Jump to content

cristachecoco

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    cocora_cristi

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 D

cristachecoco's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. paravant stergator pe partea soferului......? 520 d din 2000 E39 un pret daca ai..... multumesc!
  2. nu te supara ai magazin ? sau le iei pe persoana fizica ? ma gandesc la garantie, de calitate........sti unele mai sunt facute pe la turci si cand le vezi te juri ca sunt originale dar nu tin la tavaleala. multumesc! am nevoie de brat cu cap de bara dreapta fata bieleta antiruliu dreapta fata si electroventilator E 39 cu 4 pini bmw 520 d din 2000 GU42376 ma duc sa caut codurile si revin
  3. buna! - electroventilator clima E 39, din 2000 - NU PORNESTE ( un pret te rog) GU42376 SI Furtunul ala gros este umed posibil sa piarda freon pe acolo ?
  4. ELECTROVENTILATOR CLIMA PENTRU 520 D din 2000

    si un pret daca se poate

    multumesc!

  5. scuze dar 520 d din 2000 am inteles ca nu are pompa de motorina sub scaun, numai pompa din rezervor. La mine cand pun contactul se aude intradevar un huruit ca de turbina dar mi sa spus ca e motorasul de pompa apa de la webasto. si porneste singur enervant de des. Am bagat 30 de litri si de 5 zile porneste...........o s-o tin cu 30 de litri vre-o 2 saptamani si daca merge o las sa se goleasca rezervorul sa vedem la ce cantitate nu mai porneste si trage aer. daca e asa inseamna ca e pompa din rezervor care nu mai face fata. la mine toate au inceput dupa ce am facu de doua ori pana PROSTULUI. o fi tras mizerie de pe fundul rezervorului.
  6. Iar a aparut aceasi problema,am pus valva unisens intre filtru si pompa de injectie deci motorina nu se mai duce in rezervor ,dimineata nu am mai gasit aer pe instalatie dar pompa este dezamorsata adica are aer in ea si tot nu porneste . Concluzia e ca pompa se dezamorseaza nu stiu pe unde dar trebuie sa aiba niste garnituri pe undeva .Daca buba ar fi intre pompa de injectie si injectoare ar da un senm ca vrea sa porneasca macar in celelalte,ca doar nu toate tevile prind aer. mai ales ca dupa ce porneste toata ziua merge perfect.
  7. eu am av probleme exact ca tine insa s-a dovedid ca imi era infundat filtrul de motorina. Pe ce dadeam eu banii la revizii nush dar sigur filtrul de combustibil nu mi l-au schimbat niciodata pana m-am apucat eu de lucru. Doar ca mie nu imi mergea ok nici dupa ce reuseam sa o pornesc, avea momente cand se plafona sau simteam ca ceva imi taie puterea. Am schimbat filtrul si surpriza totul a mers perf. Sa verifici si dopuletul ala de pe filtru(poate sa fie dusa si garnitura aia si sa primesti aer). La fel se vedea si la min bule de aer pe furtunele ce merg de la filtru. Sper sa fie si la tine doar atat. Numai bine ok , o sa verific. Multumesc!
  8. Buna! Am un E39 din 2000 , 2000 diesel (520 D) Dimineata gasesc aer in furtunul de alimentare intre pompa de injectie si filtru de motorina.Si bine-nteles nu porneste. Ma poti ajuta cu un sfat . Am fost la BMW Filaret si n-au stiut ce sa faca am schimbat tot felul de piese aiurea si nici un rezultat.Poate fi de la Pompa de injectie? Pompa din rezervor aduce motorina la filtru , pompa sta are cumva vreo supapa care impiedica scurgerea motorinei in rezervor?. Dupa ce o pornesc toata ziua merge perfect ,dimineata gasesc iar aer in instalatie. pe test nu da nici o eroare. Multumesc! O zi buna!
  9. Si eu am aceiasi problema ,cum ai rezolvat-o ? dimineata gasesc aer in conducta de tur. pompa de alimentare din rezervor are vreo supapa care impiedica scurgerea motorinei in rezervor?
  10. Buna ! ai rezolvat cu aerul pe instalatie ?
  11. -care ar putea fi cauza pentru care pompa de injectie se depresurizeaza? -poate fi din cauza unui furtun de retur de la injector? -pompa de motorina din rezervor aduce motorina la filtru dar nu lucreaza la parametri normali....adica sa faca suficienta presiune -sau pur si simplu un colier slabit......
  12. scuze Da masina e diesel 520 D din 2000, cum se poate repara pompa de injectie? si unde? in caz ca nu mai tine presiune. Si daca stie cineva cat costa? :twoup:
  13. Buna! Am o problema care nu a putut fi rezolvata de mecanicii de la filaret...... Dimineata gasesc aer in instalatia de alimentare (in furtunele transparente care intra si ies din pompa de injectie) si nu pot porni masina -pana acum am schimbat piese fara nici un rezultat,motiv pentru care sunt in razboi cu cei de la Filaret. -Are cineva vre-o idee? multumesc!
  14. Mi-au furat stergatoarele........caut second hand... E39 multumesc!
  15. Gata s-a rezolvat......cu manutele mele.....am schimbat toate bujiile incandescente,bateria,....am dat jos aspiratia sa scot aerul din instalatie.......am verificat daca am curent la bujiile incandescente cand pun contactul,am pus o lampa cu un fir in capul bananei care vine in capul bujiei si celalalt la masa...am pus contactul si a stat aprinsa lampa cam 10 secunde.......am trecut mai departe...la scoaterea aerului din pompa de injectie ,asta a durat ceva pana mi-am dat seama ce tre sa fac.......am puns o pompa de sens sa nu se mai duca motorina in rezervor,am pus coliere peste tot unde am vazut ,le-am verificat pe cele vechi ,deasupra filtrului de motorina am desfacut capacul am sters bine cu o carpa curata sa nu traga aer din cauza unor pietricele sau din cauza mizeriei si cireasa de pe tort a fost cu amorsarea pompei........am desfacut furtunul de la intrarea in pompa de injectie.......am am dat la pompita de sens pana a iesit tot aerul de pe furtunul ce intra in pompa,,,,,,am schimbat furtunasele retur de la injectoare ca ereau fisurate ,cand am vrut sa le verific am ramas cu ele in mana.....s-au rupt.......si la sfarsit am slabit conductele de la injector cu o cheie de 17....si am dat la automat de vreo 7 ori pana a inceput sa curga motorina pe la conducta care intra in injectoare......... am strans bine ....iar cu un spray de pornire am dat pe la furtunul de la EGR.....la a treia incercare a pornit.....si de atunci merge ca noua.......intre timp am curatat EGR-ul am scos mizerie cu lingurita........iar acum parca are mai multa forta......inainte de abia plecam de pe loc cu viteza a 2 a acum gata e de bine.........am mai scos toate sigurantele pe rand si le-am pus la loc in caz de contact imperfect.....am dat jos aspiaratia de atatea ori incat acum o dau cu ochii inchisi....... :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.