Jump to content

bill

Members
  • Posts

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bill last won the day on May 10 2011

bill had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e 90 325 i

bill's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

67

Reputation

  1. bill

    325I E90

    Probabil ca daca ajungi la spital in olanda nu alearga viermii pe tine... Saltul de impozit de la 2500 la 3000 e f mare ( de la simplu la dublu ).taxele sunt mari oricum pt o tara care "mananca de pe jos".era mai corect daca impozitau la cp. Nu la cc.
  2. bill

    325I E90

    bravo tie... pe mine ma deranjeaza desi nu fumez
  3. bill

    325I E90

    depinde pe cine intrebi. e o chestie de gust. cam incepe sa semene a mercedes eu n am mers cu packet M
  4. bill

    325I E90

    ce sa fie normal? impozitul?
  5. bill

    325I E90

    diferenta imtre 2500 si 3000cc la impozit mi se pare jaf pe fata. sa vezi cum e F30 comparativ cu E90. e si mai orientat pe confort. cand m am urcat iar in a mea dupa test drive mi se parea ca sunt in kart.
  6. bill

    325I E90

    330i are motorul mai misto .. Impozitul e mai nasol
  7. bill

    325I E90

    asta e temperatura. cu atentie la nivel si intervalul de schimb al uleiului. benzina buna (99-100)...si totul va fi bine
  8. bill

    325I E90

    eu am avut 5w30 la inceput si am schimbat cu 10w60. se comporta mult mai bine vara la mers in oras. nu stiu cum este actualul 5w30 (de la shell) dar cel vechi (castrol) nu prea era grozav nici vorba de schimb la 20000km, stricai motorul. are o chiulasa f.complicata (dublu vanos, valvetronic, etc) deci trebuie ungere f. buna. eu merg si iarna cu 10w60 fara probleme dar e adevarat ca am garaj (incalzit).
  9. bill

    325I E90

    trebuie sa ai putina grija asta e tot. sa schimbi uleiul mai des, sa verifici nivelul uleiului (sa fie pe max). eu am optat (la recomandarea celor de la BMW) pt uleiul de M deoarece rezista mai bine la temperaturi inalte. eu am schimbat pompa de apa la 150000 km (e onorabil zic eu ca fiabilitate). asa merge motorul asta, f clad.
  10. bill

    325I E90

    Frumoasa si cu putini km. un sfat daca mi permiti, problemele la acest motor vin de la intervalele lungi de service si de la marca de ulei ...care din pacate nu prea e grozav (spre surprinderea mea, stiam ca e f.bun) am si eu aceiasi masina, schimb uleiul la max 8000-10000km. mai mult dupa orele de functionare ale motorului (in oras stai la stop dar motorul merge) am trecut pe ulei 10w60 incearca sa speli cat mai des radiatoarele (cand mergi la spalat cu masina sa dea si pe ele cu jetul, din fata) eu o am din 2007 si am facut 170000 km si merge foarte bine.
  11. cat82 iti inteleg frustrarea si mi pare rau ...problema e ca acest motor este foarte misto dar sensibil adica trebuie sa ai grija mare cand schimbi uleiul si sa compeletezi nivelul periodic, adica putina grija. sensibilitatea motorului vine de la faptul ca are o chiulasa destul de complicata (vanos,valvetronic, actuatoare etc) pentru a obtine putere mare dintr un motor atmosferic. aceasta chiulasa s a tot modificat, ultima modificare a fost facuta in 2009/2010 (daca nu gresesc) si chipurile a inlaturat problemele care tot apareau. dupa parerea mea aceste "probleme" vin din cauza intervalului lung de service (recomandat de BMW) din ratiuni ecologice si alt bullshit, precum si din cauza calitatii indoielnice a uleiului (dupa parerea mea). stiu ca multi o sa zica ca nu e asa dar eu asta cred dupa ce m am documentat in toti anii astia si vreau sa ti spun ca am tot citit si am intalnit niste oameni foarte ok si pasionati la contempo (brasov) care mi au dat informatii foarte utile chiar de la sursa. daca spui caa masina a fost "dusmanita" de cel/cei care au avut o inainte atunci asta explica multe. daca as fi in locul tau nu as mai umbla in motor si as incerca sa schimb uleiul cat mai des (chiar la 7000-800) la fiecare schimb eventual si un flush cu liqui molly sau ceva de genul asta. schimba filtrele cat mai des (aer). urmareste nivelul uleiului si completeaza mai des. as merge cu el asa si as mai urmari ce se intampla. poate ca totusi nu e atat de afectat. succes si spune daca ai rezolvat si cum ai rezolvat.
  12. inainte consuma cam 600 - 800 ml/1000 am schimbat separatorul de ulei si am trecut la 10w60 si intervalul de schimb ulei max 10000km acum consuma in oras aprox 300-400/1000 pe autostrada (160) 600/1000 10w60 are mai multe avantaje mai ales cand e foarte cald afara.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.