Jump to content

printesa

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    lacra.hr@gmail.com

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 D

printesa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ca sa nu mai stai cu bateria pe redresor 18 ore sau cat se sta incearca data viitoare cand ramai fara curent sa ti accelerata masina de la care iei curent pe la 3000rpm sau chiar mai mult si ai sa vezi ca v-a porni. nici mie nu mi-a pornit niciodata daca "donatorul"o tinea la relati tipul de la care am luat eu curent o tinea la relanti, desi mecanicul care se ocupa de masina mea m-a sfatuit sa procedez cum zici tu - adica "donatorul" sa tina turat motorul cand o pornesc pe a mea, ca sa nu-l lase fara curent pe respectiv, iar incalzirea motorului donatorului sa fie facuta corespunzator - adica sa aiba macar 20 min de circulatie si cu turatii mai mari daca va spun de la ce masina ma luat curent de la un opel corsa iar dupa ce a conectat tipul clemele si la el si la a mea (520d - e 39), le-a lasat 1-2 min sa isi traga curent nu a pornit la prima cheie, desi a invartit bine, dar la a doua cheie a pornit la sfert tipul de care vorbesc de 3 zile numai asta facea - n-a stat in service de loc ci era la interventii de acest gen in oras succes
  2. am porni-o dimineata, dar am luat curent de la alta masina a pornit usor, e ok acum ...dupa ce a stat nepornita citeva zile in periada supergeroasa va trebui sa schimb bujiile
  3. esti carcotas "dizlpower" ... siiiii .... desi iti dau dreptate, totusi nu pot sa nu constat ca esti singurul deranjat propun ca ... fara animozitati ... sa incheiem schimbul de pareri personale va doresc un sfarsit de saptamana placut tuturor
  4. invartea si la mine, da putin, era demarorul dau cum ii zice am incercat de la330d si nu am reusit sa o pornesc verifica si ochiu de la baterie, cred ca il vei gasi negru in loc de verde la mine asa a fost de fiecare data.. si acu e negru :) miine dimineata imi voi face timp pt asta, va comunic ce si cum e bafta fiecaruia din voi
  5. poate nu invirtea deloc la tine a mea invirte dar s-a anemiat puterea cred ca am sa-i dau miine dimineata un impuls de la 530-ul unui prieten merci tuturor
  6. biinnneee ingineru ' le fugareste-ma :) oricum azi dupa serv ma duc sa vb cu un "moldovean" care a lucrat la bmw in germ 2 ani de zile si il "storc"de informatii si ma decid tot el mi-a dat de grija sa nu incerc pre mult pt ca se poate strica bendixul
  7. e in conexiune cu bujiile incandescente? ti-a explicat b-69-tau. ai dreptate ... scuze, dar mi-a scapat acel post merci "b-69-tau" pentru explicatii
  8. asta e limpede ma gandeam la faptul ca trebuie sa cumpar si o alta baterie - nu in momentul acesta, dar in perioada urmatoare presupun ca o baterie buna nu cedeaza atat de usor bateria se mai incarca si in mers, dar e limpede ca nu mai fac o iarna cu ea ms pentru sprijin tot nu m-a lamuri nimeni ce rol are releul ?? am un 520 d e in conexiune cu bujiile incandescente? inteleg ca ele au un rol ff important la pornire dar ce e cu releul? .......... defect profesional ...sunt inginera ....deci trebuie sa inteleg aspectul tehnic tot nu m-a lamuri nimeni ce rol are releul ?? am un 520 d e in conexiune cu bujiile incandescente? inteleg ca ele au un rol ff important la pornire dar ce e cu releul? .......... defect profesional ...sunt inginera ....deci trebuie sa inteleg aspectul tehnic
  9. adica ....SI bateria ca de bujii imi spusese mecanicul - dupa ce i-am explicat ca porneste greu cind e rece afara (dar a pornit pana inclusiv sambata - la prima cheie, dar mai greu, nu la sfert)
  10. Daca poti sa incarci bateria sau sa incerci sa tragi curent de la alta masina intr-un final v-a porni.... si apoi te duci glont la service... Intrebare..... cand dai la automat miroase a motorina nearsa??? Cred ca ma descurc sa gasesc pe cineva de la care sa iau curent - am un prieten care are un 530 d - deci e mai tare ca a mea nu miroase a motorina cand incerc sa pornesc lamuriti-ma ce e cu releul - nu stiu ce rol are
  11. Ce pot sa ti spun e ca ,daca ai releul busit degeaba pui contactul pana se sting bujiile pt ca ele nu o sa ti mearga. Tocmai ce am verificat bujiile si releul ieri . Se poate verifica la orce service de doamne ajuta. ms emitzu dar eu nu pot porni masina ca sa pot ajunge la service sa fie facuta verificarea
  12. e jale nici a mea nu a pornit de dumnica de fapt simbata la amiaza am pornit-o ultima data, afara erau -14 grade a pornit la prima cheie dar greu, insa in arna asta de fiecare data cind se racea vremea pornea greu - si mi-a zis tipul care mi-a facut schimbul de ulei si filtre (cu 2 sapt in urma) ca e de la bujii, dar nu le-a verificat ci doar m-a chestionat cu privire la modul in care reactioneaza masina insa duminica, tot la amiaza, cand erau -20 grade, nu a mai pornit chiar daca am folosit tertipurile clasice: pus contact pina se stinge martorul de la bujii, inchid si iar pun contact pina se stinge martorul acela, astfel incat sa ajut cat de cat bujiile bateria invartea - cei drept dupa 2 incercari invartea mai anemic - asa ca am renuntat, dar am mai revenit in zilele ce au urmat si am mai incercat cite o pornire - dar fara succes injectoarele sunt in regula - dupa cite am mai citit si am comparat cu reactia masinii mele HELP - dilema mea daca este ca nu-mi dau seama daca e doar de la bujii sau s-a slabit si bateria ??? pt ca daca pina simbata invartea rotund in momentul pornirii de duminica incoace invarte greu si daca incerc de mai multe ori sa pornesc palpie martorul de la abs si de la airbag am gasit ceva discutii despre releu .... lamuriti-ma care e rolul lui si ce conexiune are cu bujiile ... nu ma injurati daca vi se par puierile pb puse de mine ... dar nu am avut pb dintr-astea - priviti partea buna a lucrurilor - adica nu sunt o ignoranta
  13. pentru dragalasii de la TRADO ati demarat o campanie de strigere de pareri de la clientii vostri am fost sunata de una din angajatele TRADO pentru a da informatii privitoare la gradul de multumire pentru operatiunile din service-ul auto sper ca in urma acestui sondaj sa identificati partile slabe, la care mai aveti de lucrat - desi cei din interior stiu f bine care sunt acestea va doresc succes - cu atat mai mult cu cat imi doresc sa ma pot adresa unor profesionisti atunci cind am nevoie de interventii la autoturismul propriu (bmw - fiind marca mea favorita) consider ca interesul este comun, al nostru - utilizatorii acestei marci si al dvs - ca dealer
  14. Afli ff simplu daca suni la ei (tel e pe site-ul lor) - ceri la vinzari piese bmw si tipul de acolo iti da toate preturile . Cred ca Mihai se numeste si a fost promt la orice solicitare.Trebuie sa-i spui numarul de identificare de pe certificat - cu acela iti identifica piesele pt masina ta. Succes. Eu asa procedez - si e fff eficient. Nu sunt fan TRADO - dar punctual - pe tipul de la vinzari piese il consider ok (e un tip bonom - cu ochelari). Am sunat o data insa cind nu era el la serv siiiii :) ....am innebunit dand explicatii Inca ceva - fata de cum erau acum doi ani, cand am fost prima data la trado ..... acum e parfum Poate ar trebui sa se intrebe onoratul patronat de ce le pleaca angajatii si de ce proprietarii de bmw-uri au pareri atat de proaste despre ei !!! Insa nu cred ca ii intereseaza altceva decit fatzada si cit malai le intra in conturi ! Cand o sa conteze si parerea clientilor ??!!! Daca si-a facut vreunul din voi un test Dino in Iasi ....dati-mi detalii. Trebuia sa se deschida un astfel de centru insa as vrea sa stiu ca au si experienta :lol:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.