Jump to content

driverX

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320i 1993

driverX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Imi atarna mai multe pe acolo. Trebuie sa ma uit in weekend. Multumesc mult!
  2. Suntem in 2014 - problema persista - nu e chiar asa de frecventa ... Au aparut si altele insa - e totusi o masina de peste 20 de ani.
  3. Ai rezolvat? Scuze - iti afisa cumva temperatura -37 grade cand senzorul era defect sau deconectat ? Ca mie imi afiseaza asa ceva (sigur ca e iarna dar nici chiar asa, rar e sub 0 afara) si nu stiu de unde sa incep... Pe unde e senzorul de temperatura? Multumesc...
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, nu ma asteptam atat de repede... Incerc sa ajung maine seara in garaj si verific. Daca e de schimbat ceva... sunt ok ... stiti pe cineva dispus? In coditiile date nu ma pot misca de pe loc. Nu m-am suparat Dane dar a fost singura mea zi libera si am alergat prin oras (mai am si un Golf4). Si eu sunt pentru "schimbat pistoane si restul..."- ca e mai sigur (cu ambreiajul mai merge da' cu frana nu e de glumit). Daca va fi dulce ... va fi mai dulce intr-adevar, dupa ce rezolv cu ambreiajul caut un service si rezolv si cu lichidul de racire (ai dreptate <_< -scuze- nu e frigider). Daca Adrian imi poate sugera de pe unde in Bucuresti cumpara piese ar fi super, nu am mai avut nevoie pana acum de ceva la masina asta decat de anvelope si consumabile si o am de ceva timp (~7 ani >50.000 km maj. pe afara)... Sau tot setul cum sugereaza Tomado - sunt ok cu sugestia. Si ai dreptate Tomado nu scade complet ("...Daca actionand frana scade pana se goleste..") Daca stii de unde pot lua tot setul, ajung saptamana asta si il iau - sa fiu pregatit. Caut in continuare pe cineva cu timp sa ajunga pana la masina. Eventual in weekend - daca imi gaseste si setul sau pistonas ar fi super - le achit char daca nu va fi nevoie dupa aia. Vor ramane in stoc ... pentru cand va fi nevoie (batrana Doamna are ceva anisori e din '93 - sigur va fi nevoie mai devreme sau mai tarziu)... Masina e in zona Sos. Stefanesti (aproape de Centura, pasajul de la iesire din Buc.) si e parking subteran. Nu am cum sa o tractez afara prin culoarele parking-ului... Incerc sa ajung maine seara acolo si va voi spune ce gasesc. Daca e uscat totul voi incerca sa "pedalez" sa vad daca apare ceva. Cand am facut pozele, dupa mai multe "pedale" picura ceva (se vede in poza facuta pe dedesubt). Nu am fost inspirat sa gust. In alta zi, cand am adaugat lichid de frana nu mai picura insa era umed in parking totul (prin jur) si nu am reusit sa clarific daca mai curgea - nu am vazut picaturi cat am stat la masina. Dar am auzit acel fasait la pedala de frana (s-o fi "golit" circuitul? era stanca). Va spun ce mai gasesc daca -sper sa ajung- maine... Multumesc mult -again- pentru raspunsuri... adevarati colegi de club... Paul B.
  5. Salutari - caut o solutie (E36, benzinar de 1991 din '93) : am ramas fara ambreiaj si imi curge si ceva lichid. Masina sta de ceva timp in garaj si credeam ca e lichid de racire dupa locul unde baltea. Dar la incercarea de a misca masina am constatat ca ambreiajul e mort - flasc si enervant de inutil. La rece, pot sa bag in viteze (si pot sa pornesc - in principiu - atat doar ca sunt incadrat in parcare, riscant). Dar cu motorul pornit, frana e ca stanca iar abreiajul e ca buretele. Am adaugat ceva lichid de frana (DOT4) cam jumatate de flacon. A disparut dupa cateva minute. Cred ca a si curs, nu imi dau inca seama (tot cimentul din parcare a fost ud in zilele acelea, nu numai de la mine). Daca e sa curga, nu curge imediat (am stat ceva minute si nu am vazut nimic). Am atasat si poze... Am ceva suspiciuni poate pistonul sau garnituri pe circuitul de frana / ambreiaj - dar nu pot sa ma misc cu masina - caut pe cineva dispus sa se deplaseze... Macar sa reusesc sa ajung intr-un service cu ea... Inca ceva, cand pedalez frana aud un fasait destul de puternic ... parca as calca o minge sparta. Nu am nimic ud in interior si picuratul era de undeva cam din dreptul radiatorului -se vede in poze. Cine ma ajuta?
  6. Baieti, poate ma ajutati cu niste informatii... O mare poveste de dragoste... Am o pisicuta ce m-a slujit cativa ani buni dincolo de hotare si nu am abandonat-o la intoarcerea in tara -am venit cu ea ca turistu'. Nu am putut s-o inmatriculez cu taxele 'de trista amintire" si nu m-a lasat sufletul s-o vand pentru piese. Anul trecut am radiat-o din Italia (de unde me intorsesem plin de patriotism in Romania) din ratiuni de taxe si impozite (italienii nu glumesc cand e vorba impozite). Deci acum e "apatrida" ca sa zic asa. Intrebarea este daca sa incerc sa o inmatriculez (am contractul de vanzare-cumparare sunt proprietarul ei in continuare in actele italiene) in Romania, ma intreaba cum / cand am intrat in tara ? Ce acte cer cei de la financiar cand o inscriu ca bun impozabil? Ma intreaba cand am intrat in tara si cum? Nu am schimbat proprietarul nu am cumparat-o .. a fost a mea ani buni si acolo... Stiti de ce acte e nevoie sa o inscriu? (Certificat de proprietate tradus? legalizat? Cartea masinii?) . Este o pisicuta din '93 as putea sa o vand pentru piese dar ma doare sufletul numai cand ma gandesc... Va multumesc mult...
  7. Cand e / pare sa fie mai convenabil de inmatriculat un euro1 de 1991 cm2 din '93 ... acum sau dupa 01-10-2007 ? Apropos - taxele vamale & celelalte.. se pot plati in Bucuresti sau e °musai° la intrarea in vama? Nu mai vreau sa ies din tara cu masina... Stie cineva? Multam fain...
  8. Crisjohn ai o referinta te rog ? de unde ai stirea asta? Pisica mea asteapa inmatricularea asta de cateva luni.... Sunt proprietar, am masina acasa - e bunul meu - si legea imi interzice sa il folosesc (in acelasi timp, o nenorocire de Olcit din acelasi an, fara Euro e ok...daca imi fac RAR-ul... :blink: ceea ce nu ma mai atrage demult, conduc un Golf4 acum)... Asteptam sa vina 1 Ian. sa o pot inmatricula dar cand vad ca trebuie sa o rascumpar (1993, 1991 cm2, euro1) de fapt sa dau Guvernului (nu cred ca e interesul statului aici, cati romani au cerut taxa asta?) mai mult decat am dat pe ea cand am luat-o! mi se taie respiratia (si asta nu de la gazele camioanelor, autobuzelor si motocicletelor din trafic - ce Euro sau $ or fi avand astea?)... si mi se umezesc ochii... Masina asta m-a slujit cativa ani toata Europa ... numai in Romania nu e buna ! (scuzati.... Romania - ma luase curentul aderarii - oricat ar adera-o unii sau altii.. inca nu e Europa). Da-mi si mie o speranta...
  9. Toate bune va urez, poate ma ajutati cu un sfat, o idee... De un timp mi se intampla ceva ciudat, in timpul mersului, brusc aparatele de bord se comporta ca si cum s-ar "reseta"...(se aprind simultan ca in momentul pornirii, dupa cateva secunde...se reaprind toate...ca la testul de pornire...) apoi revin la normal, in sensul ca ce nu era aprins (senzorii de ulei, baterie frana de mana etc. nivelul de combustibil) se stinge, acele indicatoarelor revin la valorile corespunzatoare de mers -dupa ce ajunsesera la zero- etc. De cateva ori acele mi-au ramas bocate exact la valorile din mers, fara sa se mai miste! Opresc motorul si respectiv decuplez instalatia electrica, rasucesc cheia si - in general - revin la normal, ca dupa un timp...fenomenul sa se repete. Aveti idee ce se intampla? Este serie 3 din '93 - 320i. Va multumesc...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.