Jump to content

titi timofte

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Agapia Jud.Neamt

Previous Fields

  • Masina
    E83 , F10

titi timofte's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Au fost verificate fibra si senzorul la service si au spus ca sunt ok. Daca nu este crapata si la masuratori a iesit bine mai trebuie inlocuita?
  2. Am vazut la alt F10 capsele din broastele din fata.(masina mea fiind in service nu am putut sa ajung la ea) Cum as putea sa fac diferenta intre o broasca cu capsa sarita si o broasca cu capsa buna? Va rog sa ma ajutati cu ceva raspunsuri daca puteti.
  3. Buna ziua Au sarit capsele pirotehnice dar fibra este intreaga.Trebuie schimbata si fibra sau doar capsele? Cum se poate verifica daca fibra cu senzorul sunt ok? Trebuie inlocuite si balamalele? Mi s-a mai spus ca mai are 2 capse pirotehnice si la cele 2 incuietori.Eu m-am uitat si nu am vazut capse acolo. Masina este F10 2012. Multumesc
  4. Buna ziua Va rog sa imi spuneti daca pe un F10 09.2012 se pot pune faruri bixenon (masina are cu un singur xenon(exterior)+halogen(spre grila) Nu stiu daca farurile mele sunt adaptive. A doua problema este codul de Anglia si codul pentru Europa sau orice altceva ce m-ar ajuta sa le deosebesc ,deoarece ma intereseaza sa achizitionez un far pe dreapta fie bixenon sau 1 xenon+1 halogen Va multumesc
  5. -NU STIU,DACA AI SCHIBAT TOT,SI TOT CE TINE DE CARDAN E OK IN SPECIAL INTERMEDIARUL,AR MAI RAMANE VARIANTA CA AR FI DEZAXATA(STRAMBA)PRIZA DE PUTERE.FIIND TOTUL NOU TREPIDATIA E MAI MICA LA INCEPUT DAR VA "OMORA"DIN NOU AMBREAJUL(AR MAI FI O VARIANTA-BUCSA DIN CAPUL PRIZEI).LA MINE PLEACA IN RELANTI FARA TREPIDATII-318 i-1993.ps REZOLVA CUMVA CACI SE VOR DUCE INCA UN RAND DE PIESE.TREBUIE SA IEI IN CONSIDERARE SI TAMPOANELE. ideea e sa pleci cu 1500 de ture dupa loc ...altfel va aparea mereu trepidatia... p.s. eu am volanta mucificata...adica e dusa rau...si nu trepideaza neam la plecarea dupa loc...trebuie sa pleci mai turat ca sa numai fortezi ambreiajul inutil
  6. cheia mai are si un cip care daca nu e scris vei folosi cheia pentru decuiat masina.Apropo stiati ca defectul la un BMW de generatie mai noua se poate citi din chie(adica lasi masina acasa te duci cu cheia la reprezentanta o pune intr-un dipozitiv si citeste defectul masinii).bine,la reprezentantele unde au dispozitivul respectiv.
  7. Nu spune nu...eu eram bine pornit pe tampoane intrucat am mers cu un E46 care avea tampoanele rupte si trepida la fel. Nu am apucat sa le mai verific intrucat lumea insista pe alte elemente, insa inainte sa schimb volanta voi verificat absolut tot. Un mecanic amic mi-a spus ca a gasit la un E46 discul de ambreiaj ovalizat si trepidatia era identica. A schimbat numai discul impreuna cu placa de presiune si totul a fost OK. Sunt multe variante. A...ca poate fi cauzat si de arcurile distruse din volanta...asta e adevarat. Dar cum se explica o volanta si un kit nou schimbat care incep a trepida dupa o luna...in astfel de cazuri alta este cauza? Eu tind sa cred ca nu la toata lumea cauza e aceeasi. Asta nu inseamna ca la mine nu ar fi volanta de vina...eu sper sa nu totusi! Pana nu desfac si vad nu ma pot pronunta sigur! solicitarea prea puternica a masinii poate deteriora priza de putere,sau mai exista o varianta bucsa din capul prizei
  8. de obicei la tractiunea pe spate apare trepidatie cauza fiind ambreajul:1.uzura discului2.disc ovalizat3.discul nu este centrat corespunzator sau mai poate aparea din cauza placii de presiune(eu nu pot sti ce s-a intamplat cu masina , a facut "liniute"sau altceva de obicei ambreajul cade cand a fost super fortat-la semafor nu stati cu piciorul pe ambreaj si nici in timpul mersului cu piciorul deasupra ambreajului)
  9. asa mi s-a spus de la tester,oricum acum ABS nu functioneaza iar cand franez mai tare roata din stanga fata blocheaza inaintea celorlalte,cred ca are ceva tensionat
  10. poate ai vreun cip si nu este bagat cum trebuie(am patit-o si pe asta)cat despre bujii nu cred deoarece este injectie si nu are cum sa se inece si tinand cont ca ai dus-o pornita.cert este ca eu cand nu era bine bagat cipul m-am chinuit aproape 20 min.am dat la automat de mai multe ori,iar cand i-am bagat cipul a pornit la sfert,deci dupa parerea mea nu are cum sa se inece.mai este o posibilitate sa fi mers cu masina ta cei de la service si sa-ti fi pus motorina.oricum scoate pompa ca e simplu si atunci te lamuresti.pentru verificare te legi direct de la baterie pe pompa dar sa tii cont de + si-.mai uitate si la bobina de inductie la sigurante etc.cand montezi inapoi pompa pune inainte garnitura pe rezervor si apoi baga pompa(pe acceasi pozitie cum ai scos-o si infileteaza bine capacul).atentie la fire si furtune dar nu ai cum sa gresesti caci mufele au modele si pune coliere bune inapoi caci este presiune acolo
  11. verifica pompa de benzina sar putea sa fie arsa(NU MAI MERGE CU BENZINA PUTINA PT.CA RACIREA POMPEI SE FACE CU BENZINA DIN REZERVOR SI DACA AI PUTINA SI O MAI SI CALCI...............COSTA eu am patit-o)-Asta ar fi una
  12. probleme la treapta 1,merge de cateva ori iar apoi se opreste trebuie sa dau pe treapta 2 sa mearga continu.stie cineva cauza(dupa parerea mea ar fi din blocul de comanda de langa volan---celelalte functii merg nomal)---BMW318i 1993
  13. am fost la tester pentru abs defectul este la supapa admisie stanga fata(model BMW318I din1993 caroserie E36).Se poate repara(banuiesc ca este un pistonas blocat)?
  14. pe partea dinspre motor scrie(pe vasul de expansiune)KALT-asta in germana inseamna RECE-deci pana acolo trebuie sa ai lichid cand motorul este rece(mai mult strica,un pic mai putin nu)
  15. pompa rotativa cand se duce nu mai porneste la cald(uzura la capul hidraulic),drept urmare pompa nu cred sa aiba ceva,si o injectie nu cade asa deodata(scoate fum negru in sarcina-aici sunt implicate si injectoarele-sau/si porneste greu-pompa-).Este bine sa verifici tur retur la combustibil(conductele sa faca circuitul perfect-sa nu fie vrouna indoita mai uita-te si la sita de la sorb-scoate pompa din rezervor si verifica. ps:cea mai mare uzura la pompa de injectie apare cand ramai fara motorina+probleme la partea electrica.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.