de acord cu tuningul facut aiurea, mai ales de nea "gigi" din RO care s-a apucat sa modifice el harti din DE...am citit de curind asa ceva si mi s-a ridicat parul in cap. Insa ce te faci cind vezi ca dupa 1-2 ture pe circuit (nu e valabil in RO) vezi ca frinele de la M5/6 ti se fac piftie (realitate)....cind vezi ca BMW la ditai masina de 500cp si 1700kg a pus doar 2 pistonase pe frinele fata si unul pe spate, ca la o masina de serie marind doar suprafata discului? Atunci e nevoie expresa de interventie, un sistem cu minim 4 pistonase pe fata si 4 pe spate se impune. Stiu, BMW stie ce face, insa aici a gresit, nu incape indoiala orice ati spune. la un vehicul cu asa performante, nu pot sai te joci cu frinele. In plus daca ai luat M5, e clar ca nu e gaura in buzunar un sistem de frinare high-perfromance.