine de la filtru de aer. L'am "pansat" putin pana ajung azi sau maine sa imi cumpar unul. Dar, important e ca nu imi mai face figuri :) .... momentan :twoup:
  7. Merci pentru raspunsuri, dar ciudat! Cand am ajuns in seara asta la intalnirea ad-hoc din copou am realizat ca nu mai vibra, si apoi iar la intoarcere nu am mai avut probleme cu trepidatul. E posibil din cauza unei gropi ceva sa se fi "asezat" fisele pe acolo?? In fine, trebuie sa o duc la un service sa vad care'i treaba exact.
  8. da faza cu tremuratu e probabil ca nu merge in 6 si probabil cand te brusca incepea sa mearga in 6 un timp scurt ... am auzit de multe ori oameni care au spalat motoru si sa dus cate o fisa ... scoate cate o fisa pe rand si vezi daca e mai rau o bagi inapoi si o iei pe cealanta sa vezi care cilindru nu merge.....daca ai scos o fisa si nu face nici un gest de akolo e... si cu fisele astea care'i treaba? si la ce pret sa ma astept?
  9. Salut. Am un E34 520i din '95 iar in urma cu 2 zile mi'am spalat motorul cu un pulverizator, apa si un sampon nu prea spumant. "Operatia" a constat in pulverizare sampon dupa care pulverizare apa(atentie doar pulverizare, nu jet, nu furtun, nu galeti cu apa). Toate acestea la suprafata ... am invelit electormotorul si alte chestii, mufe care mi se pareau mie suspecte ca transmit electricitate,nu am scos capac motor, nu am bagat mainile pe dedesupt sa scot sau sa rup ceva. Astazi dimineata, surpriza. Mi'a pornit la prima cheie, dar greu, dupa 3-4 secunde cand eram gata sa renunt a luat'o dar parca se ridica din morti turometrul ... mi'a stat 5 sec la relanti in 800 turatii dupa care a scazut pana in 600 si apoi a inceput sa termure. Acceleram pana in 2000 ,se oprea din tremurat, cum luam piciorul de pe acceleratie, iar tremura. Asa mi s'a intamplat si la semafoare, iar apoi mai simteam o chestie ... cand eram cu 30 km la ora si in a 3'a ma brusca nitele pana ii crestea turatia. Iar de la ora 12 pana la ora 15:30 cand i'am dat din nou o cheie a stat in soare si fenomenul nu a disparut. Scuzati povestea dar am vrut sa fiu cat mai explicit... Daca ma puteti ajuta cu o parere v'as fi foarte recunoascator.
  10. Foarte interesanta cartea de detailing! Nu'mi pot lua ochii de pe ea... citesc si nu ma mai pot opri. Interesanta povestea si mai ales explicatiile privind imbatranirea aspectului atat exterior cat si interior. O "unealta" care trebuie avuta la indemana. P.S. Astazi am vazut ca o aveam primita, dar a fost trimisa imediat. Multumesc domnule Cristian Pop si ca sa raspund la intrebarea dvs, cea mai mare frustrare in legatura cu ingrijirea cosmetica a masinii mele este vopseaua: decontaminare/curatare si protectie. P.S. 2: Parerea mea... Daca doriti cateva hint'uri despre cum sa va ingrijiti masina preferata cere'ti acest manual. Merita :twoup:
  11. Buna ... posesor de E34 520i din '95. Cap cilindrica 1991, 150 Hp, consum mediu benzina oras - 12/100 km(in max 3000 turatii), consum mediu extern 7-9/100 km. Masina o am luata din Italia cu instalatie GPL(Landi Renzo montata acolo, ceea ce e f avantajos in conditiile in care masina am luat'o cu 2700 euro acum 5 ani), nu se compara cu instalatiile din Romania. Nu am avut nici o problema ... este foarte silentioasa si pe benzina si pe gaz. Nu am avut unde sa-i dau mai mult de 180 ca ii dadeam. Ce altceva sa va mai zic? ... Mai intrebati-ma si voi de nelamuriri... Abia acum am observat postul
  12. S'a rezolvat ... era colectorul si regulatorul de vina. Ciao
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.