Jump to content

Misaru

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piatra Neamt

Previous Fields

  • Masina
    E61

Recent Profile Visitors

1709 profile views

Misaru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat integral. Multumesc ofertantilor. Se poate inchide postul.
  2. SH nu, multumesc. Curelele oricum costa de noi tot pe-acolo. Mai astept oferte. Merci
  3. Se pare ca trebuie sa schimb si cureaua de AC si cea transmisie. Astept pret si pentru acestea 2. Multumesc.
  4. Cumpar fulie motor pentru e60/e61 525d 2004. Doresc factura. Astept oferte pe PM. Merci
  5. Cred ca ma refer la geometrie :bigyellowgrin: ... Sincer, nu prea imi dau seama care ar fi diferenta dintre geometrie si directie; banuiesc ca directia implica si unghiurile in plan vertical iar geometria numai alinierea rotilor ??? Daca e vorba de mecanica ma prosteste orice "meserias" :scratchchin: Merci pt raspunsuri; o sa fac si directia si geometria
  6. Sautare. Am schimbat azi bratele inferioare fata stanga si drepta (spre fata si spre spate). Cineva mi-a suflat ca ar trebui sa fac diretia, dar cel care mi-a facut manopera mi-a spus ca nu trebuie, ca aceste operatiuni nu influenteaza directia. Stie cineva sigur daca trebuie sau nu facuta? Thanks anticipat!
  7. De obicei patesc asa cand se activeaza functia "windou trap". Trebuie resetata si apoi se va inchide normal. De fapt ai aici expicatii postate in ate topicuri: "problema este simpla acum daca nu ma insel iti si zic cum se face : deschizi geamul pana jos apoi mentii 5 secunde butonul apasat , apoi inchizi geamul , cand s-a inchis mentii apasat butonul apasat 5 secunde si ar trebui sa dispara , daca nu faci invers .... opresti si pornesti motorul si gata ! sau fa asa:) Unfortunately, a very common problem on the E60. Try getting each window to go up and down with the one touch function. One (or more) will stop before going completely up or down. For that window, start in either the fully opened or closed position. Hold the button (don't release) until the window is all the way up (or down)--and hold for 5 more seconds. Then reverse direction with the same procedure. This will reinitialize the window anti trap function. "
  8. Scuze pentru postare. Datorita faptului ca aveam selectat "display mode -outliune", mi s-a parut ca nu sunt saritori in ajutor .... Mi se parea mie ceva neregula .... :twoup: Apropo de posturi gresite: cine ma lumineaza cum se sterge o postare. De tot. Multam!
  9. Intri in Menu/I/Vehicle setings/RPA. Cu masina oprita, la ralanti, dai click pe "set tyre presure", dupa care pornesti si conduci (de preferat pe drum drept, fara denivelari). Dupa un timp iti va aparea la status: "RPA active" Spor
  10. Poti sa-ti faci o idee aici: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2010-...r-Tyre-Test.htm Ai sa vezi ca sunt mai multe categorii de teste. In functie de dimensiunea jantei, "podiumul" castigatorilor se schimba. E bine sa citesti si review-urile utilizatorilor, la fiecare tip de pneu. Spor la studiu!
  11. ok. Multumesc pentru promptitudine :twoup:
  12. Asta am inteles. Problema este ca telecomanda cheii vechi nu functioneaza, iar cheia noua nu este acceptata de masina (cand o introduc in contact imi apare indicator o cheie barata, banuiesc ca asta este indicatia pentru o cheie care nu este initializata, sau nu?). Si atunci ca sa o pot initializa trebuie sa o fac imediat dupa prima cheie care, dupa cum am spus, nu comunica cu masina (ori este ea defecta, ori modulul receptor al masinii- nimeni nu a putut sa-mi spuna). Si astfel ma invart in jurul cozii. Imi ramane alta varianta inafara de cea de a taia ambele chei si sa inlocuiesc placile electronice intre ele? Merci.
  13. Buuun! Am comandat cheie noua in reprezentanta -651 lei + bacsisul lor de 60 lei (pret pt citirea cheii in vederea efectuarii comenzii :) ). La cheia veche nu-mi fuctioneaza inchiderea centralizata si celelalte functii. Acum problema este ca, pentru a initilaliza cheia noua, trebuie sa reinitializez mai intai cheia veche (caci la cea noua mi-o indica blocata, in bord ). Dar se pare ca, cheia veche nu vrea sa comunice defel cu masina (cu ceva timp in urma am scapat-o jos si cam tot pe atunci a inceput sa-mi faca problemele de functionare). Intrebari: 1- Cum fac s-o initializez pe cea noua fara sa ma folosesc de cheia veche? Este vreo procedura anume, sau musai trebuie sa fie functionala o cheie veche, caci daca e asa am sfeclit-o. 2- Varianta de rezerva, dar vreau o parere din partea celor care au mai facut operatii de genul acesta: sa tai si cheia noua si cea veche, sa inlocuiesc placile intre ele (in ideea in care placa cea veche este defecta), s-o pun pe cea noua pe cheia veche si sa vad daca functioneaza (si uite asa raman tot cu carcasa veche :twoup: ). Credeti ca e ok, sau pot aparea probleme? Multumesc pentru ajutor.
  14. Eu mi-am schimbat placutele pe fata acum 2 luni, cu tot cu discuri. Am luat EBC, greenstuff cu discuri standard, in ideea ca voi mai reduce negreata care o lasa le jante si ca vor tine mai mult, asa cum le lauda importatorii. Am deja vreo 1500 km si cred ca pot spune ca parca se simte o usoara reducere a prafului de pe jante si parca e mai fin, nu asa de nisipos ca cel de dinainte. In schimb este evident ca masina franeaza mult mai bine decat inainte, iar scartaitul, care la placutele de dinainte ma scotea din sarite, acum nici macar nu si-a facut simtita prezenta. Mai ramane de vazut cati km ma vor tine aceste placute.
  15. Intrebare pt cunoscatori: pot evita sa cumpar o cheie noua de la reprezentanta daca iau o cheie SH de pe alta masina (e60) (bineinteles, fara s-o fur :twoup: ), sa o reinitializez pe masina mea (E61), dupa ce in prealabil ii fac transferul cipului pe o cheie noua luata de pe e-bay?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.