Jump to content

SAKO

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

SAKO's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Parca 1.6 (bloc de fonta, 120kg, facut de Tritec in BRA) asta e desenat de Chrysler decit BMW, majoritatea testelor il recomanda drept nerafinat (la nivel de BMW adica) si cu consum mare, plus ca trebuie turat pentru performanta. Pe noul Mini s-a inlocuit cu un agregat corespunzator numelui bmw. Acum, depinde si de preferinte si de necesitati, insa 1,6 asta se poate numi "veriga slaba" in formatia de super motoare de la BMW.
  2. Se incalzesc franele si apare fading? Ai constatat tu asta? , nu au constatat oameni fata de care tu esti 0 in materie de pilotaj(si eu). Cuvintul lor primeaza pentru mine. In rest, ce mai conteaza, scrie beamweu pe ele, trebuie sa fie bune, nu?
  3. Pai ar fi defectiuni datorate chipului porst facut, de ex unu care cere de la VNT presiune mare in ture joase si o baga in surge, fereastra injectie prea mare si creste temp evacuare foarte mult, turbo cedeaza (si nu nervos). Astea ar fi unele din problemele hartii scrise prost. Si dupa care vin probleme de la romanasii nostii pusi pe jepcareala: se citeste o masina si ce soft vine pentru aia se pune pe mai multe cu acelasi motor (gravitate medie), se apuca unii neaveniti sa umble ei in harta ca niste mari specialisti ce se afla(f grav) si se lasa praful, se schimba spoilere si se lasa gura de admisie aer pentru radiatorul de ulei (la 320d este sus la motor) fara nici o functionalitate etc etc.
  4. de acord cu tuningul facut aiurea, mai ales de nea "gigi" din RO care s-a apucat sa modifice el harti din DE...am citit de curind asa ceva si mi s-a ridicat parul in cap. Insa ce te faci cind vezi ca dupa 1-2 ture pe circuit (nu e valabil in RO) vezi ca frinele de la M5/6 ti se fac piftie (realitate)....cind vezi ca BMW la ditai masina de 500cp si 1700kg a pus doar 2 pistonase pe frinele fata si unul pe spate, ca la o masina de serie marind doar suprafata discului? Atunci e nevoie expresa de interventie, un sistem cu minim 4 pistonase pe fata si 4 pe spate se impune. Stiu, BMW stie ce face, insa aici a gresit, nu incape indoiala orice ati spune. la un vehicul cu asa performante, nu pot sai te joci cu frinele. In plus daca ai luat M5, e clar ca nu e gaura in buzunar un sistem de frinare high-perfromance.
  5. SAKO

    316i Kompressor

    1.9 cu compresor/injectoare/ax si IC nu ar fi trebuit sa faca cam 180-190cp fara modificarile celelalte? Nu stiu de ce vrei sa modifici sa traga mai bine jos ca doar nu e dizel. mai bine iti trage motorul liniar, pe masura ce urci in ture sa te impinga in scaun. Asta sint doar observatii, respekt pentru efort si pentru ca, chiar ai pus K pe motor.
  6. Ia baterie cum scrie in carte, nu te arunca la cine stie cine firma daca nu ai muzica, k lumea in ea. Caranda merge foarte bine de exemplu. Foarte important e ca releul regulator sa isi faca treaba.
  7. Comparatia la exterior Seria1 cu un kkt e rezonabila, chiar arata ca un excrement..urita cu spume. Acu depinde de gusturi...stim ca nu se discuta..dar la fel stim ca daca multi oameni spun ca esti beat, te duci si te culci (a se intelege multi oameni spun ca e urita....) E de acceptat o parere gen "da stiu ca e urita, dar e foarte buna, stabila etc" decit una de genul "gusturile nu se discuta, deci eu o vad frumoasa".
  8. de la 100-0 cam in 39-37m la rece masina goala..e un test de frine inrtr-un ams mai vechi cu 3xx E46 dar mi-e lene sa caut in care e.
  9. SAKO

    Atentat la 130i

    Pacat ca 130i invirte aiurea roata de pe interior in viraje ma strinse, pe iesire...un LSD nu ii strica, dar oricum e extra scump. Dupa ce am vazut comportamentul lu R32, e de asteptat ca S3 sa fie peste 130i.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.