Jump to content

hipnotyyk

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    hipnotyyk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ITALY

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 td

hipnotyyk's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut . Zilele trecute am fost la revizie si am constatat ca amortizoarele mele de pe fata sunt cam praf. Cum nu as vrea sa schimb ceva pe bucati m-am decis sa caut pe net una alta. Nu sunt mare cunoscator si as avea nevoie de o parere. Am gasit in Germania kit-ul asta : TA Technix Gewindefahrwerk Gasdruck für BMW E46 + 4 Domlager + Koppelstangen , nici eu nu inteleg mare lucru dar stiu ca e un kit complet ca cel din poza atasata . Eu am un e46 touring , 136 cv , cu jante 8 j , 17 , et 35 . Ce parere aveti de kit-ul asta . Costa 272 de euro transport http://s23.postimg.org/xjp8uai57/image.jpg
  2. Pana la urma am lasat un mecanic sa umble si am cheltuit mai mult decat jumate din masina dar sper sa merite. Adica dupa 6000 km merge ok si sper sa mearga inca 50 ooo asa. Concluza : Defectul care a dus la arderea chiulasei a fost radiatorul care raceste gazele. Mai precis exista o fisura intre cilindri pe un trec gazele si cilindru pe unde trece apa , si de acolo apa se ducea pe teava de esapament. S-a pierdut apa cate putin si cu timpul sa ajuns la momentul in care s-a ars chiulasa. Culmea e ca masina nu arata ca lipseste apa si nici plutitorul nu statea jos. Ma rog de acolo s-a ars cjiulasa si s- au dus doua buji. Pentru cei care ajung in Italia la un servis costurile sunt cam asa: - radiator racire gaze original de la bmw 550 euro - manopera extragere bujie rupta 290 euro - curatat si tarat injectoare(4) 140 euro - manopera schimbat garnitura chiulasa, rectificat , ulei , filtru de ulei , antigel , garnitura de chiulasa si alte maruntisuri de care nu imi aduc aminte - 1140 euro . Sa spunem ca garniturile si bujiile , uleiul si filtrele sa fi fost 300-400 euro restul a fost manopera. Totalul eundeva la 2000 de euro la care am adaugat filtrul vapori ulei cumparat tot de la bmw cu 60 de euro. Va doresc succces sa nu aveti asemenea probleme.
  3. Scoti casetofonul si copiezi toate serile de pe el , inscrisuri etc , intri pe site-ul asta : http://forum.eserviceinfo.com/index.php , iti faci cont , din pagina principala a site-ului alegi : Decode, Unlock, Service and hotel mode entry HowTo... si acolo scri datele casetofonului si ceri ceri codul politicos. In 2 zile ar trebui sa primesti un raspuns cu , codul de care ai nevoie. E gratis si se rvezola .Bafta
  4. Am avut aceiasi problema si eu la geamul din fata dreapta . Am gasit cablul facut praf . Motivul: s-a rupt o bucatica mica din suportul de plastic. Am cumparat un kit de genul : http://www.ebay.it/itm/BMW-E46-KIT-RIPARAZIONE-ALZACRISTALLI-Ante-Des-01-05-/180579352864?pt=Ricambi_automobili&hash=item2a0b5e4120#ht_1077wt_1031 si l-am montat . Ai nevoie de kit si de un phon industrial cum folosesc cei de la vopsitorii auto ca sa incalzesti plasticul de pe macara unde se aduna cablul cand urci si cobori geamul. Daca ai putina indemanare iese fara probleme . Daca insisti la cautare pe google cu imagini ai sa gasesti si vanzatori ca trimit in Romania . Asta e din Turcia dar eu am cumparat kit-ul din Polonia. A durat vreo 2-3 saptamani pana mi l-au trimis dar l-au trimis si asta e important .
  5. Multam de confirmare . Ma apuc de treaba in curand .
  6. Salve . Am un 320 Td 2001 136 cai . Am gasit comenzile de pus pe volan fara a schimba volanul. doar partea de sus cu butoane , inclusiv cablurile ( http://www.ebay.de/itm/Original-BMW-3er-E46-Nachrustsatz-MFL-Multifunktionslenkrad-Tempomat-NEU-/160842583268?pt=DE_Autoteile&hash=item2572f70ce4 ) . Nu prea ma pricep asa ca nu stiu daca masina mea are MFL , EML , etc . As fi recunascotor daca cineva imi poate confirma ca e compatibila piesa din link cu masina mea , si cu restul ma descurc eu ca no fi asa de greu de montat . Si ca tot suntem aici la comenzi , as vrea sa montez un casetofon de genul pe masina : http://www.ebay.it/itm/180922294871?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 , credeti ca s-ar potrivi comenzile ?
  7. Nu sunt sigur de nimic , dar di ce am vazut eu , din ce mi-a zis mecanicul , din ce am mai citit pe aici pe net pot sa cred ca e ori garnitura , ori chiulasa. In final trebuie oricum desfacut motorul ca se vada exact cauzele. Simtomele arata spre chiulasa sau garnitura. Mecanicul a spus ca poate fi si un piston ceva . Acum eu sunt putin Toma necredinciosul si daca el ca mecanic nu ma lamureste cum trebuie sau am dubii prefer sa vad cu ochiul meu . Nu am de gand sa ma duc la nu stiu cati mecanici pentru ca nu e de mers cu masina. Prefer sa ii zic sa-mi dea el motorul jos si il iau acasa unde il demontez usor , usor cu poze etc. Daca mi se pare ceva suspect intreb si gata . Poate asa din poze inteleg si alti una alta . Are cineva idee care sunt costurile in cazul in care e doar garnitura ? Ma refer la piese si atat (garnitura , si ce o mai trebui acolo ). Se baga careva sa ma indrume la nevoie ?
  8. Poate esti pasionat dar te rog abtine-te pentru ca din raspunsul tau nu se intelege mare lucru. Mi se pare normal sa consulti si 3 mecanici pentru a incerca sa-ti dai seama care e mai in masura sa umble la masina . Nu sunt toti buni mecanici si nu repara toti cu simtul raspunderi ,mai sunt si cei care repara de mantuiala. Cum lumea e plina de oameni care fac lucrul asta cred ca e de preferat daca se poate cand e ceva de facut sa faci cu mana ta , asta daca nu iti e frica de putin ulei. Nu a facut spuma la motor , cel putin eu m-am uitat la ulei si era ok. Aici (Italia) sa schimb garnitura la mecanic imi ia 800 euro . E manopera scumpa. Ma rog poate ma si arde ca nu stiu de cat timp enevoie sa faca lucrarea si nici cat costa piesele. Eu as incerca sa o schimb eu dar am nevoie de ceva asistenta . In cel mai rau caz sunt constrans sa iau un alt motor si gata , dar macar incerc poate scap doar cu costul pieselor.
  9. Nu suiera nimic . La pornire are un zgomot ciudat ca si cum s-ar misca ceva dar timp de 2 secunde dupa care se aude normal. Despre consum nu pot spune nimic pentru ca nu am folosit-o . Fumul intradevar duce spre putin albastrui . Cat despre intervalul orar nu am verificat dar fie ca fost dimineata sau seara a avut aceleasi simtome. Cum am pornit a iesit fum , ulterior dupa ce s-a mai incalzit acelasi lucru , deci mereu. Am reusit sa duc masina la un mecanic care mi-a spus ca fumega ulei si apa , si ca ar fi mai bine sa imi caut un motor. M-a dat pe spate pentru ca nu am gasit sub 1400 Euro . Eu unul schimb cam orice la masina daca e de schimbat dar l-a motor nu m-am bagat niciodata pentru ca nu cunosc principile de functionare . restul masini o dezmembrez si montez fara probleme. M-ar bate gandul sa il desfac eu dar am emotii pentru ca il consider o parte importanta din masina si stiu ca o greseala il face sa nu mai functioneze sau sa se strice mai rau. In cel mai rau caz privind simtomele (fum alb , apa pe esapament , fum ars dupa spusele mecanicului, si sa nu uit ca am completat cu apa ) ce ar putea fi defect ca sa stiu ce sa caut. Garnitura , ok dar e deajuns sa fie schimbata si gata sau ar putea avea alte urmari faptul ca a luat apa ? daca ma ajuta cineva cu niste scheme , poze si sfaturi eu ma bag la motor ca la fine e tot mecanica si e facut din fier , suruburi si piulite . Cum ajung la garnitura ? Se poate face cu motorul pe masina sau trebuie dat jos?
  10. Mersi baieti dar ceva mai concret? E inutil sa-mi spuneti ca am ambalat-o aiurea si ca tre sa o duc la service pentru ca asta mi-am dat si eu seama. Am sau nu habar de ce se intampla in motorul ala eu am intrebat care ar fi cauzele . Colegul care a raspuns primul , spune ca intra apa si antigel in motor. Ok , m-am uitat la apa si dupa cum arata plutitorul in vasul de la radiator pare ca nivelul e ok. Cum s- a ajuns aici daca masina acum mergea bine , acum a luat-o razna i intreb asta pentru ca a stat pe loc. Nu a facut nici 100 de metri intr-o luna. Ultimul drum a fost de 200 de km pe autostrada (130-140 km/h ) si a fost totul ok. Rog sa raspunda doar cei care au trecut prin situatia descrisa sau cei care sunt mecanici . Cei care posteaza doar pentru a scrie 10 cuvinte sau alte lucruri mai putin directe cu subiectul nu ajuta la rezolvare si nu fac altceva decat sa duca topicul la mult prea multe pagini decat este nevoie. Ca sa ma fac mai inteles. De ce masina porneste greu , scoate fum alb si apa pe teava de esapament. ? Daca este vorba despre apa si antigel in motor cum ajung acestea acolo?
  11. Salutare . Am un bmw 320d, 136 cp, din 2001. Acum o luna mergea perfect , nu scotea fum , pornea repede etc. Masina a stat pe loc toata luna cu exceptia a cateva cazuri cand am mutat-o doar ca sa o mai spal de praf . Am observat ca porneste mai greu dar am dat vina pe baterie deoarece dupa 5-10 minute cu luminile aprinse murea . Ieri i-am facut asigurarea si am decis sa o scot la o plimbare si am observat ca scoate fum alb , mult fum alb. am accelerat pana la vreo 3500 si m-am trezit cu pata mare de apa in spate care a iesit de pe teava de esapament. Am mai accelerat de cateva ori si aceiasi poveste , apa si iar apa impreuna cu mult fum . Un lucru ma supara inainte , si anume faptul ca dupa ce porneam daca tineam masina pe loc simteam un miros intepator de fum , ca sa spun asa intr-un garaj as fi cazut in 5-10 minute de la gaze. Mirosul ca mirosul dar fumul alb si apa care iese pe teava de esapament ma irita rau. Are cineva idee despre ce e vorba si cat de grav e ? Mersi.
  12. Salve . Dupa problema cu temperatura am o alta problema si tine si de apa din motor asa ca voi afisa aici nedumerirea mea. In mers in timp ce veneam din RO spre IT in Ungaria dupa aprox 900 de km parcursi am auzit niste zgomote ciudate la motor , ulterior se aprinde becul la baterie si da sa se opreasca motoru. Am tras pe dreapta si am constatat ca , cureaua de la alternator, servo ,pompa de apa etc nu mai e la locul ei. Nu s-a rupt , doar a sarit de pe role . Motivul pt care a sarit este ca rola pe unde trece cureaua , cea de la ventilattorul care raceste motorul a inceput sa se miste . So fi dus un rulment, sau altceva nu stiu , dar ideea e ca am lasat masina acolo intr-o parcare si tre sa ma duc sa o repar. Am spus ca scriu aici pentru ca ulterior nenorociri am pierdut o gramada de apa din motor. Curgea pe la rotita de la elice . Ce se afla in spatele elicei aleia? Cineva mi-a spus pompa de apa dar as vrea o confirmare ca sa nu o cupar degeaba . Daca mai aveti si alte teorii va rog sa expuneti . Mersi!
  13. am rezolvat enigma. lipsea un litru de apa , nici mai mult , nici mai putin. am incercat sa vad daca mai lipseste , daca pierde dar e ok. a iesit aerul in timp ce completam cu apa si s-a rezolvat . acum merge ok si de cateva zile nu mi-a mai facut probleme. Concluzia : inainte de a cumpara piese verifica ce e mai putin costisitor ( apa) . DOMI cel mai bun raspuns , mersi , asta nu inseamna ca ceilalti au vb prosti , deasemenea mersi
  14. Ok in mare parte sunt lamurit. Ma duc acum sa ma echipez si ma apuc de treaba . o sa revin cu rezultatul , poate asa in viitor cineva care va avea aceiasi problema va avea o idee daca citeste , desi le doresc tutror ,masini cat mai bune. Multumesc tuturor de ajutor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.